Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepi14

snoepi14 Lid

25 sep 2011
    18
    0
    0
    NULL
    velp
    oke sorry....heb het nog niet helemaal door hoe het werkt hihi.....
    Ben het allemaal aan het uitvogelen ;).

2. snoepi14

snoepi14 Lid

25 sep 2011
    18
    0
    0
    NULL
    velp
    druk zeker maar wel super gezzelig en ik verveel me nooit hihi

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ooooh ja dat zal wel inderdaad!
    ik doe het je niet na hihihihi
    ik wil er 2 denk ik

4. snoepi14

snoepi14 Lid

25 sep 2011
    18
    0
    0
    NULL
    velp
    Twee is toch ook leuk ;)..ik heb altijd al een groot gezin gewild maar na deze stop ik wel hoor hihi....dan vind ik het wel groot genoeg:p

5. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Mei2012, wat een rotnieuws zeg! Wanneer heb jij je echo? Hoop echt voor je dat alles goed is!

Souries, wat balen dat je weer wat bloed bent verloren meid. Hoop voor je dat het snel stopt!

Snoepi14, gefeliciteerd en welkom! En al het 6de kindje, wow :)

Daro, balen van je misselijkheid!

Tinie, morgen eerste echo. Succes alvast!

Ben alweer terug van hondencursus. Wat gaan jullie vandaag doen? Is mooi weer he.
    Wij weten nog niet zo goed wat we gaan doen eigenlijk.

6. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Welkom snoepi4 ik doe het je niet na hoor 6 kindjes, zou niet eens weten waar ik ze allemaal hier in huis kwijt moet ;)

Ik denk dat inmijn zoon zo van computer aftrek en naar het strand ga met hem, gisteren ook binnen gezeten omdat ik me niet jofel voelde, nu toch echt ff genieten:)

7. snoepi14

snoepi14 Lid

25 sep 2011
    18
    0
    0
    NULL
    velp
    dank je wel pat78....ik heb glukkig wel een redelijk groot huis maar we moeten wel een beetje aanpassen maar dat komt goed ;)....

Ik ga vandaag lekker met de kaboutertjes naar buiten toe, ik heb gelukkig weinig last van zwangerschapskwaaltjes dus ik ga optimaal genieten....
    Iedereen verder een fijne zondag!

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    wij hebben hier alles lekker open gezet om te ventileren
    en mijn vriend gaat zo bij zijn moeder appels plukken en dit verwerken naar appelmoes en appeltaarten
    ik blijf lekker thuis en ga lekker opruimen enz
    ik wil namelijk vast op gaan ruimen in de toekomstigge baby kamer :)

9. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ben ik weer! De afgelopen week was drama, heb bijna alleen maar op bed gelegen ivm de misselijkheid, maar vandaag lijkt het eindelijk weer aardig goed te gaan. Had dat liggen nu ook wel gezien hoor!
    Heb het grootste deel wel meegelezen, jullie kletsen gezellig hoor meiden :)

@Souries en Mei2012, hopelijk valt het allemaal mee. Blijft het bloedverlies aanhouden? Anders morgen echt even bellen, je weet nooit wat de vk kan aanbieden om je gerust te stellen.

@Snoepi, welkom en inderdaad, wauw! Je 6e kindje al. Lijkt me erg gezellig, zo'n groot gezin. Mijn man komt uit een gezin van 8 en als ik nu ook zie hoe fijn dat is, zoveel broers en zussen.. Maargoed, hier eerst nummer 2 maar :)

Het is zeker lekker weer! Ik denk dat ik van mijn goede dag gebruik ga maken en straks na het slaapje van mijn zoontje lekker de fiets pak. Hij kan sinds 2 weken eindelijk mee op de fiets, en het is supergezellig om samen te fietsen :)

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
  11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hallo meiden!

Draak: Ja ik heb eigenlijk altijd last van mn rug. Soms juist als ik teveel doe, maar als ik te weinig doe ook...maakt dus weinig uit ;) Belangrijkste voor mij is dat ik steeds mn balans vind en goed naar mn lichaam luister. Als ik mn rug overbelast is de pijn echt niet te harden...
    Ja vind het eigenlijk een gekke eis van MvM...maar goed ik wacht nog steeds op een uitleg van ze...

