Zo meiden, ik ga alleen even op vandaag reageren hoor! Nienke; wat een vreselijke berichtje, heel veel sterkte! Souries; Wat schrikken dat bloedverlies, en wat stom dat de verloskundige zo reageert pfff. Dan heb ik maar weer "geluk" dat ik bij de gyn loop... Klein duimpje; Welkom & gefeliciteerd! Chlomid; ik ben ook dmv chlomid zwanger geworden, maar ik verwacht geen meerling. Het was al heel moeilijk om met mijn mans goedje zwanger te worden van 1 laats staan meer Maar we weten het morgen... Miffy; gefeliciteerd met jullie jubileum! Mopke; Ook welkom en gefeliciteerd! Ik ben 12 dagen voor onze 3e trouwdag uitgerekend Jel; wil je mij op de lijst zetten, heb morgen de eerste echo. Marlinde81; Ook welkom en gefeliciteerd! Huilen; Ja om niks haha Ik heb al een paar dagen last van licht in mijn hoofd en duizeligheid. Morgen even mijn bloeddruk laten testen. Ben zooo benieuwd naar de echo morgen
Ladies dat was ik op de chat over t dagboek. Idd van Pauline oud. Boek heet mijn 9 maanden dagboek super leuk!
Ik kom ook even aanwaaien,begin regelmatig te lezen maar kan het amper bijhouden Nu ik in de bijna-echo-stress (morgen) schiet merk ik toch dat het fijn is om te delen met meiden die dat herkennen. Zag iig dat mei2012 ook een echo krijgt morgen,spannend!! Ik ga proberen bij te blijven hier
marlindee81, we lopen gelijk! wat leuk oh en welkom trouwens pauline oud reeks is ge-wel-dig heb er meerdere al van was toen zo'n actie pakket.... @all; werk overleefd. vermoeidheid was rond h4 weg gelukkig, wel steeds afwisselende momenten op dag met zo'n vlaag ongi rugpijn. BAH! maar mvm komt zo al opv morgen! Ze belde... ben benieuwd hoe streep zal zijn want heb h4 geplast nog en 1l water gedronken hahaha.... oh en meiden voel je niet verplicht mee te schrijven of alles te lezen. Ik vind dat je gewoon op de lijst mag staan en niet reageren hoor... ik bedoel je bent dan nog steeds in mei uigeteld Niet iedereen heeft de zin/tijd/luxe/puf om elke keer te reageren. SOmmige lezen alleen mee. Sommige waaien even aan als ze er behoeften aan hebben, prima vind ik. xxx
Bezigbijtje...zo ben ik idd...gewoon even ervaringen lezen en delen als je er behoefte aan hebt.Vind het soms zo lastig dat nog bijna niemand iets weet..en dan is het zeker fijn als ik ff kan komen kletsen
Ja hoop het, maar blijft spannend hahaha.... Zeker nu ik veel gedronken heb. Maar indd als de test al knal was op nod hoop ik dat het goed is! laat het jullie weten xxx
ooh wat balen soms helpt bij mij een pittenzak/kruik even op het voorhoofd leggen en liggen... ik maak dr morgen weer een dat is dan op 1 dag na week erna. Wil elke week(=mijlpaal) er 1 maken!!
heb geen pittenzak... najah zo maar weer ff gaan liggen en ff drinken pakken!! ik wil vrijdag weer foto maken als ik 6 wkn ben.. en dan elke week
Hoi meiden! Jel, thx en jij nog lekker eitje gegeten En heb net even op de site gekeken en ziet er echt goed uit! Noenz, wat balen meid dat je je zo beroerd voelt! Ben je nog eerder naar huis gegaan? Bezigbijtje, bedankt voor de info over het bad en het kloppend hartje En fijn dat je je werk vandaag hebt overleefd, haha. Daydreamer, leuk dat je morgen op vakantie gaat! Waar gaat de reis heen? Marlinde81, welkom en gefeliciteerd! Mei2012, alvast veel succes bij de echo morgen Trotsemams, jij ook alvast veel succes bij de echo morgen Nu ga ik ff lekker tv kijken. Fijne avond meiden!
Mijn test was zo positief dat ze dat nog niet vaak mee gemaakt heeft met 5wkn.... ze dacht dat ik rond de 9wkn zat.... en zegt ze; het is nog avond urine ook... dan kloptte mijn gevoel dus, kijk! Ik had 2 testjes erin gedaan, dat doe ik nooit, maar denk mocht dit een 2ling zijn dan heeft ze er 2 voor elk kindje een... Iejl best een enge gedachten... hahaha zal het dan toch? Oeh! OOOOHHH ik wil eerder de echooo hahahaa!!!
Goedenavond, heb net anderhalf uur geslapen met mijn man. We waren allebei zo moe! Priscilla, lekkerrrrrrr, kibbeling. Haal ik ook weleens. Hier in het Noorden vlakbij de zee is het niet zo duur. Doen wij ook 1 a 2x per maand. Ik ben nu ook iets gevoeliger dan normaal en kan sneller een brok in mijn keel van dingen krijgen waar ik dat normaal niet snel van heb. Vervelend van die hoofdpijn. mei2012, staat genoteerd! Succes morgen bij je 1e echo. Trotsemams, ook veel succes morgen met de echo. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Viev, dankje Bezigbijtje, mooi hoor, 2 dikke strepen, of eigenlijk 4. Ben benieuwd of je een tweeling krijgt.
He, nou heb ik eindelijk de chat ontdekt, is er niemand... Ga de gordijnen dan wel even strijken ofzo daaaaaaaaaaaag!
@bezigbijtje mijn test was ook zooo!!! de controle streep duidelijker als de test streep mijne is alleen beschadigd domme katten die mvm vrouw vroeg aan mij ook zeker weten dat je pas 6weekjes bent hihihihi