Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Thanx :-D ! Bestaat er ook een bevallingslijst?

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    yeps, we hebben een website.... en dan kun je aan JEL hier op in het forum doorgeven waar ze je neer moet zetten...

Mei 2012 mama's

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wauw veel nieuwe mama-to-be's vandaag erbij, super meiden, gefeliciteerd!!
    En ook Kanshebber zie ik.waaaaaaah!! Gefeliciteerd meis, wat een supernieuws de 1e IVF gelukt!! Vroeg me al af of je al begonnen was!!! Yes ben echt blij voor je!!

Oh en wat goed al die goede echo's!!! Ik zou zeggen tegen iedereen: bring it on, al die mooie kloppende hartjes! :D

4. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Wow meiden!! Hier deed het internet het niet vanaf vrijdag... Had dus tot pag 123 gelezen en nu zitten jullie al op 287!! :$ OMG!!

Maar goed, ga ook nog verhuizen dit weekend, dus ik heb het opgegeven om alles terug te lezen... :)

Maar zag dat er een website was gemaakt ofzo? Kan iemand me even de headlines vanaf vrijdag vertellen? ;)

Ik heb gisteren mijn echo gehad, en er waren idd 2 vruchtzakjes, alleen was het met 1 niet goed gegaan. Er zat wel iets van een vruchtje, maar er klopte geen hartje. Gelukkig deed het andere baby'tje het wel heel goed! Het hartje ging zo goed te keer, de kleine frummel van 9,61 mm deed heel hard zijn best om papa en mama te laten zien dat hij er nog wel was! Wat is dat geweldig om te zien he!!
    Ik heb op 3 okt mijn volgende afspraak. Dan de intake bij de gyn die mijn controles gaat doen (tot nu was het bij fertiliteitsarts) en dan krijg ik ook mijn 2e echo! Zo spannend allemaal!!

5. Jel

Jel Niet meer actief

Buikfoto's: hier voorlopig nog niet hoor. Heb (veel) maatjes meer en dat wat je nu ziet is niet van de zwangerschap. :) Als ik een 1 voor het aantal weken kan zetten, dan ga ik er over nadenken om mijn eerste foto te schieten.

Rose83, dankjewel voor je info over het uwv etc. Is alvast wel handig om te weten.

Kanshebber, van harte met je zwangerschap. Wel bijzonder dat het eindelijk zover mag zijn na zo'n lange tijd. Wil je ook op de lijst komen te staan dat in mijn onderschrift staat?

Ludora, wat vervelend dat je kans hebt dat je er straks misschien uitligt vanwege je zwangerschap.

Pearl29, gefeliciteerd met je goede echo.

85Eva, welkom hier en ook gefeliciteerd. Wil jij ook op de lijst in mijn onderschrift? Oh lees net dat je dat ook wil.

Fijne avond allemaal!

6. Jel

Jel Niet meer actief

Saar, dus je was zwanger van een tweeling! Wat naar dat er één embryootje niet goed is. Maar gelukkig is de andere wel in orde.

Succes met verhuizen.

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    meiden, ik ben geschrokken van de buikfoto... helemaal nu ik ze naast elkaar gezet heb:$

jeetje zeg heb de foto wel 4x overnieuw gedaan hahaha...:cool:

post m zo in buikjes topic

8. Kayde

Kayde Lid

30 aug 2011
    81
    0
    0
    Zo, heb veeeeel bij moeten lezen! Heb alleen de laatste 20 paginas maar gedaan ;)

Aan aall mensen met mooie echo's, gefeliciteerd! Zal een fijn gevoel geven dat alles goed zit :)
    Alle mensen waar het mis is, heel veel sterkte gewenst.

Hier ook af en toe wat bruinverlies, ben er niet zo ongerust meer over want het is altijd na een grote boodschap, of na een avondje ehmmm.... Stoeien met hubby, hihi!

Heb het alleen nog maar aan mn moeder verteld, eerste wat ze zei is dat ik niet meer zou moeten paardrijden.... Maar dat houd ik geen 9 maanden vol, dus aan de gyn gevraagd en die zei gewoon doen waar je lichaam al aan gewend is, en luister naar je eigen lijf. Rijd dus lekker door voorlopig :D

9. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Dank je!
    Jij bent ook een snelle zeg met je website! Ik sta dr gewoon al op op 3 okt! :D Wat een leuk idee zeg die site!

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    nou meiden hij staat in mei buikjes....

jeetje schrik er best van, schaam me zelfs hahaha!

11. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Leuk Jel! Bedankt!

12. Kayde

Kayde Lid

30 aug 2011
    81
    0
    0
    Jel mag ik ook op de lijst? Moet 3 okt weer naar de gyn, en ben uitgerekend op 24 mei :)

13. kimkimkim

kimkimkim Lid

20 sep 2011
    26
    0
    0
    Brabant
    Haha, heb nog geen tijd gehad om alle 288 pagina's te lezen hoor, maar 18 mei hier (eigenhandig uitgerekend dus hoop dat het klopt..) van de eerste. Niet gepland, natuurlijk wel welkom en vreeeeeeeeeeeeeselijk nerveus!! Nog meer dames rond de 25 jaar of uit Brabant?

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    check en check..

ik ben 24 jaar en woon net niet brabant...;)

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hmm... 23, dat wel, maar gelderland en boven de waal, net onder de rijn ;) Geen zachte g ;) hihi.

16. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Mag ik ook op de bevallingslijst? :D ben uitgerekend op 23 mei en het is het 1e kindje.

Heb net mn paardje weer gevoerd en binnen gehaald, als ik me inspan word ik echt veel misselijker, hebben jullie dat ook?

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hihi.... das dicht bij mij denk ik... ik zit ook gelderland.... :cool:

18. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hee meiden!

Jeej wat een hoop geschreven, kan niet alles lezen hoor...

Hier vandaag meer menstruatie pijn.. Maakt me onwijs onzeker! Ben zo bang dat dat doorzet in een miskraam! Heb ook weer iets roze slijm, gyn zei dat dat mocht...

Wil iemand op de lijst zetten dat ik 27sep intakeverloskundige heb? Afspraak voor 2e echo hoor ik van de week, moet daarvoor naar een echocentrum...

Hoe is het hier?

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    lievie snap je gevoel,

maar er is toch echt door meerdere verloskundige tegen mij bevestigd dat wanneer je een kloppend hartje gezien hebt de kans nog zoooooo klein is op een miskraam. Dus denk daar aan!!:)

20. Sanny

Sanny Lid

13 sep 2011
    85
    0
    0
    Dordrecht
    wow 1 dag niet geweest en er zijn al weer 50 pagina's bij!

Ben veel te moe om ook maar iets te lezen, maar alle nieuwe welkom.

Hier nog al een "hormonen" momentje gehad. Was er gister heilig van overtuigd dat het mis was. Had al 2 dagen totaal geen kwalen meer en voelde me eigenlijk net zo als voor mijn zwangerschap.Ook lekker via zitten janken natuurlijk. Vannochtend de spoedlijn gebeld dat ik toch echt eerder een echo moest dan over een maand, want het zat echt niet goed. VK zat gewoon midden in een bevalling en wist me toch wel een beetje gerust te stellen. Klachten zeggen niets, je kan ook gewoon hele erge klachten hebben en dat het niet meer groeit. Maar klachten kunnen ook ineens ophouden. Nou ik was eerlijk gezegd maar wat blij dat ik weer misselijk werd vanmiddag. Echo mag waarschijnlijk wel eerder ;)

Die hormonen doen echt rare dingen met me....!!

Deel Deze Pagina