Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was ik vorige week nog aan het mopperen dat ik pas zo laat mocht komen voor de 1e echo.. nou inmiddels toch al geweest!
    Afgelopen weekend ineens bloedverlies gehad... en na de vmk van vorige maand zat de schrik er toch wel behoorlijk in. Ook al weet je dat het niet iets ergs hoeft te zijn... echt gerust was ik er niet op.

Vanochtend dus toch maar even met de vk gebeld en ik mocht gelijk even langskomen. Inwendige echo gehad en na een kwartiertje zoeken naar waar uberhaupt mijn baarmoeder was... kwam daar ineens midden een beeld een klein kloppend hartje!! Zo bijzonder en zo mooi om te zien. En vooral een hele opluchting.
    Wel wat minder ver dan ik dacht en ik kom nu uit op ruim 6 weken. Waarschijnlijk dus toch een late eisprong na de vmk..
    Nou sorry.. even alleen een berichtje over mezelf, maar ik ben er nog helemaal vol van!
    Over 3 weken weer.. dan de afspraak wat eigenlijk de 1e echo zou zijn.

2. Sanny

Sanny Lid

13 sep 2011
    85
    0
    0
    Dordrecht
    Hag ik net op iedereen gereageerd, druk ik per ongeluk op vernieuwen.
    Wordt niet echt handiger van die zwangerschap zeg.....

3. Jel

Jel Niet meer actief

Goedenavond allemaal!

We zijn heerlijk uit eten geweest vanavond. Net weer thuis. Heerlijk gewokt. En ik werd er gelukkig niet misselijk van.
    Toen we naar buiten liepen zag ik dat ik letterlijk mijn buik rond gegeten had. :) Hebben jullie dat ook, dat nu met de zwangerschap na het eten je darmen helemaal opzwellen waardoor je buik dikker word? Ik heb dat dus wel. Nu mijn broek en gulp open zodat de boel lekker kan zakken.

Bedankt allemaal voor de felicitaties voor ons 3-jarig huwelijk. Het was mooi zonnig vandaag. We hebben ongeveer net zo'n dag gehad 3 jaar geleden.

Minnie, ja dat is ook sneu, als je man al zoveel werkt.

Miffy, wat lief, die ketting van je ouders, en dan vooral die tekst erbij. :)

Dana, hopelijk zijn je waardes goed en blijft alles goed gaan ivm je schildklier.

Heitje, je schrijft dat je vriends zorg ligt bij de konijnen, en het jouwe bij de katjes. Maar je weet wel dat je geen kattenbakken mag verschonen he?

4. Jel

Jel Niet meer actief

Dilann, wat goed joh. Gefeliciteerd met je goede echo. Ik snap dat je daar helemaal vol van bent.

Sanny, irritant is dat he?

5. Jel

Jel Niet meer actief

6. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

6 apr 2011
    256
    0
    0
    hey allemaal,
    Ik ben dus vanavond geweest voor een echo, nadat ik al 2 weken bruinverlies en gister ook een beetje bloedverlies had...
    Helaas mag ik van de lijst af. Met de echo was al helemaal geen embryo meer te zien. Waarschijnlijk is het al met 4/5 weken misgegaan en is mijn lichaam het langzaam aan het afstoten, mijn test was vanavond (bij de verloskundige) ook ineens een stuk lichter. Waarschijnlijk heb ik gister met het stolsel een wat groter 'stuk' verloren.

Ik ben intens verdrietig op het moment. maar diep van binnen heb ik vanaf het begin al geen goed gevoel gehad. De ene kant van mezelf (die al vanaf het begin voelde dat het niet niet zat) heeft het eigenlijk al verwerkt. Maar er is nog een andere kant in mij, een kant die al plannen had gemaakt voor volgend jaar, het huis al in gedachten opnieuw had ingericht met babykamer en al...die kant in mij is nu even heel erg verdrietig en moet het een plekje geven. Ik stop even met zwangerschapspagina, wil er even niet te veel mee bezig zijn. Ik hoop dat jullie dit begrijpen!!

lieve baby, je bent plotseling gekomen, maar ook weer gegaan! Ik hoop dat ik over niet al te lange tijd je broertje of zusje in mijn armen kan sluiten!

lieve ZP-ers! Veel succes met en geniet van jullie zwangerschappen, ik hoop op allemaal lieve mooie baby's voor jullie!

xxNienke

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    begin weer op pagina 5 met terug lezen;)

Jel; leuke site, misschien afbeelding op de voorpagina verder geen aanmerkingen;)

Minnie; dat speeksel merk ik vandaag indd ook! Verder hele dag niet misselijk geweest! Zal ik dr dan tch goed vanaf gaan komen. Iedereen riep altijd dat ik met zwangerschap erg misselijk zou zijn...

vraag het indd maar eens over dat bad, vroeg het me ook af! Doe het zo graaag! Zeker nu met die rot ongi rugpijn.

