Jeetje wat zijn er weer een boel pagina's bijgekomen. heb nog niet alles terug gelezen. Dinsdag mag ik voor de 1e keer naar de vk en krijg gelijk een echo om te zien hoe ver ik nu ben. Daarna kan ik het ook gelijk aan m'n ouders vertellen. Vandaag erg geschrokken, had erge krampen in m'n buik en bij het afvegen (na plassen) wat licht roze bloed. hoop zo dat het goed blijft gaan. Dit kleintje is zooooo onverwachts, maar o zo welkom wil het gewoon niet kwijt.
Hallo iedereen!! Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben van ons tweede ukje! Ik verwacht rond 26 mei 2012 uitgerekend te zijn.... precies op mijn 32ste verjaardag, is dat wat! Ik vind het weer net zo spannend als de eerste keer en ik lijk nog wel onzekerder te zijn dan toen.... vreemd.... hoe dan ook, leuk om hier met 'lotgenoten' te kunnen kletsen!
net weer even alles bijgelezen pffff niks onthouden net terug van stage, normaal hebben we 4 "grote" en 4 "kleine" op de groep en nu 7 "kleine" en 2 grote dit was echt heeeel zwaar ze waren druk en onrustig en moesten veel aangesproken worden dus ik ben kapot en heb wat steekjes in mijn buik dus ik duik nu meteen weer mijn bedje in....... @dames waarbij het mis is..... heel veel sterkte toegewenst!!!
Slaap lekker draak! Miekr, dat zal inderdaad even schrikken zijn geweest zeg, ik duim met je mee! Judith, welkom en gefeliciteerd . Ik ben zo blij met mn vandaag gekochte positiebroek , had steeds een erge druk op m'n buik met mijn eigen broeken en dat is nu lekker weg. Ook ik ga nu lekker slapen, weltrusten meiden!
huh nu al een positiebroek?? Jeetje das snel, ik heb m gelukkig nog niet nodig @judith welkom en gefeliciteerd en Miekr we duimen voor een plakkerd Ff terug komend op het gevoel wat ik net beschreef, ik heb eigenlijk al vanaf het begin al het gevoel dat het ook op die plek zit?? Mede doordat ik in het begin daar ook van die steekjes voelde???? Haha ik ga het wel vragen bij de echo of ik gelijk heb Ben nu wel benieuwd eigenlijk
Pat, ik heb een zittende baan en in de loop van de dag lijkt mijn onderbuik echt op te zwellen dus kreeg gewoon buikpijn van mijn normale broek . Ik vond het eigenlijk ook al wel erg vroeg maar het is zo'n verademing dat ik er erg blij mee ben. Wel spannend zeg dat je steeds wat voelt "rommelen" zou wel heel leuk zijn als je gelijk hebt.
Ik had pas net m'n positiekleren op zolder gelegd om te verkopen, maar dat kan hopelijk binnenkort weer m'n kast in. haha. hoef niks meer te kopen, had vorig jaar even flink ingeslagen en ben nu weer dezelfde tijd zwanger. Ben 7/8 mei uitgerekend als het goed is, maar zal het dinsdag hopelijk beter weten. Zoooooo spannend!! Oja voor alle meiden bij wie het mis is gegaan> heel veel sterkte hopelijk is het snel weer raak voor jullie en mogen jullie 9 maanden daarna jullie kleintje in je armen houden.
