Fijn voor mij om te lezen miffy, niet leuk voor jou! Mijn twijfels zijn overigens meer echt op mezelf. Ben ik wel een goede werknemer, goede vriendin etc! Maar waarschijnlijk hebben die twijfels van jou en mij dezelfde oorsprong. HORMONEN give is break!
ik ben nu al klaar met die hormonen!! maja we moeten er gewoon even door heen bijten!!! ik twijfel op het moment overal aan, zie geloof ik alleen negatief gister positief gesprek op stage gehad, naja heb gewoon daarna zitten janken in de auto want was zoo bang dat alles verkeerd was enz
Ja miffy, heel herkenbaar! Moet zeggen dat dit dagje thuis me wel even rustig maakt. Hoef ik even geen poppenkast te spelen! Oh ik heb trouwens 24 oktober mijn volgende afspraak bij de vk. Kan dat op de site? Liefs!
hoi! tis wat he zwanger zijn, lees dat ik gelukkig niet de enige ben, die onzeker is, en gek word van de misselijkheid! inmiddels tabletjes voor gekregen, was al 2 kilo afgevallen en hou er niks in, erg gezellig dus, NOT. Maandag een top echo gehad, maar toch onzeker, vannacht gigantische buikkrampen, ging bijna van mijn stokkie op de wc, zweten, overgeven, alsof me hele buik (onderin) bijeen werd getrokken. Geen bloed verlies, en dat steld me dan weer gerust. maar schrok me rot vannacht! Me man zei oo gelijk, als je geen bloed verliest moet je je niet zo druk maken... ..Doe je toch! haha! Na 15 minuten was het ook vrijwel verdwenen, dus wat dat kan zijn, baarmoeder oprekken? maar met zoveel pijn?? 3 oktober naar de VK! Gisteravond het goede nieuws aan mijn vader (ouders gescheiden, moeder weet wist het al) verteld, ivm veel overgeven, en ik erg slecht uit zie!, Hij vond het geweldig!!! Vanavond naar mijn schoonouders, dat weten zij het ook! Fijne dag allemaal!!
Vanmorgen gesprek gehad met de verloskundige. Gynaecoloog was ziek. Ik krijg voorlopig iedere 2 weken een echo. ben er erg blij mee. In ieder geval omdat ik bloedverdunners gebruik. Dus op naar meer echo's.
Hoi meiden, Sinds gisteravond is er niet zoveel bijgekletst, valt me mee deze keer, haha Essieee, heb ook last van puistjes en bultjes! Ziet er niet zo best uit, haha. Kayde, ik heb ook nog geen kwaaltjes hoor, behalve de puisten Souries, slechte dag vandaag, sterkte ermee! HeitjeKarweitje, wat vervelend zeg!! Sterkte vandaag! Marjand, wat is er misgegaan met jullie vrienden met die nekplooimeting? Minkie, ook beterschap meid! Dribbel, fijn dat het leuk was in Disney! Nog een middagje werken en dan lekker weekend, heerlijk!
O ja, wat nog (een keer ) wil vragen: Meiden, hoe lang duurde jullie intakegesprek + echo bij de verloskundige? Ben benieuwd.
Sorry meiden, ik ga niet starten aan het bijlezen, ben 2 dagen niet komen piepen hier... 5 weken en 5 dagen zwanger maar net al een buikje van iemand die 8 weken zwanger is. Bij ons eerste had ik ook snel een buikje (rond de 8 weken) en nu, tja jeansbroeken passen niet meer, rokjes nog net (al kruipen ze af en toe naar boven om plaats te vinden ) Hemdjes: knoopjes beginnen onderaan uit hun voegen te barsten. ai ai en ik moet wachten voor m'n eerste echo om het op het werk te vertellen (voor document bescherming zwangerschap). Ik moet echt goed opletten wat ik aan doe. Voor de rest niet veel kwaaltjes: soms wat moe, krampjes en steekjes hier en daar, voel de banden al goed rekken en nu ook pijnlijke tepels met het idee dat borsten aant groeien zijn. Niks van misselijkheid, had ik bij 1e ook, dus zeer positief! En nu ben ik weer op zoek naar 14u, om naar gyn te bellen om te informeren naar mijn HCG waarde (29,5->567->??) en hopelijk krijg ik nu een afspraak voor eerste echo! SPANNEND! voila, even bijgeschreven over de stand van zaken hier. Hoe ist het bij jullie?