Vriesje; jeetje meid, toch nog spannend! Ik duim voor je. Ben benieuwd of de gyn je laat komen voor duidelijkheid! Hoop het!

zomer; meid wat een mooie echo ook! Zo hoop ik het bij mij 6okt ook aan te treffen! Ben dan net zover als jij nu. Maar wat doen ze aan je rugpijn enzo?? Vervelend zeg:(

Ingel; de tip: pagina ernaast open en daarin typen...;)

Ludora; dan zul je ook wel zulke zakjes als mij krijgen. Ik heb ze nog niet nodig gehad, gaat ineens goed! Zelfs beter als voor de zwangerschap...! Ik heb t idee ook tegen avonduur dat iedereen het kan zien. Maar die gene diet het weten zeggen van niet. Dus die geloof ik maar. Denk dat het door ons zelf komt omdat we van alles daarbinnen voelen...;)

Souries; ik ben goed bezig hahaha vandaag zelfs 2x 30min gelopen. (komt door het mooie weer hier denk ik!) Nu wel dood op. Na werk, eten en meteen met hond gelopen te hebben hhahaa...

Jij ook nog wachten tot 6 oktober! Pfff...... en je bent nog verder als mij... Ik tel de dagen nu al af...:) 17 nog he??!:p

Priscilla; hahaha ik ook al niks vandaag! Op af en toe een steekje in bm en ongi rugpijn(maarjah dat is onderhand standaard:() na...
    Wel die rot droge ogen, maar nu druppels en gaat goed:D

Over de ouders; hahaha mijn moeder smste me vanmiddag: "onder het werken denk ik er steeds aan" en net hadden we ff smsje over dat we met hond waren wezen lopen en ik nu voor pampus op de bank lag stuurt mijn vader: " volgend jaar loop je met de hond en 2 (!) bengeltjes....." ze lachen er maar om... ik denk er liever toch maar niet aan hihi...

dana; dat is dan indd erg spannend zeg! komt vast goed!

heitje; was maar 1min daarna weg.... verder hele dag al niet:D
    nu ik rustig op de bank zet begint mijn buik ook...vind dit wel een fijne buikpijn, voelt alsof de bm groeit ofzo hahhaa... iig niet als ongi! ;)

JAAAAA ik ben weer bij:p hahhaa

nu eerst de 3 plakken die moeten/mogen op eten.... heb zo'n zin in kaas en melk hahaha.... van beide doe ik dr 3 op n dag! Vandaag was het op. Dus vriendje onder mijn werk tijd gehaald! mmmm

8. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    @Dillan, gefeliciteerd met je goede echo.

@Jel, heb jij nog de vk gebeld om je afspraak eventueel te vervroegen?

@VMB1981, geeft niks van het niet schrijven, heb ik ook wel eens.
    Als ik al die pagina's heb gelezen zit mijn hoofd soms al zo vol dat ik ook gen zin meer heb.

9. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    @ bezigbijtje Jezus, gelukkig is dit digitaal, zit nu echt met mijn mond open. Ga dat echt proberen met dubbele schermen.

10. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Op 1 pagina blij nieuw, proficiat Dilann, gaaf proficiat!!!

En het trieste nieuws van Nienke..... Sterkte meis, en ik zou ook even het laten rusten. Take care, we zijn er voor je als je ons nodig hebt, dat je dat weet!!

De rest wel bijgelezen, maar weet t even niet meer.

Even naar de site van Jel kijken

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    nienke lieverdje... hee veel sterkte!

dikke knuffel en neem je tijd

12. Jel

Jel Niet meer actief

xxNienkexx, nee dat meen je niet! :( Verschrikkelijk. Ik wens jullie veel sterkte toe, en hoop dat er gauw betere tijden zullen komen voor jullie.

Bezigbijtje, ik was al aan het klungelen met een afbeelding, maar ik snap er de ballen niet van hoe je een url moet maken van een afbeelding. Weten jullie het? En anders ga ik er morgen wel weer wat uitgebreider naar kijken en googlen hoe dat moet. Wil sowieso de boel nog iets beter oppimpen, maar de basis is er alvast.

Ingel, nee niet gedaan, en we hebben besloten om toch volgende week maandag te gaan. Anders maken we onszelf helemaal gek. En we gaan van het weekend bij mijn ouders logeren (wonen 2 uur rijden bij ons vandaan) en ik wil proberen te genieten van dat weekend en maar geen echo vóór die tijd.

13. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Zo, de eerste werkdag van de week zit er weer op :)

Bezigbijtje, ahh dat is wel bijzonder ja! Echt toevallig!

