Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    oooooh ja mijne was met middag urine na ook al veel gedronken te hebben

2. Dana

Dana Niet meer actief

woooooW :$ die is echt superduidelijk! :D

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Marlinde, welkom en gefeliciteerd!!!
    Pfff een ware babyboom in mei haha

Hoofdpijn, hier ook last van, ze zeggen dat het aan de hcg ligt.

Jel, zou jij mij op de bevallingslijst willen zetten op 16 mei, als er eventueel een andere datum komt later dan geef ik het wel door.
    Het wordt ons 2e kindje.

Zal eens een leuke banner gaan uitzoeken

4. Jel

Jel Niet meer actief

Minnie, je staat erop. :)

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Thanks Jel

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Liggen jullie allemaal op bed??

Ik ga iig wel mn bedje opzoeken pfff het wordt steeds vroeger dat ik erin kruip, heb geen puf meer om tv te kijken. Heel herkenbaar, had ik bij mn 1e zw.schap ook, toen kwam de energie pas weer terug met een week of 13/14

Truste allemaal x

7. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Hej lieve meiden,

Ik heb een slechte dag, erge buikpijn, geen bloedverlies, en hoofdpijn. Drukke dag op het werk gehad en ik ben helemaal op.

Er zijn 24 pagina's gekletst, heb ze niet bijgelezen, hoop dat ik niet heel bijzondere dingen heb gemist???

8. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    ahhhh, hier ook! irritant zeg! zit er iets in de lucht in onze regio?

net MvM hier geweest. Echt de twee streepjes knallen van de test af, niet normaal. ben weer wat rustiger, al weet ik dat het niks hoeft te zeggen :D

9. Jel

Jel Niet meer actief

Minnie, slaap lekker. :)

Ludora, nee volgens mij heb je niet zoveel gemist.

Souries, wel fijn dat je 2 dikke strepen had. Kan me voorstellen dat het je wel rustiger maakt. Het is vast allemaal wel in orde in die buik van jou. Heb je geen bloedverlies meer?

10. Jel

Jel Niet meer actief

Wat een rust vanavond ineens hier trouwens. Zo kun je alles wel even wat makkelijker lezen, zonder pagina's lang door te hoeven.

11. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Oh ja souries ik zag vanmorgen vroeg voorbij komen dat jij een hele vervelende avond hebt gehad, bloedverlies! Maar dit is dan wel goed nieuws !!! :D

Ik ga met the doggie lopen en naar bed.

Fijn dat alles goed is!!

12. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik ga ook lekker plat. Mag morgen weer om 6 uur opstaan om te werken. Wordt een lange dag wachten totdat het 15 uur is en ik naar het zh mag voor de echo. Is het al zover???????

Weltrusten allemaal.

13. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    hallo meiden,

ben zojuist thuis gekomen, eerst 8 uur gewerkt, en daarna 2 half uur gezellig een vergadering:$ ben kapot, ergste van alles is nog, in die 2 uur ben ik 6 keer naar wc geweest en op gegeven moment keek iedereen me aan, ik maar tsja blaasontsteking:(:cool: zouden ze het nog geloven:( ik zit er helemaal doorheen dus ga lekker duiken, morgen ben ik weer van de partij:D

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik heb net samen met me mannetje al liggend op de bank met gezelschap van 3 katten een film gekeken
    erg gezellig :D
    wel een heftige film :O
    black swan.......
    niet wat ik had verwacht

15. Kayde

Kayde Lid

30 aug 2011
    81
    0
    0
    Jeetje wat gaan jullie hard! Ben even een paar dagen niet online en hup, 150 paginas erbij, haha!
    Heb dus nog niet bijgelezen, zal ik zo even doen. Ben gister naar dr geweest, voor bevesriging van zwangerschap voor mn verzekering. Moest in een bekertje plassen maar dat lukte eerst niet... Halve liter water op moeten drinken daar voordat er wat uitkwam hihi!
    Verder telt ze heel raar, mijn laatse ongi was 18 aug., maar volgens haar ben ik uitgerekend op 26 mei en moet ik gewoon elke maand op de 26ste er een maand bijrekenen??!
    Dus 26 sept, zou ik dan 1 maand zijn. Nou, hier heb ik nog nooit van gehoord, dus ik tel gewoon lekker de weken, volgens mijn eigen telling :D

16. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ik kan het ook allemaal niet bijhouden. Probeer het terug te lezen maar het is zoveel. Dan maar zo af en toe is een berichtje vanaf deze kant :D

Ik heb MvM ook gebeld en ze komt dinsdagmiddag. Moest smorgens urine opvangen, hoe bewaren jullie dat dan? Normaal gesproken moet dat in de koelkast, maar vind ik nog niet echt een fijn idee...

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Morgen 2 echo's dus, spannend meiden, succes!!!

Wowawiewa BB, wat een duidelijke strepen! Hahaha grappig dat de mevrouw 2 testjes heeft gedaan :D Ben ook heeeel benieuwd of het er echt 2 worden bij je!!

Hier: vanavond voor het eerst sinds de zomerstop weer gezwommen, viel me behoorlijk tegen want voelde me weer zo benauwd...echt een zere luchtpijn/longen...raar toch?
    Vorige winter heb ik een bacteriële infectie in mn longen gehad waardoor ik midden in de nacht bij de HA post belandde, zo vreselijk benauwd was ik...hoop maar dat dit niet weer het beginstadium daarvan is... :(
    Verder is mn buik weer lekker aanwezig, voelt nu niet als ongi-pijn..maar meer stekerige pijn bij mn liezen en het voelt allemaal wat aangespannen, beetje spierpijnachtig..hebben jullie dit ook??

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oja en vandaag bijna niet misselijk geweest, en vanavond voor het eerst niet zo'n honger 's avonds..begin me gelijk zorgen te maken...;)

19. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Misschien moeten we kijken of we kunnen afspreken om of op de gesloten pagina of hier (hier lijkt me logischer) wat rustiger aan te kletsen.

Dan is het net wat makkelijker bij te houden, zo verliezen we geen meiden omdat ze het te veel lezen is. Dat zou toch jammer zijn.

Ik voel me al iets beter. Ben voornamelijk moe, dus ik ga, opnieuw, slapen.

Succes met de echo's morgen!

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja hier ook bedtijd...morgen drukke dag, eerst naar de tandarts, daarna cadeautje halen voor mn vaders verjaardag, en daarna de hele middag mn vriendin helpen met de laatste voorbereidingen voor haar bevalling (lees: alles op orde brengen in huis!) :)
    Slaap lekker!

Deel Deze Pagina