Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hihi hier is t ook een beschuitje geworden,maar dan met kruidenroomkaas...hmmmm goeie keuze....

Aaaauw ik hoestte net en giga steek in mn buik!

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik zit nu bedolven onder 2 katten op de bank...ze zijn altijd al erg aanhankelijk maar nu niet weg te slaan lijkt wel!

3. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Lekker! Ik heb net chocoladepepernoten gegeten, lekker!!

Heb ik ook wel is hoor van hoor van die harde scherpe steken...

4. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha, chocoladepepernoten werd ik gister kotsmisselijk van na een zak :D

nu echt weg!!

doei!

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Normaal ben ik gek op chocola en ook die pepernoten maar nu... Totaal geen trek in, dat vind ik nog het raarst....ben echt chocoholic en nu al weken geen choco aangeraakt!

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik wacht nog even op mn vriend,die is op verjaardag bij mn vader....baal echt dat ik thuis zit maar goed...moet echt uitzieken....

Slaap lekker allemaal!

7. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik merk niet echt iets aan de dieren. Katten zijn sowieso veel buiten, de hond is net een jaar. Ik denk dat ie t nog niet echt in de gaten heeft...

Eten heb ik moeite mee... Honger maar toch ook te misselijk voor. Probeer dus wat ik eet vooral gezond te laten zijn...

Ga slapen, over een paar uur gaat de wekker al weer. Oktober is zoo druk voor ons... Hopelijk gaat de tijd dan ook sneller!

8. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Goedemorgen meiden!!

Lekker geslapen?
    Pff moest aardig wat terug lezen en dat zal straks weer zo zijn denk ik ;)
    Plaats even n berichtje en dan ga ik plat..
    Heb gewerkt vannacht..

Nieuwe meiden welkom!! :D

hier hebben we al een kinderwagen :D helemaal blij mee.. die hadden we gekocht voor ons overleden kindje.. dus die gaan we nu gewoon gebruiken :D n bugaboo en dan de Paul Frank editie.. :D (via marktplaats dus was gelukkig veel goedkoper) n box en badje met die stangen (haha ben de naam kwijt) hier hebben we ook al paar kleertjes, boeken, knuffels..
    Mn vriend was toen trouwens bezit in het boek van kluun 'help, mn vrouw is zwanger' leest hier ook iemand die?

Hier gaan we geen borstvoeding geven.. voelt niet goed bij mij (angst) en ook verhalen van vriendinnen dus besloten het niet te doen.. en ik weet ook niet of het heeel handig is met mijn werk.. ( en jaa ik weet het daar moet het niet vanaf hangen en dat doet het ook niet ;))

Hier weet alleen mn moeder dat ik zwanger ben.. pfff maa moeilijk man om mn mond te houden.. wil het aan iedereen vertellen!! :D
    Vandaag vroeg 1 collega of ik zwanger was?! Mn buik was dikker? :) en een ander vroeg hoe het ging? En of ik geen nieuws had..
    Dussss...
    Hahaha.. ff n leugentje verzonnen..
    Willen sowieso de echo afwachten..die ik ook erg spannend vindt..

Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend?
    Ik zag dat er iemand ging babyshoppen?
    Veel plezier :D

Fijn weekend allemaal meiden!!
    Tot vanavond..
    Ik ga heerlijk slapen..

Liefsss

9. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Nou ik vraag me af of ik het nog 6 weken op mijn werk verborgen kan houden. Ik ben niet aangekomen, zelfs iets afgevallen, maar mijn boobs en buik!! Pffff... Ik weet niet hoe lang ik kan bluffen dat ik gewoon dik ben hihihihi

Wij gaan na de echo wel aan schoonouders en broer en zus vertellen. Nog ruim 1,5 week...

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik vind het net wat een eerder iemand al zei, juist erg fijn om nu al dingen te doen en zo de kosten lekker te spreiden... Weet je..
    Nodig hebben we het toch wel of het nu voor dit kindje is of (hopelijk niet!) als het misgaat voor ons 2e kindje dat maakt ons niet uit.....:)

Vind het heerlijk er mee bezig te zijn en vind het ook zooooo leuk om via mp er zo min mogelijk voor te moeten betalen hahaha:D:cool:

Las dat er meer mama's 2 bee zijn die flesvoeding willen gaan geven, vind ik fijn te lezen. Want ik voel me zo "raar" hahah... Iedereen kijkt dan vaak meteen zo raar. ;)

Vannacht voor het eerts trouwens dr uit geweest om te plassen en toen dacht ik dat het eten er uit zou komen. Maar gelukkig zit het er nog in:p

dikke knuffel voor lieve jullie!!

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Jaa, hier hebben we het boekje van kluun ook. Vriendlief is ab-so-luut geen lezer, maar nu 'al' op blz 35 :) woehoe!

