Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ok BB, ik geniet :)
    Klinkt wel bagger zeg...dat overgeven...maar vertrouw op de homeopaat, die heeft vast een oplossing ;)

Viev: jij donderdag de echo zie ik...spannend he! Ben je ook al zenuwachtig?

2. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vlg mij is okugest redelijk bekend.ik had ze in ieder geval zaterdag op feest laten liggen en vrie.den kwamen met t doosje naar mijn vriend om te vragen of ik zwanger was tereijl ik ze al jaren gebruik tegrn diarree en misselijkhrid haha!

3. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hi ladies,hier lekker rustig aan... heel relaxed weekendje ook gehad. maag blijft opstandig (helaas) maar hou wel alles netjes binnen.morgen om 11.00 uur de eerste echo! ik ben zooooo nieuwsgierig!

4. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zit trouwens op mijn telefoon te tikken vandaar de onbegrijpelijke spelfouten soms haha!

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh maar ik begrijp je helemaal hoor Souries ;) lees gewoon over de spelfouten heen...

An, spannend! Veel succes alvast voor morgen!
    Fijn dat je soches al mag...scheelt weer de halve dag zenuwen!
    Hier morgen we woensdag om 14.45uur...denk dat ik maar ga proberen uit te slapen dan ;)

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    viev; ik weet het niet. Vriendje is nogal van de auto's dus die zal wel wat zoeken:p

@ALL: kom net van de homeopaat vandaan. Ik heb een snuifmiddel gekregen hahaha.... (had ik ook met mn schouder)
    Ik moest er net al meteen aan ruiken en het lijtk echt al minder :)?)
    volgens hem kon dat kloppen, maar ik wacht ff af voor ik enthousiast word;)

Nu zit ik aan beschuitje met laagje jam. Dat rade die me aan...
    + "zondagse" soep maken en deze 's middags en 's aaf nemen. Niet te zwaar maar wel vullend.

ben heel benieuwd!

zo werken phoe!

7. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ze mogen me niet met die reden ontslaan. Maar ze kunnen me wel dagelijks niet meer nodig hebben... Zonder opgaaf van reden....

Ik werd misselijk vanaf week 4,5. Maar nog niet overgegeven gelukkig....

8. Dana

Dana Niet meer actief

souries succes met je echo vandaag. ik mag over een week pas bellen voor de intake bij de vk, gelukkig al strikt onder controle bij de internist.

****nogmaals dikke knuffel voor jel**** die onmacht en eerst je kindje verliezen en nu dit :(

9. Dana

Dana Niet meer actief

dit komt helaas heel vaak voor, dat ze dan een andere reden zoeken.

10. Dana

Dana Niet meer actief

werkse BB :)

11. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Hoi hoi
    Ik heb vanmiddag mijn 1ste echo gehad. Vanuitgaande van mijn laatste menstruatie zou ik vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger moeten zijn. Op de echo bleek ik korter zwanger te zijn, ongeveer 6 en halve week. Gelukkig klopte er wel een mooi hartje. Over 2 weken krijg ik een 2e echo, dan moet er meer zekerheid zijn.. ook hoe lang ik precies zwanger ben. Omdat ik ook in juli een miskraam gehad heb, kan t daarom misschien wat langer duren. Wil graag positief zijn, maar een beetje onzeker ben ik wel. Wie heeft er ook een echo gehad, waaruit bleek dat je korter zwanger was?
    Verder wil ik iedereen veel succes wensen die de komende dagen nog een echo krijgen :)

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O nee Jel, ik had zo voor je geduimd meid!!
    Heel veel sterkte lieverd. Dikke knuf x

13. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @germar, je innesteling is dan waarschijnlijk laat gebeurd.

@souries heel veel succes zometeen meid, hopelijk kom je trots terug met een supermooie echo;)

Misselijk hier nog niet echt, wel af en toe een weeig gevoel, maar als ik ga eten is dat zo weg.

14. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    vind het trouwens maar eng idee, leeg vruchtzakje, je leest het momenteel zoveel:( Heb zelf nog geen echo gehad, en dit is echt mijn angst nu:( bah

Echt heel veel sterkte gewenst JEL:)

15. Noenz

Noenz Actief lid

16 jun 2011
    237
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    @ Pat, ja dat is ook mijn grootste angst. Ik heb totaal nog geen bloedverlies of buikpijn gehad, dus jeetje....het zal toch wel goed zijn. Stiekem ben ik van binnen doodsbang.

16. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Hoi meiden!
    Ik kom me ook hier melden als het mag :D

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ook hier steekt de angst de kop op na het bericht van Jel.
    Zij had toch ook geen bloedverlies en gewoon zw.schapskwaaltjes???

Hier ook flink misselijk, hoef gelukkig niet over te geven, dat vind ik echt vreselijk.

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nieuwe meiden welkom!!!

De ene komt en de andere gaat, maar zo is het leven he!

19. Jel

Jel Niet meer actief

Bedankt allemaal voor jullie steun.

minnie, nee ik heb (nog) geen bloedverlies gehad. Daar vroeg de gyn ook nog naar. En inderdaad moeheid en misselijkheid, maar vooral dat laatste.

Ik wil jullie niet bang maken door mijn verhaal. Dit komt maar op één op de zoveel vrouwen voor.

Heeft iemand van jullie weleens een curretage gehad? Of kennen jullie iemand die dat gehad heeft? Wat moet ik verwachten? Doet het zeer? Hoe gaat het in zijn werk? Gebeurd het onder narcose?
    Ik kan ook kiezen voor weeenopwekkers. Maar ik weet niet of ik dat nou zo graag wil.
    Zie er wel erg tegenop. :( Maar het moet er toch uit.

20. marlinde81

marlinde81 Actief lid

29 apr 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jell heel veel sterkte!

Nieuwelingen welkom

Ook ik begin langzaam aan misselijk te worden. Mijn borsten deden al vreselijk veel pijn en zal binnenkort toch andere BH's moetan gaan aanschaffen.

Ik heb het vandaag verteld aan mijn leidinggevende.

Deel Deze Pagina