Noenz, fijn dat je iig al 2 dagen niet meer misselijk bent. Jammer van het emotionele, maar fijn dat dat een beetje beter gaat! :)

Essiee, wat fijn dat het hartje klopt! Gefeliciteerd!! Mooie echo ook, echt bijzonder om te zien :)

Veldmuisje, wat lief zeg dat je mannetje zo behulpzaam en verzorgend is!

Vriesje, balen dat je nog moet wachten tot 6 oktober en je niet eerder op afspraak mag komen. Sterkte!

Zomer123, wat fijn dat alles goed is meid! Mooie echo!!

Souries, aha, vandaar dat hij het eerst niet helemaal begreep. Wel een leuke manier van vertellen!

Minnie, van dat konijnenhok schoonmaken lees ik wel veel tegenstrijdige verhalen op internet. Maar manlief hier vindt het niet erg om te doen, dus die wilde het de komende maanden sowieso wel doen :D

Jel, smakelijk eten he! Hopelijk smaakte het allemaal.
    Lees net dat het goed smaakte gelukkig!

Miffy, wat lief zeg van je ouders!

Dilann, wat leuk dat jij ook al een echo hebt gehad en dat alles goed was!

xxNienkexx, wat erg meid. Heel erg veel sterkte!

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik weet dat wel;)

pb je wel ff!

xxx

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @nienke
    Sh*t nee!!
    heeeel veel sterkte toegewenst!!!
    en hopelijk kun je snel weer terug komen op zp met positieve testen en mooie echo's!!!
    veeel sterkte!!

16. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Nieke, heel veel sterkte de komende periode.

17. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Zo, zoveel mogelijk teruggelezen! En ga nu zo goed als mogelijk reageren.. Haha!

Zuurkoolschotel Hmm.. Krijg er spontaan zin in! Lekker!
    Eten dat alleen bijna nooit, want manlief lust het niet.

Avondeten Krijg het de laatste week gewoon niet weg. Dan heb ik er helemaal zin in, eet ik 5 happen, en dan zit ik al vol! Dit herken ik wel van de 1e zwangerschap trouwens.

Jel Fijne avond! En gefeliciteerd met jullie 3-jarige huwelijksdag!

Ingel Knakworst? Ieeuuwww... Dat vind ik toch altijd zo verschrikkelijk stinken! Hahaha! Bah!

Vriesje Ja, is dat niet wat? Je bloed laten prikken op HCG? Kijken of dat stijgt? Kan me ook wel voorstellen dat ze nu nog geen echo willen maken, want daar zie je weinig tot niks op. Maar ja, die onzekerheid... :(

Opa's en oma's Leuk hoor, die trotse verhalen. Nu al!
    Denk dat die ons ook weer erg enthousiast zullen reageren!
    M'n zusje is trouwens ook zwanger, nu een week of 16. Wij zijn al eens eerder samen zwanger geweest, toen kreeg ik een MA, daarna nog een MA, toen haar zoontje een paar maandjes was, kon ik ook eindelijk vertellen dat ik zwanger was. Dus hoop heel erg dat we nu écht samen zwanger kunnen zijn.

Dana Oh jeetje. Even spannend dus! Hopelijk gaan/kunnen ze het snel ophogen dan.

Dilann Wat fijn dat je gelijk al mocht komen, zeg! En heel mooi dat jullie al een kloppend hartje hebben gezien!

Sanny Oja, dat herken ik.. Heeeeel veel verhaal getypt.. 1 verkeerde knop.. *alles weg*

Nienke Och meid.. Wat erg voor je! Sterkte!
    Ik ken je gedachtengang.. Aan de ene kant snap je dat het afgelopen is en dat het 'gewoon' niet goed was. Aan de andere kant.. Vanaf het moment van de positieve test, ben je zwanger. Voor je gevoel ís het kindje er al. En daar moet je nu weer afscheid van nemen.... :(
    Sterkte!

18. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Ik moet overigens ook een nieuwe BH hoor. Normaal heb ik a of een kleine b, erg klein in verhouding van mijn lichaam (niet zo mooi) Maar ik begin gewoon een decollete te krijgen!!! Dikke tieten!!! Vriendje blij, mag ie er niet aankomen gerum :D :D :D :D :D

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Whahhahaa..... arme vriend!;)
    Vriendje wil dr ook al steeds aan zitten, maar hier niks gegroeid. Borsten zelf doen geen zeer. Tepels wel:x

volges mij hier (nog) geen verschil.... maar heb dan ook een D:cool:
    (sinds stoppen met de pil trouwens... eerder ook n B-tje.

20. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Het is bij mijn niet alleen de tepel, maar ook de boven en zijkans van de borst, alleen de binnenkant niet :p

Ik wordt er dus ook snachts wakker van....

Deel Deze Pagina