Dames, ik lees later alles terug, maar voor nu wil ik even melden dat ik een website heb aangemaakt voor ons, mei mama's, zodat we alles goed bij kunnen houden. Misschien vermeld ik hem ook even in mijn onderschrift. Willen jullie op en aanmerkingen aan mij melden, en misschien nog suggesties, en willen jullie kijken of dat van jullie klopt? Eventuele nieuwe afspraken kunnen jullie ook aan me doorgeven. Ik ben er mee bezig en ga hem nog verder oppimpen. Mei 2012 mama's
Zo net weer ff 20 pagina's teruggelezen hihi @Nienke, veel succes vanavond bij de echo, ik duim voor je meid. Hoe laat moet je?? @Heitjekarweitje, ik krijg ook soms steekjes met omdraaien en ook als ik moet hoesten, en ik ben nu verkouden dus joepie.. @Bezigbijtje, in mijn vorige zw.schap niet een keer overgegeven, wel een beetje misselijk. Nu ook nog niet overgegeven, voel me wel met vlagen misselijk en veel speeksel in de mond. Wat betreft gewicht, vorige week was ik nog afgevallen maar heb nu het gevoel dat ik aangekomen ben pff voel me opgeblazen, zal straks eens gaan wegen en hopen dat ikmniet schrik hihi. Vorige zw.schap was ik 18 kilootjes rijker, hoop dat me dat nu bespaart blijft haha. @Essiee, helemaal goed meid dat je al een mooi hartje hebt zien kloppen, mooie echo trouwens, ik hoop dat die van mij er volgende week ook zo uitziet. Las dat jullie het over hete badeb hadden, ik ga nog iedere avond in bad ( zo'n 40 graden ). Deed ik in mn vorige zw.schap ook, dacht dat alleen sauna's de eerste 12 weken niet mochten, die zijn namelijk 80 a 100 graden. Zal het zo eens aan de vk hier op de site vragen voor de zekerheid.
Dag meiden, beetjelaat, maar ik wilde jullie toch nog even bedanken voor de lieve reacties. hoewel ik het wel confronterend vond om te zien dat ik meteen van de lijst af was. Maar goed ik was er dan ook stellig van overtuigd dat het heel erg mis ging. Omdat ik maar 2 keer een paar uur gebloed heb, weliswaar heel heftig, en geen kramp, ga ik nu toch weer twijfelen. Ik kan er maar beter van uit gaan dat het mis is, maar verstand en gevoel zitten even niet op een lijn. Ik ga zo de gyn bellen misschien kan zij me uit de droom halen. ik blijf jullie nog wel stiekum volgen hoor!
@minnie vanavond om 18.00 uur. Kan waarschijnlijk wel pas later laten weten (morgenvroeg?) Want moet de rest van de avond ook nog weg...hoe dan ook zet ik het hier neer @essie ik hoop op ook zo'n mooie echo vanavond , geniet van je mooie wondertje! Nogmaals bedankt allemaal, ik hoop dat al het duimen draaien zal helpen
Hoi Vriesje, weet je nog niet echt zeker dat het fout is gegaan meid?? Waarom bel je de vk niet of de gyn?? Sterkte iig. Dikke x Jel, wil jij voor mij op de afsprakenlijst zetten dat ik 28 sept mn 2e echo heb?? Thanks Gaan er nog meiden naar de Zwanger en Gezinsbeurs in Hardenberg?? Normaal zou ik naar de Jonge gezinnenbeurs in Utrecht gaan maar wij zijn dan in China ( voor werk ). Hardenberg is wel een eindje rijden voor ons ( wonen in Noord-Brabant).
@an thnx voor de tip, maar ik neem de bruis een half uur voor het slapen gaan, word me maag wat rustiger van en word ik iets minder misselijk van wakker (meestal) @minnie ik las al iets over die beurs bij het winnen forum maar kan er verder weinig over vinden weet jij of er ergens meer info over te vinden is??
Minnie, doe ik. Volgens mij sta je verder ook niet op de ijst nog, toch? Wil je even zeggen hoeveelste kindje dit is en wat je uitgerekende datum is? Dan zal ik dat nog op de lijst zetten.
