ja dat kan ook maar ik heb altijd een lage bloeddruk 100 om 60 en ben ook wat licht in het hoofd en duizelig voelt echt aan als lage bloeddruk
@miffy... oew balen.. mijne is bij gyn gecontroleerd en was goed.. dus denk dat t hier echt komt door hcg
Haha! Maakt niet uit, hoor. Maar dacht.. We kunnen die meiden ook even de tijd gunnen. Niet iedereen kan/wil elke dag meekletsen. Je kunt inderdaad over een paar weken nog eens kijken.. Als er een aantal zijn die dan in de afgelopen weken geen 1x meer gereageerd hebben, kunnen we die altijd nog van de lijst halen. Nu ga ik even teruglezen.. Pff.. Heb om 10.00u nog geschreven en moet je kijken hoeveel pagina's er al weer bij zijn gekomen. Niet normaal!
Ik vertrek morgen voor een week op vakantie. Dat belooft nog wat! Ga dan echt niet teruglezen, hoor. Haha!
Hey dames, Ik heb een pagina of 60 gemist en kan het echt niet meer bijhouden hier hoor.. ik klets op de club wel mee en lees hier af en toe even mee, maar op alles reageren is echt geen doen. Maar wilde jullie toch even laten weten dat ik nog leef en dat hier alles goed gaat of lijkt te gaan.. Vandaag 7 weken en over precies 1 week de echo! Ik tel de dagen af!
Ik ben der ook weer eventjes.. ben der klaar voor om geprikt te worden.. Kan alleen pas om 4 uur.. dus ga wel op tijd weg.. Ben ondertussen wat aan het eten.. dan voel ik me zo (hopelijk) niet flauw na het prikken Miffy, nog hoofdpijn?? Daydreamer, niet zo flauw.. ook jij ondertussen gewoon bijlezen na je vakantie.. Pff.. zullen der heeel wat zijn.. mis. is er zelfs wel een deel 2 Weet niet hoeveel berichten er geplaatst kunnen worden in een topic.. maar denk wel dat we aardig op weg zijn met zn alle
Meiden ik heb een super leuke site gevonden met een heel handige calculator. www.tipswerkendeouders.nl Als ik de calculator mag geloven ben ik nu 5.6w zwanger, je kunt namelijk de vermoedelijke conceptiedatum invullen
Jel Heb je Holiday ook op de site vermeld? Bij de vlindertjes? Volgens mij niet.. Misschien kun je haar er nog bij zetten?
@Nienke en Vriesje, heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken van dit verlies. @nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom @Jel, mooie site heb je gemaakt en ook duidelijk. Kan je mijn naam aanpassen. Er staat nu marjo1976 maar dit moet majo1976 zijn. Dank je wel alvast. jeetje wat schrijven jullie veel. Ik probeer het bij te houden maar moet iedere keer zoveel bijlezen. Weet niet meer wat er geschreven is sorry Voel me buiten de vermoeidheid op zich prima. Nog wel steeds krampjes in mn buik en zere borsten. Misselijkheid is af en toe in vlagen als ik gegeten heb. Ga zo nog ff onderuit op de bank. Tot gauw