Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    wat boffen jullie met die mannen.... mijnes is ook shatje hoor...
    Maar op zijn manier hahaha....:cool:

romantische en lieve dingen kent hij niet... Maar dat weet ik en verwacht ik dan ook maar niet:p Wel doet hij nu super lief steeds over mijn buik zo schattig:D

minnie; das mooi niuews.... ja dat wit heb ik ook. En valt me op dat als ik 1-3 x per dag die rugpijn heb (die ik ook altijd met ongi heb/had) dat het dan meer is dan rest van de dag.... hoe stom?

wij eten een pizza altijd op de zaterdag dat vriendje moet voetballen... Lekker makkelijk iets eten... MMMM!

xxx

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Draak: ja ik vind het zeker spannend! Helemaal omdat we ruim 2.5 jaar bezig zijn geweest...de echo is as woensdag! Nog maar een paar daagjes geduld dus!
    En over mvm: ik mag waarschijnlijk niet meedoen omdat ik 2 rugoperaties heb gehad,vandaar...staat in het vragenlijstje dat je krijgt dat dat niet mag... :(
    Medicijnen gebruik ik nu gelukkig niet, maar er is een grote kans dat later in de zwangerschap en daarna het te zwaar en pijnlijk voor mn
    rug gaat zijn..en medicatie daardoor onvermijdelijk wordt..

Vlinder: vervelend dat je je rot voelt door hetgeen hier geschreven, maar het is vast niet zo bedoeld. Snap dat je trots bent op je bv, en mensen daarbij wilt overtuigen, maar wat Draak zegt: ieder zn eigen ding toch?

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Schrikken zeg,bloedverlies! Gelukkig lees je overal dat het er gewoon bijhoort,dus don't worry meiden!

Oja dat tijdschrift heet gewoon 'zwanger' en is volgens mij onderdeel van het tijdschrift 'kinderen' oid, weet t niet precies,boekje ligt beneden en ik boven :p

Hier ook een lief vriendje, al heeft ie het wel druk op zn werk en daardoor schiet ie nog wel eens uit zn slof als dingen niet willen lukken. Maar tegen mij is ie ineens een stuk liever,bevalt me wel! Als ik tegen hem uitval,schiet ie niet meteen in de verdediging maar blijft rustig, nicynice!

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    snap dat je dat extra balen vind meid.... zeker omdat je het zelf ook hebt moeten gebruiken....!

Denk jiij aan een 2ling? Ik heb daar nog de meeeste zenuwen over volgens mij;) Dan komt er zoveel meer bij kijken.

Heel stom ondanks dat ik mezelf (nog) echt goed voel heb ik wel gevoel dat t goed zit. Maar toch zenuwen of het wel ECHT goed is.
    Nu elke keer met opstaan rechts onderin kei harde steek... heb ik lange tijd niet meer gehad!

mmmm pizza ruikt lekker, hoop dat hij net zo lekker valt:p

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik was een van de eerste mama's die meeschreef ;) maar vond het te druk worden. Kan het dan allemaal niet zo goed meer volgen. Dus lees af en toe mee en reageer daar waar ik het interessant vind :) Ik ben 6 mei uitgerekend. Ik heb overigens geen miskraam gehad. Onze dochter is tijdens de geboorte overleden. Daarom vond ik de reactie van Daro ook ongepast. Net alsof ik het maar even niks voor vind stellen dat een kindje (bijna) overlijdt. Terwijl ik die nachtmerrie wel heb moeten doorstaan en nog steeds moet ik daarmee leven. Dus het kwetst me als mensen zulke dingen roepen uit boosheid. Daarbij wil ik niemand overtuigen om borstvoeding te geven. Wel vind ik het belangrijk dat feiten en fabels rondom borstvoeding bekend zijn. Zoals je ziet zijn er nog talloze fabels die hardnekkig de ronde doen en dat vind ik zo zonde! Dus kies vooral wat je zelf wil, maar doe dit wel met de juiste informatie. En als die juiste informatie al niet meer verstrekt mag worden omdat dit mensen kwetst, dan vind ik dat zonde. Je mag van mij aannemen dat ik na 3 jaar borstvoeding en talloze bijeenkomsten over borstvoeding en ook veel kennissen heb in het borstvoedingswereldje, ik voldoende weet over borstvoeding om daarover te informeren. Niet dwingend, niet overtuigend, wel informeren. En fabels daar heen sturen waar ze horen, in het rijk der fabelen ;)

6. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    Heb veel lanst van me borsten en zijn al flink gegroeid. Geloofde hier nooit in maar nu wel.
    En me buik is al best opgezet, kan hem niet meer inhouden. Moet oppassen met kleden zodat ik het nog even voor onzelf en ouders kan houden, na de echo willen we het openbaar maken. Het kunnen ook me darmen zijn heb nooit zoon dikke buik gehad hihi.

Wel leuk ja een week na mekaar.

Hoe voelt het bij jou kwaaltjes?? Of lekker rustig

7. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Hey meiden ff een vraagje, elke keer als ik opsta sta ik te draaien van jewelste, is dit tegen te gaan? Ik sta rustig op dus daar ligt het niet aan!

Mag van mij snel overgaan hoor. Heb net een pizza besteld:) jammie

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    misschien even bloeddruk na laten kijken?