Niet doen. Gisteren heb ik een test gedaan met de verwachting dat de teststreep zwart zou zijn. Dacht leuk, foto nemen, neem ik het deze keer ook op! Is-ie roze. Terwijl de vorige paars was. Nou, dan heb je zorgen! Zou het niet doen, straks valt het tegen en dan zit je daar weer mee. Gewoon de echo afwachten!
Ik heb nu alleen nog maar een intake bij verloskundige gehad en die duurde ongeveer één uur. Echo heb ik pas op 3 oktober
@noenz, herkenbaar hoe jij je voelt. Jammer he dat dit er ook bij hoort, ik had het vooraf ook niet zo bedacht. al mijn vrieidinnen heb ik hier nooit over gehoord. doe vooral rustig aan en luister goed naar jezelf.
volgens mij vertellen vriendinnen alleen de leuke dingen af en toe misselijk en moe en verder niks is het enigste wat ik gehoord heb van iedereen
hey ladies.. alles bijgelezen niets onthouden.. sorry!!!! uhm.. ff bedenken wat ik voorbij heb zien komen.. afscheiding: hier ook last van idd meer dn normaal al was het de eerste weken echt best veel word nu minder maar voel het af en toe wel lopen.. meteen bang dat het bloed is dus haast me met spoed naar de wc en veeg dan niets weg XD haar: hier idd ook vetter was het zoiezo ivm mijn werk al elke dag.. maar nu merk ik dat het na het wassen en stay in creme toch vetter is eind van de dag.. puistjes: normaal een hele gave huid nu droog en puistjes maar ik heb foundation van vichy dermatologisch getest kan geen kwaad en droogd de puistjes meteen een beetje uit!!! ideaal!!! hier: sinds vanochtend wat misselijker toen mn lief naar zn werk ging ruim een half uur krom gelegen van de misselijkheid daarna wat gegeten toen ging het wel maar nu met vlagen toch wel wat misselijk.. mn ogen branden een beetje en voel me lui.. niet extreem moe maar wel lui.. gelukkig vandaag en morgen vrij dus kan ook lekker lui zijn veel liefs en voor de meiden die het nodig hebben een hele dikke knuffel!!!!!
Hoi meiden, jullie kennen mij nog niet echt. Ik heb hier 2 weken terug ofzo mijn eerste bericht geschreven dat ik zwanger was. Hierna zijn we op vakantie gegaan en ik moet helaas melden dat ik op vakantie een miskraam gehad heb Ik zal dus geen mei-mamma meer worden. Ik weet niet of er de afgelopen weken al meer mamma's een miskraam hebben gehad, want jullie typen zoveel dat ik het met geen mogelijkheid bij kon houden... Ik ga jullie dus bij deze alweer verlaten. Iedereen nog een fijne zwangerschap gewenst zonder al te veel kwaaltjes en met een goede afloop!
Dan moet ik je helaas teleurstellen, je mag in bijna niks! Wij gingen met de kids, dus dan ga je al heel anders dan met volwassenen, wij konden al weinig in die harde attracties. Gelukkig was er genoeg om wel te doen, erg leuk!
Balen!!! :x Ik had me er zo op verheugd... Ik ga namelijk met 2 vriendinnen, een durft ook in bijna niets. Dus moeten we samen de tassen bijhouden... Er is gelukkig genoeg wat je wel kunt doen ja.