Het ei is al op. Maar thanx. Ik wist helemaal niet dat het vandaag prinsjesdag is. Zie het staan op de telegraaf.
hihi zei ik toch al hier kan iedereen op zn gemakt typen, teruglezen en reageren maar toch leuk gerpobeerd, site is/was belangrijkste en dies mooi!
Mopke, gefeliciteerd. Ik heb een uur geleden weer boven de wc gehangen. Net geluncht, maar wil ook nog niet echt helpen. Ik heb een gloeihoofd en voel me hondsberoerd. Ik zit echt voor de sier op mijn werk momenteel. Gelukkig weet mijn manager dat ik zwanger ben, dus misschien stel ik straks wel voor om thuis te gaan 'werken'.
Ingel; je hebt antwoord op je vraag aan verlos. Was er ook benieuwd na! Dus je kunt ervanuit gaan dat het goed zit!!!! Wat een fijn ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! ((meiden, als je dus op je 1ste echo een kloppend hartje en ukje gezien hebt die past bij je zwagershapsduur dan is de kans op een miskraam echt nihil nog.)) Oheeeeejjjj en weet niet meer wie dat gevraagd had, maar fijn nieuws voor ons allemaal!!!!!!!!!!!! Een warm bad mag gewoon Sauna voor de 12 weken indd niet! ik heb n probleempje.... heb al n uur gelegen maar ben zooooo moe. En moet over 15min naar me werk gaan Oeh als dat maar goed gaat.
Ahhh... dat was mijn vraag onder andere Tnxx!! Dat wordt badderen vanavond hahaha!! Alleeen de sauna moet ik gaan afzeggen dan.. Nah maakt niet uit.. zwangerschap gaat voor Oww meid.. moet je lang werken? ?Ik hoop dat je het volkan houden!! Succes!!
zo weg en dan rond h7 thuis... valt mee, maar wel de hele tijd lopen... en 40 drukke kindjes bezig houden hahaha
*Breekt in* Hallo dames! Ik zag dit topic voorbij komen en dan lijkt het zo lang geleden dat ik een positieve test in handen had. Maar vandaag is het een jaar geleden dat ik mijn positieve test in handen had. En vandaag, een jaar later ben ik de trotse mama van ons bijna 4 maanden oude meisje. Meiden geniet van jullie zwangerschap. Alle cliche`s zijn waar, die 9 maanden zijn echt zo voorbij! *breekt uit*
Hmm.. mischien helpt het dat je iig dan bezig bent.. Rond lopen en kleine kinderen om je heen! Hoop iig voor jou dat het snel 7 uur is Succes!!
zoooow ik ga even op de bank liggen weer hoofdpijn en misselijk denk dat mijn bloeddruk weer wat laag is maar de HA wou het niet controleren vorige keer dus naja tot straks !!
@Jel, natuurlijk mag je me op de lijst zetten, m'n uitgerekende datum is 16 mei 2012. Ik voel me goed op een beetje moe na dan gelukkig