Ik heb geen idee eigenlijk.. Ik heb de vorige keer niets hoeven te betalen behalve de termijn echo.. Ook niet op gelet eigenlijk..
Ik herken je gevoel hoor! Je wordt echt heen en weer geslingerd he...ik mag voor mn gevoel ook nog niet te veel genieten want straks....maar dan denk ik weer: he! Ik moet naar mn gevoel luisteren, en die zegt dat het goed zit!! De vorige keer dat het fout ging, zei mn gevoel al dat het niet goed zat..maar dacht toen dat het erbij hoorde en genoot evengoed...dus de klap was heel hard...
nou, het schiet enorm op dat thuiswerken kan mijn webmail niet op. aan de andere kant wel lekker rustig, kan ik even doorknallen. Hoop dat mijn vriend snel wakker wordt, kan ik even sparren what to do
Zijn jullie borsten trouwens al echt veranderd? Anders van vorm, kleur, aders enzo? Hier nog niet echt, alleen wat voller en steviger, maar geen mega-tepels die donkerder zijn geworden ofzo
oh en over gtst, ik vind dat daar ook wel weer wat goede tijden aan bod mogen komen. ben echt klaar met dat Wiet verhaal
Souries, dus alleen maar slechte tijden daar nu...haha ik kijk het niet...was altijd meer een ONM fan...en vind het nog steeds zoooo jammer dat dat is gestopt...weeehhh!
Pfff.. nou idd! En sjors... whaaa!! wordt er gek van! Heb je lounge? Heb net de aflevering van vanavond al gezien.. wel half hahaha.. door t gebep hier..
Owwjaa.. je was aan het werk.. haha! Neee dat is dat niet slim.. dan komt er helemaal geen werk meer uit handen.. Wel fijn dat je ook kan thuis werken zeg! Wat voor werk doe je?
miffy; zou gewoon ff bellen. Ik ben heeel goed verzekerd. Maar wil na de echo ook ff informeren... heitje; hihi... weetje. Ik denk ook weer zo; als het misgaat heb ik toch genoten van deze tijd. Hier heb ik alleen al zooooo lang na verlangt. Maar durf me nog niet echt te hechten aan het "ukkie" (de bijnaam!) in me buik.... oh en mijn boobs zijn niks veranderd... ietsjes voller misschien.
thnx voor iedereen zijn antwoord moet denk ik toch maar even bellen nooit zoveel zin in eind van het jaar kan ik mijnes als het goed is ook ophogen en dit doe ik dan ook
Ik ga ook even wat doen hier, moet nog een ketting repareren en dat wordt een pittige klus (er zit suede doorheen geweven wat er helemaal opnieuw in moet). Fijne dag allemaal!
@Draak communicatieadviseur. ben nu bezig met wat artikelen voor nieuwsbrief en een draaiboek voor evenement. Is wel zo rustig thuis in plaats van tussen de kwebbelende collega's. Alleen moet zelf discipline opbrengen om niet te veel op deze website te kijken, hahaha!
Hoi hoi ff tussen de bedrijven door hier spieken, anders heb ik vanavond zoooo veel te lezen hihi. @Lex en Kleinduimpje welkom meiden!! @Souries, ik vind het ook wel erg gemakkelijk van de vk, ben het dan ook stellig met Tina eens!! Hier al een echo gehad met amper 5 weken en krijg er weer een als ik rond de 6,5 week ben, en krijg ik onverwachts bloedverlies moet ik gelijk naar de gyn bellen, stom dat het overal anders is. @Heitjekarweitje, hier ook veel hoesten met vieze slijmpjes, heb het ook benauwd. Over borsten, hier al gelijk donkere tepels ( eromheen) vandaar dat er bij mij een lichtje ging branden.. Trouwens heb ook van die blauwe aders erop, verder nog niet megagegroeid. Ga nu ff een bammetje eten, voel dat het nodig is haha
Owww wat leuk!! Je moet veel regelen enz. dus? Wel lekker dat je ook gewoon thuis kan werken! Dat vinden ze ook helemaal geen probleem? Hahaa.. jaaa je moet de verleiding kunnen weerstaan Helpt niet als mensen tegen je blijven kletsen Hahaaha.. (sorry)