Jel wat vreselijk meis, ben er helemaal stil van.... Had zo gehoopt jou hier te blijven zien...heel veel sterkte en knuffel voor jou!!!!!
Zulke berichten zetten je weer gelijk met beide benen op de grond.. oef. Vind het zo erg voor je Jel...
oh nee Jel, Wat rot zeg! Sterkte meid... ben er even stil van. Ik weet als het goed is vanmiddag meer. Heb vanmorgen gebeld omdat ik nog steeds oud bloed verlies en ik kan om tien voor twee terecht. Jammer alleen dat mijn vriend niet weg kan van zijn werk. Wil hem er zo graag bij hebben... Dus weet niet of ik nu tot donderdag moet wachten met de kans dat hij er ook niet bij kan zijn, of vanmiddag al moet gaan..
Ik zou duidelijkheid willen hebben en gewoon gaan Souries...is er niemand anders die met je mee kan, een vriendin...je moeder? Ik duim voor een mooi kloppend hartje!
Jel, jeetje wat een rotnieuws meid! Veel sterkte!! Hier al een paar dagen flink misselijk. Probeer als ik wakkeer wordt gelijk een cracker te eten en een kop thee. De ene dag helpt het beter dan de andere.
Je kan eens Okugest proberen. Lijkt de eerste vijf minuten erger te worden, maar daarna knap je echt op!
Okugest? Heb t opgezocht en is van VSM...dat wil ik wel eens gaan proberen. Zijn er meer mensen met ervaringen met dit spul?
hier ook hel dus, is dat niet al vroeg? 5weken en 5 dagen? vriendje is nu beschuit halen.... dan kan ik tenminste iets uitk*ts*n ipv gal... Wat een hel... 13uur naar de homeopaat die heeft iets, hoop dat het snel werkt/weg zakt. Want ik moet wel h3-h6 werken.
Bezigbijtje, wat irritanttt heh!!! Ik hoef gelukkig nog niet te kotsen, maar constant dat gevoel alsof ik te lang in een achtbaan gezeten heb! Bah bah bah!!! Ben benieuwd wat de homeopaat zegt! Ik ga nu werken tot 18uur...
He, werken! Ik heb nog een week vakantie. Ben benieuwd hoe het werken me zal bevallen weer na me vakantie en wetende dat ik zwanger ben haha Hopen dat ik me gewoon goed voel haha Jullie het al verteld op je werk of wachten tot 12 weken??
Ik heb het al wel tegen mijn directe collega en manager verteld. Meer ook omdat ik terug aan het komen ben van angststoornis en het fijn vind wanneer zij weten waarom ik me niet lekker voel etc.
Ik ga het deze week wel aan mijn leidinggevende vertellen. Ben zo moe de hele dag. Kan de hele dag wel slapen. En werk normaal gebroken diensten. Nou daar kan ik nu helemaal niet tegen.