@ jel, het kost hun inderdaad niks. Stel als je in week 20 ziek bent ivm zwangerschap dan krijgt de werkgever dat vergoed vanuit uwv. En tja, als jou contract afloopt in april dan kan het inderdaad zijn dat ze hem niet verlengen maar je hebt dan wel recht op een zwangerschapsuitkering, vanuit uwv (dacht ik). Aangezien je dan ook niet in staat bent om te solliciteren. Info hierover kun je vinden op de site van uwv. @an85 fijn dat ze zo goed bij je werken. Heerlijk toch dat je nu meer trek krijgt, wil ik ook! Niet iets om zorgen om te maken, niet doen hoor! Lekker gaan kokkerellen. Hier is het nog erg wisselend. Momenten dat ik mij goed voel maar ook zeker nog momenten dat ik misselijk ben. pfff ben blij als dat allemaal over is. @marley welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd!
Jullie hebben gelijk. Enige wat is is dat ik bijdr vmk's altijd me bete voel en dan gaat t mis. Bahhhh niet aan denken!!
sorry meiden echt geen tijd om bij te lezen!! gelnagels kan gewoon acryl is wat minder dat ruikt erg scherp!! net lekker een hele tijd met mn mams zitten kletsen over verbouwen ivm de baby en over mvm en 9 mnd dagboek.. heb toch die van pauline oud gekocht en voor mn lief het leuke papa dingen boek ofzo... overmorgen ben ik alweer 6 weken!! heerlijk en over 2 weken de echo.. ben zo benieuwd!! begin het nu toch af en toe wel wat griezelig te vinden hoor!! als het hartje maar klopt.. ik wil dan de echo aantal keren kopieren en hem dan in een kaart doen met gefeliciteerd erop.. en die dan versturen naar de broers en zussen.. en hem aan de ouders geven.. en dan op de kaart hiep hiep hoera! met je kleine neefje/nichtje kleinzoon/kleindochter!! raak er nu al enthousiast van haha net ook weer zo sta in de boekenzaak al die baby boekjes te bekijken en sta daar dan met een brok in mn keel en tranen in mn ogen haha maar goed moet nu gauw haast maken want moet naar de fysio!! liefs en knuff pris
Kom net bij de huisarts vandaan en ben nu 5 weken . even het een en ander doorgesproken en ga morgen de vk bellen om een afspraak voor de intake en de echo te maken.
Via start op je compu naar alle programma's, dan kiezen voor bureau-accessoires en daar zie je kladblok bij staan. Mijn echo wordt bij de gyn gedaan, dus geen idee. Ik woon in de buurt van den haag
Ladies, Mag ik mij bij jullie aansluiten? Na drieënhalf jaar proberen, waarvan 2,5 jaar MMM, nu eindelijk zwanger (1e ivf). Vandaag de uitslag van de bloedtest gehad en die ziet er goed uit. Nu probeer ik voorzichtig te gaan geloven in een goede afloop... Volgens mijn berekening zou ik moeten bevallen rond 29 mei. Mijn banner pas ik binnenkort aan, eerst moet ik nog een vriendin die ook zp schrijft, op de hoogte stellen. Liefs, Kanshebber
oke, even snel thuis om de hond uit te laten en te eten, en jullie hebben weer hard je best gedaan om de 500 pagina's te bereiken Heb enorm moeie benen van het staan en pijn in heel veel spieren, maar ik hou het nog wel vol vandaag. Zo weer terug voor een uurtje receptie en dan lekker op tijd naar bed hopelijk! Lees morgen weer het een en ander terug
Wat was het vandaag een mooie zonnige dag. Gisteren boekje van Pauline Oud gekocht echt heel leuk om in te vullen en lezen
kanshebber, gefeliciteerd en welkom! souries; het topic is "vol" bij 5000 berichten, daarna moet er een andere aangemaakt worden... "deel2"
Welkom nieuwe mama's !!! Leuk !!!! Jel ik heb het ook, ik ben uitzendkracht, en het bedrijf doet momenteel vrij moeilijk met het uitgeven van contracten. Dus dat zit er niet in helaas. Ik weet bijna zeker dat als ze weten dat ik zwanger ben dat ik er als eerste uit ga. Momenteel zal ik de eerste zijn de ze een contract willen geven. Zakelijk snap ik dat maar ik vindt het jammer, want ik ben daar erg happy. Ik ga er vanuit dat ik vanaf mijn zwangerschapsverlof werkeloos ben.... Ik kan er niet om in de paniek raken... Ben er eigenlijk heel rustig onder zelfs. Wil alleen proberen om als dat gebeurd te regelen of ik daarna terug kan komen. Nou de huisarts vindt me ook zwanger Het was een dikke vette streep, ze was erg blij voor me na mijn vmk vorige maand. Bloeddruk opgemeten en die is prima, ik dacht dat ie misschien laag zou zijn imv mijn dizzy-nes. Mijn positiebroek is binnen. Het zit lekker maar het is (gelukkig) nog wel erg ruim.... Maar de druk is van mijn buik en dat is wel heel fijn zeg!! Ik ga heeeeeel vroeg naar bed, ik ben helemaal gesloopt, nu al en ik moet nog koken en eten, en eigenlijk zwemmen, maar dat trek ik vandaag allemaal niet...
hoe heb jij die broek besteld? Ik bedoel welke maat? Dat vind ik zo lastig. Ik heb normaal 40/42 weet niet zo goed hoe je dat dan moet bekijken als je positie kleding neemt... (en via internet besteld)
Ehm hier alleen regen Kennen jullie dat?dat je bamg bent dat iedereen je grotere borsten en buik opvalt terwijl die alleen dikker is van je darmen die opspelen? Haha!
Super dat je ook een knaltest bij de huisarts had ! Hmm dan ga ik denk ik ook maar eens een positiebroek kopen, mijn andere broeken sluiten allemaal strakker aan en dat zit echt niet prettig helaas. Ook ik ben een uitzendkracht, hoop wel dat ik terug mag komen na de bevalling (wat ik wel verwacht op dit moment) Ik ben wel van plan mijn uren van 32 naar 24 te laten zetten, wij gaan over een maand een verlofloze periode in die tot en met januari duurt en dan roosteren ze ons extra uren in en weet niet of ik dat ga trekken.
Meiden, ik heb goed nieuws. We hebben een kloppend hartje gezien. We zijn zo blij. Volgens echo ben ik 6 weken en 2 dagen. Het Moët even bezinken. Vruchtje is 0.64 cm groot. Morgen naar de gynaecoloog.
@ pearl gefeliciteerd meis!! heerlijk!!!! hier continu het gevoel dat ik moet plassen.. er komt alleen haast niets.. is dat van zw of maybe komende blaasontsteking?? indien blaasontsteking zou ik meteen antibiotica moeten hebben dit ivm mijn nier.. heb er maar 1!! dus help me ff please!!!
pris; ik zou zeker even testen op blaasont. want dit hoor je vaak als teken van blaasont. Ik heb er geen last van iig met zwanger nu. pearl; geweldig! wat een goed nieuws vandaag allemaal souries; hihi, dat heb ik ook. Me buik is ook echt dikker. Zal zo ns ff foto maken. Ik kan hem ook niet onhouden Het staat zo strak joh! Maar ik weet indd ook wel dat het geen beeb is hahaha.... darmen doen de eerste weken goed hun werk....