Weet niet of ik sites mag plaatsen maar kijk anders even om motherwear.eu Ff info vanaf de site: Het dragen van een sluitlaken of een sluitband biedt enorme voordelen voor je lichaam en het herstel: Direct een fitter gevoel in je onderlichaam na de bevalling. Je bent sneller en gemakkelijker op de been om je baby te verzorgen. Bij iedere net bevallen moeder is het bekken verweekt en zijn de buikspieren uitgerekt. Door het dragen van een sluitlaken of een sluitband worden de rechte buikspieren en -pezen naar elkaar toe gehaald, oftewel gesloten. De nog uitgerekte en gevoelige buik wordt op die wijze beschermd en het verweekte bekken gesteund. Het dragen bevordert je herstel aanzienlijk en voorkomt ook mogelijke blessures (zoals een navel- of liesbreuk tijdens bijvoorbeeld niezen of bewegingen die een vergelijkbare druk geven op je buikwand). De baarmoeder wordt op haar plaats gehouden tijdens het draaien van je lichaam, bijvoorbeeld in bed. Dit voorkomt het hinderlijke gevoel van heen en weer rollen. De stevige compressie zorgt ervoor dat je buikomvang sneller afneemt. Het dragen zorgt ervoor dat je je weer bewust wordt van je buikspieren. Hierdoor trek je automatisch je buikspieren heel licht aan. Het dragen bevordert het aannemen van een goede lichaamshouding, dus goed voor je rug, je bekken en je buik.
Ik wil ook zooo graag babyshoppen.. Maar heb me zelf voorgenomen niks te kopen voordat de eerste 3maanden voorbij zijn... Soort bijgeloof denk ik, maar ben bang dat t ongeluk brengt.... Maar kijken doe ik uiteraard wel
nou, mensen, ik ga slapen! spreek jullie vast morgen wel weer Slaap lekker allemaal, zonder enge dromen hopelijk! xxx
Jaaaaa babyspulletjes!! Kan niet wachten tot ik het van mezelf mag kopen!! Ben al wel wat aan het rondkijken....kijken mag Beetje orienteren enzo...heerlijk vind ik het!
Slaap lekker Souries! Hihi precies wat ik bedoel Essie, al denk ik dat ik niet tot de 12 weken kan wachten....maar na een goeie echo wil ik wel wat kleine dingetjes alvast gaan kopen. Scheelt ook als je verspreid alles koopt, dan lijkt het minder te kosten
Beeb spulletjes zal niet veel worden hier... Een ledikant/commode combi met aankleed kussen, een cosleeper, draagdoek, luiers+emmer, wat verzorgings spul, en borstvoeding spulletjes..... Dat is het volgens mij wel zo'n beetje. We hebben niet zo heel veel ruimte dus ik houd het bescheiden Kinderwagen zie ik mezelf nog niet mee lopen dus die hoef ik niet. Autozitje zal wel van pas komen.
Ohhhh ik wil ook zooo graag spulletjes kopen! Heb al wel een boek over zwangerschap gekocht. En morgen gaan we even langs de Baby&tiener store om gewoon even lekker rond te snuffelen. (vriendje stelde het voor om even te gaan kijken )
aha weet nu wat sluitlaken is. weleens van gehoord, maar klinkt wel erg fijn hoor. Ga de laptop maar afsluiten ga samen met m'n lieve mannetje zo lkkr gooische vrouwen (de film) kijken. mag morgen van hem uitslapen dus oke Dinsdag m'n echo................... spannend!!!!! daarna het ook aan mijn ouders vertellen. En ooit een keer aan m'n schoonouders. haha misschien met 7 maanden ofzo hihi. welterusten tot morgen!!!
Ik hoop dat het me lukt maar vind t wel moeilijk hoor! Heb met 10+4 de termijnecho, als het dan goed is begin ik er misschien meer vertrouwen in te krijgen...
Ook hier wachten tot zeker 12 weken hoor! En ga dus ook expres niet op internet kijken, die verleiding wordt dan veel te groot! Ik zat hier ook in me uppie the Voice te kijken, heb ook flink gelachen! En de hond, die is nog erg geliefd hoor! Echte kroelkont, maar hij doet wel veel voorzichtiger, gek he?!
Ik ben heel fors aan het sparen ik mag ook nog niets kopen. Niet van mezelf, maar mijn vriend is het er helemaal niet mee eens. Sluitband nooit van gehoord, klinkt ideaal!! Dames weltruste ik ga plat!
Hier woensdag de echo en bij een kloppend hartje waren we van plan om meteen door te racen naar onze ouders....maarrrr ben helemaal vergeten dat mijn ouders maandag op vakantie gaan!!! Argh wat stom van me! Nog langer ons mond houden dus!
Hm...heb honger maar ook weer niet...en als ik denk ok ik ga wat eten...dan weet ik weer niet wat ik moet eten! Lastig! :d
haha, ik was er nog even omdat ik met hetzelfde probleem zit, maar ik ben eruit; het wordt een beschuitje met roomboter en kaas lekker! Daarna echt slapen!
Onze hond is ook echt een schat, maar nu de laatste tijd komt hij steeds met z'n kop bij mij liggen zo lief! Hij is te groot om op schoot te komen hihi.. Ben gelukkig niet de enige die tot 12weken wil wachten....