Viev: mooie ticker! Hihi allemaal aan de ticker.nl tickers!Heujjj! :D
    Hier ook nog geen positiekleding nodig, gewone broeken passen nog...al gebeurt het wel af en toe dat ik even mn riem losdoe omdat het knellend aanvoelt die druk op mn buik...

Dana: serieus melk uit je tepel? Nu nog steeds? Heb je al kinderen of is dit je eerste? Want volgens mij kan dat gebeuren ja, maar alleen als je al een of meerdere kindjes hebt?

Mei: hoe gaat het vandaag met je? Ik hoop echt dat het bloedverlies niks betekent, en dat het alleen wat oud innestelbloed is, ik lees het veel hoor op internet dat dat gebeurt!! Hoop dat je morgen ook meteen voor een echo mag komen!

Pat: wat goed dat die pizza je van je duizeligheid heeft afgeholpen! Hihi je weet wat je te doen staat als je elke dag duizelig bent....:p
    Leuk idee om echofoto's op de site te zetten! Zet je idee even bij de mei-mama-club neer, dan kan Jel het lezen als ze terug is van haar weekendje!
    Hihi leuk hoor zo'n knaltest! Ja je zou denken dat de C-lijn zo licht wordt omdat al dat roze wordt gebruikt voor de T-lijn....cool!

Souries: hoe gaathet vandaag met jou? Is het bloedverlies gestopt? Hoop ook voor jou dat het gewoon innestelbloed is! Ik zou bellen voor een echo meid!

Yupgup: ik herken het hoor, die misselijkheid als je (nog) niet genoeg geslapen hebt! Ik heb het als ik vroeg mn bed uit ga om even te plassen en daarna weer ga liggen...dan komt er ineens een golf misselijkheid niet normaal! Maar vanmorgen weer even doorgeslapen (sorry hier kon dat..) en daarna na dat ik goed uitgerust was, was er niks aan de hand!

Minnie: ja dat is ook wel zo...maar ging jij voor je zwangerschap ook al vaak in bad? Want dat schijnt ook wel mee te spelen, of je lijf er wel of niet gewend is aan die warmte zeg maar...
    Hoe ging het met het fitness-dvdtje? Niet vergeten alle gordijnen dicht te doen? :p

Snoepi14: gefeliciteerd en welkom in ons kippenhok!!
    Wauw je 6e kindje lees ik, wat bijzonder!

Tinie: morgen eerste echo, spannend! Veel succes!
    Hier is de eerste echo woensdag en voel me nu al een beetje zenuwachtig ja!

Echo: wie hebben er nog meer allemaal begin volgende week de eerste echo??
    Miffy, jij ook veel succes morgen!

Zo, dat is weer een heel verslag geworden!
    Hm wat ik vandaag ga doen...ben alleen thuis want vriendje is aan het werk...misschien ook even boven wat opruimen...lees: toekomstige babykamer ;)
    Echt zo schattig, dat we in Amerika waren en ik positief testte, heb ik in een babywinkel daar wat babykleertjes gekocht, omdat ik het zo leuk vond dat we daar zwanger werden! Nu hangen die kleertjes aan de kast in de logeerkamer en elke keer als ik ernaar kijk, krijg ik zo'n golf van geluk door me heen...heerlijk :D

12. Dana

Dana Niet meer actief

heitjekarweitje, ik heb al 1 dochtertje, het is nu weer gestopt ;)
    heerlijk he? die minikleertjes :D

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik heb ook al baby slofjes en sokjes
    die liggen voltrots op het logeerbed waar uiteindelijk de babykamer komt
    het logeerbed moet alleen nog weg hihihihi
    verder is het nu leeg :D
    heb even flink opgeruimd net :D

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Onze toekomstige babykamer staat nog flink vol...ook met een logeerbed (2 persoons), 2 kasten, nachtkastje, schoenenbakken, koffers enz...
    Poe hee, waar moet ik het allemaal laten straks? ;)

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja mn handen jeuken, ik ga ook aan de slag...
    Thanks Miffy! :D

Fijne dag jullie!

