Goedemorgen! jaja, ik ben ook weer van de partij vandaag. drukke dag voor de boeg. vanmiddag helpen bij organisatie van kinderfeestje/circus. Komen rond de 100 kids, dus dat wordt een dolle boel hoe is het met jullie allemaal?
Marlinde81, je staat op de lijst. Ik heb eerste kindje ingevuld, klopt dat ook? Yupgup, ik heb jouw afspraak ook even veranderd op de lijst en die in oktober weggehaald. Souries, succes vanmiddag met al die kindertjes.
Marlinde81, ik heb je op de lijst gezet. Yupgup, ik heb jouw afspraak ook even veranderd op de lijst. Souries, succes vanmiddag met al die kindertjes.
zo ik ben ook weer bijgelezen was een beetje laat mijn bed uit hihihhii maar ging er ook pas half 1 in en dan kan ik behoorlijk laat mijn bed uitkomen ik heb een rustig ochtendje gepland staan en vanmiddag weer naar stage ik moet met een chaotishe begeleidster werken en dat vind ik altijd zo vermoeiend dus zal vanavond wel gesloopt zijn iedereen veel plezier met de echo's vandaag!!! gister waren er ook een aantal echo's toch?? ben benieuwd hoe dat allemaal ging
Zie nu dat ik twee verschillende berichten heb gestuurd, over hetzelfde. Was na de eerste al geirriteerd dat die het niet deed. Toen lag de internet eraf, maar kennelijk heeft hij hem toch verstuurd dan.
ooooh ja ik ben vandaag 7weken zwanger leuk nog 5 daagjes tot de echo kan niet wachten, ben ongeduldig!!
Haha @jel je hebt je post dubbel gepost haha Alles nieuwe dames welkom alle echo dames van vandaag succes en ben benieuwd naar het resultaat En hier bij mij gaat het minder, ben strontverkouden last van verkoudheids hoofdpijn (nooit last van) En verstopte neus anex loopneus, echt waardeloos. Iemand van jullie verkouden? zometeen ff zoutspray halen en paracetamol want dit is ook niks. bah bah bah bah
Iedereen die vandaag een acho heeft, heel veel succes en plezier! . Marlinde, wat toevallig zeg! . Jij ook gefeliciteerd! Miffy, Heb het topic inderdaad via jou berichten kunnen vinden, ben nogsteeds niet helemaal bijgekomen hoor van het nieuws, het voelt nog zo onwerkelijk. Pat 78, beterschap zeg . ik ben gelukkig nog niet verkouden maarmijn vriend loopt wel te snotteren.
@calice dat duurt nog wel even voor het werkelijk is heb soms nog steeds het gevoel dat ik over iemand anders praat maar mijn lichaam voelt echt zwanger!! denk dat ik vanaf maandag (eerste echo) er echt, echt van kan gaan genieten en mijn vriend ook
Hey meiden, ben weer terug van de tandarts! Heb het zonder verdoving laten doen....was echt geen pretje maar ik leef nog! Pff lekker voorlopig niet meer heen! BB: hier ook wel trekkerig gevoel ja, maar ook een beetje branderig? Calice: gefeliciteerd en welkom in het kippenhok! Buikfoto's: heb ze gezocht maar kan ze niet vinden hier op de site? Ben ik gewoon scheel? Camadia: gefeliciteerd met de goeie echo! Hihi schattig dat onderste plaatje met dat getekende 'poppetje' Yupgup: stom he die testen..maken je alleen maar onzeker Wat fijn dat je eerder een echo krijgt!! Souries: succes met al die kids! Miffy: succes met je chaotische begeleidster! En heujjj 7 weken vandaag!! Pat: he bah vervelend! Je mag alleen geen neusspray he? Even vragen bij de apotheek want er is er eentje die je wel mag tijdens zw.schap... Beterschap!
Dat heb ik dus ook dat mijn lichaam echt zanger voelt, ik heb de hele tijd een "opgeblazen" gevoel in mijn onderbuik en ben constand misselijk haha. Wel spannend dat jullie de eerste echo al bijna hebben!
ja echt wel!! heb er echt zin in ik mag vrij vroeg geloof ik, 7wk en 5dag, omdat ik bij de gyneacoloog mag bij de verloskundige had het vast langer geduurt en constant misselijk??? ik gelukkig alleen in vlagen
Hihi,ik heb net vk assistente gebeld dat ik van de vk met acht weken al een echo mocht.heeft ze me nog een week vroeger gezet. @jel wil jij mij op 29 september zetten?
Geloof gelijk dat je er zin in hebt ! Het zal wel een heel byzonder moment zijn. Ben sinds ongeveer 1,5 week de hele dag misselijk, gelukkig word het enkel erger als ik me inspan maar het is wel de hele dag aanwezig. (dus even snel schoonmaken en vegen bij de paardjes zit er niet in want dan sta ik echt te kokhalzen helaas)
Ja,zeker.verlies nog steeds een beetje oud bloed,maar heb geen buikpijn ofzo dus ga er gewoon vanuit dat t wel goed zit,maar je bent er toch constant mee bezig.. Hebben jullie troywens ook al last van spataderen op je bovenbenen?echt lelijk!!