@ minnie Net gyn gebeld en die kunnen niets doen. Veel bloedverlies is niet gunstig, maar geen krampen en nog wel gevoelige borsten wel. kortom ze kan er niets over zeggen, en moet dus afwachten tot 6 oktober.
Dit is ons 2e kindje, de uitgerekende datum weet ik niet, ben namelijk niet meer ongesteld geweest na bbz. Ik hoop dat volgende week te horen bij de 2e echo. Maar ik weet wel de vermoedelijke conceptiedatum, ik denk dat dat 24 aug was.
Nee, volgens mij is dat helaas niet mogelijk. Ik moet alles ook nog even uitzoeken hoe het werkt. Je kunt trouwens ook een contactformulier invullen op de site, zo kun je ook laten weten als ik iets ergens moet invullen. Ik weet ook niet of het mogelijk is dat er een tweede beheerder komt, dat moet ik nog even bekijken allemaal. Minnie, anders vul ik dat wel even aan als je de uitgerekende datum weet.
Vriesje, hoelang zou je nu dan zwanger zijn?? Ik weet hoe klote het is meid om te moeten w88, had ik de vorige zw.schap ook. Maar als je heel diep vanbinnen naar je gevoel luistert weet je het antwoord meestal al wel.. Dikke knuf
Die cracker en beschuiten staan er hoor en ik moet nu inderdaad elke ochtend eerst even een droge beschuit naar binnen werken, voordat ik rustig opsta.. Wat betreft een middeltje.. ik ben zelf meer van de homeopatische middelen en heb - mocht het helemaal uit de hand lopen - een middel achter de hand, wat speciaal voor zwangerschapsmisselijkheid en -braken is. Moet het dan nog wel bestellen, maar dat kan via de VSM onlineshop. Dat van die thee achter een bruistablet klopt inderdaad! Daarom heb ik denk ook zo'n hekel aan die tabletten, naar mijn idee ging ik standaard van overgeven, ook toen ik nog niet zwanger was. Ze vallen op één of andere manier vaak zo ongelukkig.
@Jel Gave site.. heel leuk! Wat oppimpen betreft.. maak 'm (als je dat wat vind) een beetje in de voorjaarsstijl? Lammetjes, groen, gras, bloemen, kuikentjes enz. enz. We bevallen tenslotte in de meimaand!
Wat een onzekerheid Hoewel het allemaal niet heel gunstig is hoop ik toch nog een beetje dat je goed nieuws krijgt. Wat duurt het lang tot 6 oktober... Dikke knuffel voor jou! Degene die de mvm test had geplaatst; dankjewel, ben al wat geruster. Heb gister een kruidvat test gedaan en die was knal en mijn mvm test had zelfs nog een donkerder streepje als die van jou. Dus zal wel goed zitten Beurs; buiten het feit dat het heeel ver weg is kan ik ook heel slecht tegen drukte, dus ik ga wel gewoon naar de winkel Echo; mooi :d Ben zo benieuwd wat ik woensdag te zien krijg, ben natuurlijk nog wat minder ver... Ik heb net een hotdog op, voel me schuldig maar had er zooo veel zin in
Dankje! Daar ben ik mee bezig. Moet nog even uitzoeken hoe ik die plaatjes toevoeg, want dat moet met een url. Ik heb al een leuk plaatje gevonden.
Ow en de website ziet er goed uit, vind persoonlijk alleen het lettertype lastig te lezen als het wat kleiner is maar misschien komt dat omdat ik op mijn telefoon internet. Mooi ook dat de vlindertjes erbij staan, ik hoop dat het bij deze blijft...
Ooh en Vriesje.. sorry dat ik aan jou voorbij dender, maar nogmaals sterkte met dit verlies en het verwerken ervan. Lukt het je nog om je een beetje op andere dingen te concentreren? Ik bedoel.. ben je ook buitenshuis bezig of zit te thuis te piekeren? Ik hoop dat je er toch snel weer bovenop mag komen, maar ik heb makkelijk praten. Heb het nooit meegemaakt. Daarom niets anders dan sterkte meis!