Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hmmm das vervelend:( ** ook voor vriendje:p**

hier alleen echt als ik ze induw of er iets tegen aanduwt...
    maar verder niet.

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nienke, dike knuf meid!! Meer woorden heb ik niet...

Over gewicht, net op de weegschaal gestaan en nog niks aangekomen, voel me wel al dikker pfff. Heb nu een pyamabroek aan en heb t gevoel dat de broekband knelt om mijn buik.

Zo kruip ff lekker op de bank dvdtje kijken met een glaasje sap en een bak druiven, heb ik zin in en is gezond hihi

3. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Nog 2 weekjes wachten, en dan kan je ook een nieuwe bh uitzoeken.
    Ik had (tot 2 weken geleden) maat 75D. Nu zit ik op 80E.
    Ik draag overdag het liefst sport bh's, dan doen mijn borsten niet zo'n pijn.

4. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik heb even bij de april buikjes gespiekt, gek dat de een heel snel groeit en de ander helemaal niet. Ik ben al rond, maar ik denk echt dat ik heeeel snel ga... Qua boobs en buik!!

5. Jel

Jel Niet meer actief

Daydreamer, dankjewel! :)

Ludora, hier beginnen ze ook weer te groeien. Ik heb al een cup D. Bij mijn vorige zwangerschap werd het ook een cup E. :D

Alle dames, even wat leuks, ik heb op de site ook een chat toegevoegd. Dus we kunnen chatten! :D:D:D Link zie in mijn onderschrift.

6. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    volgens vriendlief groeien borsten hier ook aardig. beetje jammer alleen dat ik begin van de avond met de verloskundige aan de telefoon hing omdat ik enorme steken in mijn stuitje en schaambotje had. Ik kon gewoon niet staan van de pijn. Zegt ze: het kan het rekken van je banden zijn en baarmoeder en darmen die een ander plekje zoeken. heb je trouwens de afgelopen 24 uur sex gehad?
    Ik denk: ja, maar ik ga haar niet aan haar neus hangen dat dat twee uur geleden was( haha) dus ik zeg, misschien.
    Blijkt dus dat je daar ook enorme last van steken van kan krijgen.
    Beetje jammer dat mijn vriend nu gelijk niet meer durft. Dus heb maar gezegd dat je zoiets altijd twee keer mee moet maken, voor je weet of het daar door komt :D Ik heb in ieder geval nog geen last van mijn libido zo te merken...

7. Sanny

Sanny Lid

13 sep 2011
    85
    0
    0
    Dordrecht
    @Dilann. Gefeliciteerd met je goede echo! Kan me voorstellen dat het schrikken was.
    @Heitje. ziet er goed uit hoor!
    @Nienke. Jeetje meid, sterkte.
    @Essie en zomer. Gefeliciteerd met de goede echo.
    @Jel. leuk hoor die site

koud. Ik lig al sinds ik vorige week terug ben vakantie onder mijn winterdekbed! Draag ook elke dag lange mouwen en mijn winterlaarzen. Vind het dan nog steeds koud eigenlijk.

Lig nu ziek op de bank met mijn laptop op schoot. Vriendlief is lekker vruchtjes met yoghurt voor me aan het maken.
    Toen ik op mijn werk er per ongeluk uit floepte dat ik ook zo erg misselijk was, zeiden ze gelijk. Ohw nee he je bent toch niet zwanger. Heb er maar over heen gepraat....

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Jel; ik vind het zo zonde om te chatten. Omdat alleen de gene die "online" zijn het dan kunnen zien:( Dan mis je zoveel van elkaar en de ander. Want dat vertel je dan meteen al (niet zo snel iig) niet meer hier.

daarvoor is dit forum toch? Lijkt me:) Is ook chatten, alleen dan net ietsjes anders...:)

Borsten: vriendje hoor je niet klagen als ze groter worden:p Als hij ze maar aan mag raken hahhaa....
    maar valt het dan andere niet op? Hier viel het de vriendengroep mannen al op toen ik van b naar d ging:p

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

whahahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa...... nou weet je dat ook weer:p

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik zie steeds meer berichtjes voorbij komen van koud
    fijn ben niet de enigste :D

mag van mijn vriend de laptop niet meer op mijn buik leggen
    komt straling af volgens hem is slecht voor beebje pfffff
    iemand dat eerder gehoord??

11. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Hallo Dames,

Wat wordt er weer veel gekletst:D
    Was veel bijlezen!!!

@Nienke: Meid heel erg veel strerkte.... Heke dikke knuffel vanuit hier...

@Eten, af en toe ben ik misselijk, en kan niet veel meer eten. Verder eten we woensdag waarschijnlijk ook zuurkoolschotel, vinden vriendlief en ik heerlijk!!!!!

@Borsten, mijn (.)(.) doen ook pijn:( Maar zijn volgens mij nog niet in cup gegroeid, zijn wel strakker geworden heb nl een vrij grote maat:) (70F) Kan misschien dadelijk een 75 omvang aan. Anders wordt het lastig een bh te vinden is nu al een hele klus. En kost veeeeel geld.

12. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    De chat werkt.

Mei 2012 mama's.

In de linker kolom staat "chatten" even erop klikken en we kunnen sneller communiceren.

13. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    OO ja koud heb ik het ook steeds!!!
    Vriendlief verklaart me voor gek....
    Heb vandaag de verwarming aan gezet:)

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    klopt wel, ben bij homeopaat/accupunctuur man geweest voor mijn schouder. EN die zei dat indd ook. Dat ik daardoor maybee niet zwanger werd. Maar goed. Heb het nu ook hahhaa....:cool:;)

ik heb t overdag vaak erg heet! (was kou kleum hoor)
    en saaf op de bank koud... lekker met hondje en dekentje op de bank.

15. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Miffy, weet wel dat de hitte ervan niet goed is. Straling weet ik niet

16. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    net even op jullie site gespiekt. wat ontzettend lief dat jullie mij er ook op gezet hebben bij de vlindertjes. ik laat hier een traantje.

Ik weet niet meer wie het zei, maar zelfs prikken op Hcg doen ze niet in het zh. Ik zot bij het mck in Leiderdorp, dat is een particuliere kliniek misschien dat dat er mee te maken heeft. Ik denk dat ik er voor mijn eigen gemoedsrust er maar vanuit moet gaan dat het mis is. En dan 6 oktober kijken of ik klaar ben voor een volgende poging. nu we weten dat het kan, gaan we toch nog een zelfbetaalde poging doen.

17. Jel

Jel Niet meer actief

Souries, haha hoe je het allemaal beschrijft. Inderdaad, weet je dat ook weer. :p

Sanny, lastig zeg dat ze het op je werk al geraden hebben. Beterschap.

Bezigbijtje, je hebt ergens wel gelijk, maar wil nog even weten wat anderen er van vinden. We kunnen de chat natuurlijk laten staan, iedereen is er vrij in om eraan mee te doen.

18. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Daar zat ik idd nu een beetje mee, voor mij zou het beter zijn als ik er vanuit ga dat het mis is. Maar je slaat jezelf voor je kop als het wel zo is. Ach en omdat we in een medisch traject zitten leef ik toch al heel gezond. kunnen die 2 weken er ook nog wel bij.
    bedankt voor je advies!

19. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Wat inzettend lief!

20. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ohhhhhhh net 2half ei op?? had zo'n trek in een Hard gekookt ei, was alleen nie de bedoeling om meteen maar anderhalf erbij te nemen ,

Deel Deze Pagina