ik ben ook al zo moe, zou zo naar bed willen! Maar ga liever samen met vriendje P) dus rek het tot tien uur als heet lukt. zit hier aan broodje hotdog nog erger hahahaha! vriendje moet steeds lachen om mijn buik.... ik hoop maar dat die alleen de avonden zo is. Vandaag al vanaf 5uur joh! meiden met maagzuur bij mij werkt rennie prima!! Pearl... leuk de echo! genieten!
Ik had je buik inderdaad gezien BB, wat groeit die hard!! Haha ik wil eigenlijk ook naar bed maar vriendje is aan het klussen/rommelen in huis . Dan ga ik zo maar eens een rennie pakken, heb het gevoel dat ik in brand sta hihi.
Hoi meiden, Calice, leuk dat je paardjes zo dichtbij staan! Is ook wel handig als je alles zelf moet doen. Mei2012, fijn dat de echo goed was, gefeliciteerd! Daydreamer, gefeliciteerd met het kloppend hartje!! En fijne vakantie! Marley, Kanshebber, 85 Eva, kimkimkim, welkom en gefeliciteerd! Pearl, wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Gefeliciteerd! Trotsemams, gefeliciteerd met de goede echo!! Meiden die al echo/intake hebben gehad: hoe lang duurde jullie afspraak ongeveer? Ben wel benieuwd! Ga nu even de buikfoto's bekijken
Viev, zo dichtbij is inderdaad super handig, ben zo heen en weer . Ik ga maar eens naar bed, moet morgen en overmorgen weer werken. Slaap lekker allemaal!
Hebben jullie ook last van vettig futloos haar? M'n haar moet ik echt elke dag wassen, had ik eerder nooit. M'n huid net zo voelt vettig aan met heel veel puistjes en bultjes
Hier ook, de reden dat ik misschien dacht zwanger te zijn was omdat ik nu juist geen puisten had Ik ga weer slapen, ben kapot. Weltrusten!
Ik ben weer bijgelezen, maar ik weet niet meer wat ik gelezen heb... Echo voorbij zien komen, wat een goed nieuws!! Verder weet ik t echt even niet, te moe. Truste!
Oh ik herinner me 2 dingen. BB wow die foto's, gelukkig ben ik niet de enige die zichtbaar nu al groeit. Maar jij bent toch niet te zwaar!?!? (in ieder geval niet meer na herbalife!!) En ik heb een positiebroek besteld bij wehkamp, die is van de C&A. Ik heb en in een maat groter besteld. Maar hij is dus wel echt te groot!! Truste!
An,hoe gaat het nu? Nog steeds erge steken? Hoop dat t verminderd is en jij je ook weer wat rustiger voelt meis....pfff t is niet zomaar wat he,zwanger zijn.... Probeer echt van t goede uit te gaan,is moeilijk i know....ik probeer t ook! Maar voor nu een knuffel en hoop voor je dat morgen een betere dag wordt! Jeuj mooie echo's! Super meiden! Hier vanavond erg trek in bitterballen ineens...had ze alleen niet in huis dus toen maar een picanto gegeten...mmmmm hihi
Woww kletskousen!!! Ik heb echt de puf niet om bij te lezen hoor!! Scholing was erg zwaar vanavond, ben echt moe. Heb het voordeel dat ik nog mijn oogklachten heb waaraan ik het moe zijn kan verschuilen.. Ik ga nu lekker slapen.
allerlei pagina's voorbij zien komen, alles bijgelezen geeen idee meer wat er allemaal stond ........ iedereen met goede echo's GEFELICITEERD!!!! en verder is het bedtijd voor mij
ik heb ook echt geen fut meer om alles terug te lezen. Heb een gezellige middag gehad en leuke avond, maar ben nu kapot en heb enorme spierpijn in mijn rug en armen, geen idee waarvan, maar ik gok erop dat mijn lijf mij wil vertellen: Ik ben moe, mag ik slapen? daar geef ik zo dan maar aan toe! tot morgen allemaal, hoop dat ik niet weer om 05.00 uur klaar wakker ben!
Nou en of! Was het normaal altijd om de dag, maar nu zit het de 2e dag totaal niet, zo vet, bleh! Moet echt elke dag wassen... Bultjes vallen gelukkig mee, normaal ook nooit zo'n last van gehad.
Jemig wat een kletskouzen zijn jullie!! Ik ga vandaag werken, ik hoop dat ik het verborgen kan houden en het niet van mijn gezicht afstraalt. Gelukkig hierna nog mnaar 1 dagje en dan weekend.. Man..!! Hebben jullie af en toe ook een soort steek links, hij is alleen best hoog bij mij.. beetje apart!!!
Goedemorgen meiden! Ook ik moet weer aan het werk vandaag, had nog wel een dagje vrij willen hebben haha. Weer een moeilijke dag om mijn mond niet voorbij te praten en de misselijkheid te verbergen . Maar inderdaad gelukkig bijna weekend Marley .
Ik ben gewoon nog steeds niet misselijk... Verder ook helemaal geen kwaaltjes. Hardstikke fijn natuurlijk, maar voel me niet echt zwanger zo! Eva85 dat zou kunnen, ik zat in het 16-31sept NOD topic
Kayde, geniet er nog maar even van. Straks wens je dat je minder kwaaltjes hebt. Ik had tot maandag nergens last van en nu ben ik misselijk en zooooo moe.