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    goedemorgen dames!
    ik was gister na stage zo gesloopt dat ik geen energie meer had om terug te lezen en te reageren
    nu wel alles terug gelezen maar weinig is blijven hangen :(

ik heb vanacht heel onrustig geslapen,
    daardoor ook 4x eruit geweest om te plassen (wat ik normaal niet doe)
    ik heb een nachtmerrie gehad en ben nu helemaal onrustig, het ging namelijk erover dat mijn ouders en tante een ongeluk kregen in belgië en ze kwamen te overlijden
    op dit moment zijn mijn ouders met mijn tante met hun camper in belgië dus dat word nog 2dagen onrustig wezen want ze komen maandag pas thuis :(

verder begin ik erg zenuwachtig te worden voor maandag, nog maar 2nachtjes en dan hebben we alweer de 1ste echo, ik vind het echt heel erg spannend
    heb al vaker echo's gehad maar deze nog niet :)

wij gaan straks de stad in, even lekker shoppen want ik heb nieuwe kleren nodig :D
    en vanavond gaan we uit eten (nog voor ons 6jarig samen zijn)

jullie nog leuke plannen dit weekend??

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goede morgen ladies,

Hier niet echt plannen voor het weekend.

Weet echt niemand hoe je een foto bij je bericht plaatst?? Had ik gisteren ook al gevragen, maar heb t gevoel dat er over dat bericht is heengelezen.
    Ik wil namelijk een buikfoto gaan plaatsen maar weet alleen hoe ik m in mn album moet zetten.

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    boven in het stukje waar je tekst typt, staat een paperclipje
    als je daarop klikt krijg je een extra schermpje
    daarin kun je je foto uploaden

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Thanks Miffy,

zal het eens proberen

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Waar vind ik het buikjestopic meiden???

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Heb het gevonden hoor!!! Foto is geplaatst

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goeiemorgen meiden:

Draak: lijkt me helemaal niks, nachtdienst! Knap hoor dat je dat kan!
    En lekker dat jullie al een kinderwagen hebben!
    Ja ik heb toen ik de vorige keer positief testte, dat boek van Kluun aan mn vriend gegeven, maar hij is toen niet ver gekomen in dat boek omdat het na 1.5 week al misging.... nu vroeg ik toevallig gisteravond of ie alweer in dat boek begonnen was maar nee, nog iet... snap dat ook wel..we zijn wat voorzichtiger nog...
    Haha wat grappig dat ze er op je werk al naar vragen....ik zou meteen een rooie boei krijgen!
    Ik had leuke plannen voor dit weekend ja, maar moet ze denk ik allemaal skippen omdat ik nog ziek ben..

Borstvoeding: hier wordt het flesvoeding. Ten eerste moet ik waarschijnlijk medicijnen gaan gebruiken voor mijn herstel straks, ten tweede voelt het ook bij mij niet goed en ze zeggen al, als je gevoel niet goed is kun je er net zo goed niet aan beginnen want dan lukt het toch niet, en ten derde ben ik ook met de fles grootgebracht en ben er aardig goed uitgekomen dacht ik zo ;)

BB: dat zei ik ja, kosten spreiden...ga ik zoveel mogelijk doen!
    Ja en flesvoeding lijkt nog zo'n taboe he...vind dat echt onzin...

Miffy: aahh wat een vreselijke droom!! Gelukkig was het maar een droom hoor, niet denken dat zoiets echt gebeurt!
    Oeh lekker, uit eten! Nog gefeliciteerd met jullie jubileum!

Minnie: buikjestopic staat bij: zwanger zijn - zwangerschap - en dan mei 2012 buikjes!
    Ik wil ook steedsd mijn buik posten, maar vriendje heeft elke keer de camera mee naar zn werk en daar staat die foto op!

Hier: jeuj voel me gelukkig wat beter vandaag! Keelpijn is een stuk minder!!
    Heb trouwens ook weer vreselijk gedroomd!!! Kan het niet goed uitleggen maar vriend en ik waren in een vreemd land en daar werden we gearresteerd voor iets wat we fout hadden gedaan (waarvan we niet wisten dat dat niet mocht). We kregen te horen dat we jarenlang in de gevangenis moesten zitten, met ons kindje!!
    En precies toen werd ik natuurlijk wakker....*gruwel*

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Die van ons is ook te groot om op schoot te komen, maar dat weerhoudt hem er niet van het wel te doen haha! Zo lief!

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hier ook raar gedroomd.
    Droomde dat mevrouw van mvm er was, hadden we alles besproken, zei ik, ja maar ik ben nog niet zwanger hoor, ik bel u wel weer als ik wel zwanger ben haha.

Komt gewoon dat ik pas wil bellen na de (goede) echo van as woensdag, maar ben er nu al mee bezig hihi

Deel Deze Pagina