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    bij mij stond er een ladenkast, een volle kist (die nu leeg is want die blijft) eeen twijfelaarbed, een koffer en nog veel meer bende
    alles is weg :D
    dus nu moet het logeerbed nog weg en dan kan het baby spul erin :D

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    (volgens mij) hebben we besloten dat we NIET op wintersport gaan. Hiervoor in de plaats hebben we al aardig wat rond gekeken (en sommige dingen al gekocht ook:)) voor de beeb(kamer).

Vriendje wil graag ook een nieuwe auto voor mij. ik rij nu een Punto maar 3deurs. Dus dat is niet echt practishe als gezin auto. Vriendje had eerst audi a5 van zijn baas, maar was best duur, dus gekozen voor caddy. Maarjah dan wordt mijn autotje ineens onze gezin auto.

Dus we gaan niet op wintersport en geven dat gespaarde geld uit aan ons wondertje die zich hopelijk eindelijk gaat melden (in mei please) en dan gaat hij lekker weer sparen voor een nieuwe auto voor mij/ons. En we hebben ook als spaardoel om dan volgend jaar (nou ja 2013) wel op wintersport te gaan:D:D

Hoop dat die gedachten zo gaat blijven... :p

Ik heb ook echt al drang in de kleine kamer aan de slag te gaan en geloof vriendje ook. We hebben er al erg veel opgeslagen staan door die verkoopp van lieve zp dame! Maar willen alles even nog een keer wit maken en dan gaat vriendje met zijn vader een kast maken, kamertje is erg klein maar we willen de ruimte dus goed benutten.

Wel wachten we eerste de echo af, want als het er 2 zijn word alles anders....

souries en meid2012 ik moet de hele tijd aan jullie denken lieverds.

@all; ik voel me goed op dat beroerder zware gevoel na iets eten na, het eten zakt zoooooooooo langzaam dat ik al weer honger heb terwijl het nog in me keel lijkt te hangen 3u erna...:$
    Geeft me beetje misselijk/zwaar gevoel. Maar verder niks dus zeg steeds dat ik niet mag klagen....;)

ik ga nu naar verjaardag van mijn lieve papa...

xxx

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    succes heitje:D

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Pff jeetje wat een twijfel met dat bloedverlies, sterkte hoor, en hoop dat het niks ernstigs is.

Ik heb niet zoveel te melden, mijn logeetjes zijn net naar huis gebracht dus er is weer rust in huis. Al lekker even met de kids aan het water gezeten met een ijsje. En nu? Pff wil zo graag lekker ff weg en ergens wat eten. Maar manlief is beetje dwars...
    Misschien nog langer zeuren! Zijn ouders zitten al ergens, vroegen of we ook kwamen...

En verder, vannacht wakker geworden omdat ik vreselijke kramp/pijn had in me buik. Alsof alles werd samengetrokken. En nu is mijn buik zo erg opgezet dat het niet te verbergen valt!

Was op verschillende websites aan het kijken en rekenen enzo. En snap er niks meer van. Vele zeggen dat ik al 6 weken ben.
    Ach, morgen ochten dom 8u moeten we bij de dokter zijn. En dan gaat alles in volle vaart verder. Af en toe nog wel steken in me buik, maar verder geen last van dingen vandaag. (behalve me borsten, maar dat is geen nieuws meer haha)

Lekker allemaal naar buiten vandaag! Het is zulk mooi weer, moeten we van genieten!!

20. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey meiden

jeetje wat veel terug moeten lezen ben ook op een gegeven moment gestopt hoor

zag wel van souries voorbij komen.. schat vergeet niet dat ik ook onwijze bonje met mn lief heb gehad heh ;) hoort er allemaal bij die mannen snappen nog niet helemaal dat wij veel verandering voelen terwijl er nog niets te zien is!! komt goed!!!

hier:
    straks met een vriendin ff eten en dan naar schiedam voor lasershow die mn lief met zn andere werk heeft gemaakt...
    ben heel benieuwd..

gister met familie wezen bowlen en ben er acter dat vette frituur me helemaal niet meer smaakt!!!!

nou ik ga is ff die 4d filmpjes bekijken ben wel benieuwd..

liefs

Deel Deze Pagina