Nu m'n laptop afsluiten ga zo te bed. vanmiddag wel even geslapen, maar was er vanochtend vroeg uit en druk dagje gehad dus ben echt kapot. zwanger zijn een een kleintje hebben van bijna 15 weken (en nog een kanjer van 3 jaar) is toch wel zwaar hoor. Welterusten alvast voor jullie allemaal!!!!
ow ja, dan gaat het een beetje snijden in je buik Ik heb een afwisselende baan , werk in kinderopvang dus weinig zitten Ik weet van toen ik mijn zoontje verwachte die broeken ook zo heerlijk vond zitten, gebruikte ik tot zijn 1,1/5 jaar haha. Lekker ervan genieten hoor, Ja zou wat wezen he dat ik het idd voel, maar het is echt nog aan de te vroege kant, ze beginnen met bewegen met geloof ik 8 a 9 weken want dan zijn de gewrichten ook klaar? Las ik net toevallig bij berichtje uit de buik. Ik heb stiekem alle weken doorlopen zo bijzonder mooi, bij week 16 moest ik ff tranen weg werken???? vaag hoor
Calice dat heb ik dus ook. Ik ben ook van mezelf iets zwaarder, dus die buik wordt ook groter. Ik hoop echt dat ik t nog verborgen kan houden voor 7 weken, met name op mijn werk! Judith proficiat en welkom! Ik lag net al op de bank te slapen, dus ben naar bed verhuist. Hoop dat de vermoeidheid wat minder gaat worden, of dat mijn lief ook vermoeid wordt en eerder mee naar bed gaat... Maar als hij nu naar bed gaat ligt ie maar te draaien. En mij wakker t houden Vraag is een kruik cq kersenpittenkussen slecht om op je onderbuik te leggen. Tegen de pijn..
ik leg soms mn handen op mn buik heb niet zoveel pijn dat een pittenzak oid nodig is.. al zijn er wel meer meiden die dat gebruiken!! liefs is weer aan het werk hier.. en ik wacht tot ik mn ouders moet gaan halen van het station.. zijn naar miss saigon geweest... JALOERS!!!!
Hallo dames, Ik klets (nog) niet zo actief mee, ben ook nog erg gezellig met de februari 2010 mama's aan de klets. Wilde jullie wel even laten weten dat ik vandaag een echo gehad heb en er een hartje klopt! Wel ben ik iets teruggezet, het vruchtje is waarschijnlijk erg lang onderweg geweest voordat het ingenesteld is. Ongeveer 5,5 week zal het zijn nu, volgende week vrijdag is de officiële intake en gaat ze preciezer meten.
@de meiden bij wie het mis is gegaan, heel veel sterkte! Heb nu ook niet alles terug gelezen, heb er de puf niet voor. Heb wel ff foto's beplaatst in het buikjes topic. Ben s'avonds een beetje opgezet. Maar ik zit daar wel te wachten op de foto's van de rest. Dus kom op meiden, het is een beetje stil daar. En ik wacht met smart op jullie foto's
Dank je Ja kennelijk, het is zelfs pas 3,1 mm dus ze dacht eerst 5 weken 2 dagen. Het hartje gaat geloof ik tussen de 5 en 6 weken kloppen dus we hebben gewoon erg geluk dat het al klopte denk ik. Gezien mijn missed abortion in 2009 wel een welkome geruststelling, vooral omdat we dachten verder te zijn al (zelfs een week verder dan mijn banner wanneer we alles precies uitrekenden) Het strookt helemaal niet met ons bedgedrag maar kennelijk kan dit gewoon, dat het er lang over doet of zelfs tussendoor eventjes stopt met groeien. (mijn man zei al hè? kan dat wel?? waarop ik vroeg of hij soms aan me twijfelde hihi) Ik ben erg benieuwd naar volgende week vrijdag als ze wat preciezer gaat meten, dan pas ik mijn banner ook aan.
Lilalief goed nieuws! Lang leven de technologie!!! Dat je nu al een hartje ziet.. wow.. Pris, handen zijn ids niet genoeg helaas... Truste!
@lilalief hahaha jah het ligt er ook maar net aan wanneer het ingenesteld is.. pfff khoop ook zo op een mooie echo over 2 weken!! nou geniet ervan meid!!! hele opluchting!!!
wauw, lilalief zo vroeg al een hartje..... hebben jullie ook gemengde gevoelens over de echo??? aan de ene kant het ik er zin in, aan de andere kant zie ik er enorm tegen op en oja ik kan niet slapen