Mmmm... lekker pizza! Ik zit aan de pizze hot chicken... wat lekker!
    Vriendje zei net al heel lief: oeh daar zul je vast vanavond maagzuur van krijgen....:cool:

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nou boeeeee nou krijg ik ook zin in pizza!

BB: ben daar eerlijk gezegd niet zo mee bezig, dat t een tweeling kan zijn...ik denk nu alleen nog: als het hartje maar klopt...als alles maar goed is!
    Als het er twee zijn....pfff dat zien we dan wel weer! ;)

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Pat: misschien ijzertekort? Producten gaan eten met ijzer erin? Geen idee anders...

11. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Hihi je zult maar een 2ling krijgen, moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Vriend zei altijd jij krijgt een 2ling?? En ik zei dan doodleuk dacht het ff niet. 2ling is erg leuk maar alleen van een ander;)

Eet elke dag boterham met veel appelstroop;)

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hier zal dat ook enorm zwaar worden....zoals ik al eerder zei, ben rugpatient en die combi is erg lastig.... Maar als het zo is dat het een tweeling wordt,dan komt het vast wel goed....denk dan maar dat het zo heeft moeten zijn....

Ohh appelstroop is heel goed ja...hm dan weet ik t ook niet?

Shit...heb echt trek in pizza.... Maar dat betekent dan dat ik de ontdooide kipfilet weg moet gooien.... :(

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Reden dat ik er WEL aan denk is omdat ze me ervoor "gewaarschuwd" hebben ivm met de 2 grote eitjes die zouden springen;)

Ook zijn er al een aantal "rare" verwijzingen daarna geweest...
    Krijg dr dus wel beetje de rillingen van. En denken er zeker over na.

IK geef het eerlijk toe; ik wil het liever ECHT niet:)
    Er zitten risico's aan zoiets en ook financieel maakt het me onzeker.
    En nog wel meer dingen. Maar komt het dan komt het en heeft het zo moeten zijn. Ik ben al zoooooooo blij dat het eindelijk gelukt is na 22maanden:)

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    alvast opbakken voor morgen?;)

15. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Haha iedereen trek in pizza!

Gisteren hebben wij lekker pizza op, had geen puf meer om te koken na een lange dag werken.
    Vandaag gaan we aan de kip madras met rijst en sperzieboontjes.

Owja over de aanhankelijke huisdieren, de poezels zijn niet meer bij me weg te slaan, en zelfs mijn paardjes komen steeds kroelen.

16. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihi. Hoop hier eerlijk gezegd ook niet op een tweeling, zou een rolberoerte krijgen. Gelukkig is er niks wat er op wijst dat de kans er is ;) rare zin hihi.

Vanavond eten wij bobotie. Vriendlief is net naar de winkel om de ingredienten te halen, superlief. Hebben geen auto dus hij moet fietsen, en hij is ook al moe.... Purrrrr. Vind-em zo lief. :)

Vind zelf dat ik weinig last van mijn hormonen heb, wel wat vaker een traantje en meer lachen maar weinig/niet chaggie.

Vandaag naar de stad geweest, MOE! Rugpijn en voel het in m'n voeten. Was op zoek naar een meegroeiBH maar ben helaas niet geslaagd. Heb een kleine rugomvang (70) en alles kruipt me op. Iemand tips voor een meegroeiBH maat (65)70 E/F?

Ben echt heeeeeel benieuwd naar de echo donderdag... beetje zenuwachtig omdat ik de laatste paar dagen zo weinig klachten heb... borsten doen minder zeer... nauwelijks misselijk meer.... puisten komen terug... (waren verdwenen).... Pffffffft. Dat het maar snel donderdag mag zijn!! Zó benieuwd of alles goed is met onze petit!!

Over positiebroeken: ik heb normaal jeansmaat 31 of 32, bij de H&M maat 44 ;), esprit 40, en van mamalicious heb ik maar maat 30 of 31. Vind ze erg ruim vallen. De topjes trouwens ook!

Eet smakelijk allemaal!

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Briljant idee,opbakken! Pan met kip staat al op en pizzeria is gebeld..ghehehe :D

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Pat: eerst je voeten langzaam bewegen en je benen, dan is de bloeddoorstroming al wat beter. En misschien inderdaad ijzer tekort. Even laten checken als het zo blijft.

En een 2ling.. pff moet er niet aan denken!!! Heb het al eerder geroepen, dan stoppen ze er 1 maar terug! Haha lijkt me echt helemaal niks.
    Als het zo is is het niet anders natuurlijk en ben je er erg blij mee.. maar jeetje zeg, alles dubbel!!

Ow ja, hier waren het frietjes met snacks, tja je moet wat met 3 kids die logeren he haha

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    De studentenmacaroni was heel lekker, bedankt voor het recept ( wie was dat ook alweer?? )

Voel me best schuldig, normaal gesproken sport ik 4 a 5x per week en nu doe ik bijna niks pffff en dan eet ik ook nog eens meer, ben bang dat ik straks een aangespoelde walvis word.
    Morgenochtend toch maar eens een fitnessdvdtje opzetten.

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Haha hier hetzelfde Minnie,moet ook echt nodig weer naar de sportschool...ben sinds mn vmk niet meer geweest...en dat was half mei....shame on me!
    Gelukkig zwem ik wel iedere week!

Receptje was iig niet van mij!

Deel Deze Pagina