@ Jel. Ik weet niet van heel dichtbij hoe dat gaat. Ik zou niet kiezen voor wee opwekkers denk ik. Voor zover ik weet ben je dan langer bezig om alles kwijt te raken. Heel veel sterkte.
@ Dana helaas wel, maar we gaan er al vanuit. Kan t alleen maar meevallen. @gemar ik vermoed dat ik een hele late innesteling heb gehad. Maar dat weet ik pas na mijn echo. Ik heb op 24-8 geovuleerd. En op 10 sept heb ik enorme buikpijn gehad. Het zou kunnen dat dat de innesteling was.... 5-10 weet ik meer. Wel fijn dat je over 2 weken al weer terug mag. En wow een hartje!!
Beste Jel, Wat vreselijk! Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij... Wat zal de komende tijd zwaar voor je zijn. Ik hoop dat je ook mensen hebt, bij wie je alles van je af kan praten en jezelf kan/mag zijn.. Huilen lucht op hoor! --- Verder hier na 3 goede dagen (!) weer misselijk, buik/darmkrampen en opgeblazenheid. Borsten zijn ook erg gegroeid de laatste tijd.. ben benieuwd hoe lang ik nog met mijn BH's kan. Klopt het dan je meegroeiBH's en voedingsBH's in één hebt? En waar koop je die dan? Ook bij V&D? Heb namelijk kortingsstickers daarvan
Een vriendin van me heeft t gehad. Geen pijn, maar ze was er wel héél erg van over de zeik, vervelende ervaring. Geen verdoving. Ik zou geen opwekkers willen...
Nou meiden, ik mag me afmelden. Er was wel een vruchtzakje te zien op de echo en een vruchtje, maar het vruchtje was zo klein dat de VK aangaf dat het gestopt was met groeien. Dus nu maar wachten tot alles er helemaal uit komt. Over tien dagen afspraak bij gynaecoloog om verder te kijken of alles weg is, wel fijn dat ze daar een beetje controle op houden, maar ik zie er tegen op op het wachten tot het op gang komt. Ik vond haar wel een hork. Er was een leerling bij en tegen haar zegt ze: Je kunt wel zien dat er iets gezeten heeft.. HALLO!!!! ik lig hier met nog geen idee wat er te zien is en wat wat betekent.... truttekop. Ik ga zo even een uurtje lekker janken tot mijn vriend thuis is en dan nog een uurtje en dan vanavond naar de kroeg ofzo. Ik weet het nog niet. Ik hoop op mooie babbies voor jullie allemaal. Is er iemand die het beheer over de club wil overnemen van mij?
Bah Souries. Heel veel sterkte. Vervelend dat je nog een klap na hebt gekregen van zo'n truttekop. Huil lekker uit en praat/huil met je vriend. Kanp snel op.
He bah Souries wat jammer dat je dan ook zo'n hork kreeg waardoor de klap nog harder is. En het blijft gewoon klotenieuws, vooral omdat je nu moet afwachten tot er iets gebeurt, ik kan me voorstellen dat dat enorm moeilijk is! Heel veel sterkte in deze tijd, ook voor je partner. Ik wil de club wel van je overnemen hoor, als er zich nog niemand anders gemeld heeft.
Hey lieverd, Een vriendin van mij heeft een beetje hetzelfde meegemaakt, alleen zij kreeg met 12 weken pas een echo (2005)en toen bleek dat het vruchtje al gestopt was met groeien met ongeveer 6 0f 7 weken. Bij haar kwam de mk vanzelf op gang, maar ze bleef vloeien, dus moest ze alsnog worden gecurreteerd, dat gebeurde onder narcose, dus maak je daar geen zorgen over meid! Wilde de dokter niet afw88 totdat het zelf kwam?? Of wil jij dat niet?? Ik persoonlijk zou voor de weeenopwekkers gaan, maar het is natuurlijk jouw lichaam dus jouw keuze, iig heel veel sterkte!! We zullen je hier erg missen ( ik zeg we, maar ik denk dat ik voor veel meiden hier spreek vandaar.)
@ Viev, Donderdag 13.30 meid. En jij? Moet zeggen dat ik steeds zenuwachtiger word, zeker na slechte verhalen hier op ZP.... Kan al twee dagen niet goed slapen. Hoop zooooo dat alles goed is!! Voor de meiden die naar mijn val hebben gevraagd: LIEF! Bedankt. Heb nu overal spierpijn en een grote blauwe plek op mijn heup en knie(?), de krampjes blijven. Nog drie nachtjes slapen.....
He souries wat erg!!! Dikke knuffel!!! Over de curretage: vriendin van me laatst gehad. Onder algehele narcose. Je bent ma een half uurtje weg en je kan en wat zeurende ongipijn hebben achteraf. Ze was prima te spreken over de begeleiding. Ook achteraf met controles. Heel veel sterkte dames
Ik heb het beheer van de Club overgenomen van souries. Ik zal daar ook een berichtje plaatsen. Verder vind ik het heel moeilijk om nu over de 'gewone' zwangerschapsdingetjes verder te praten.. voelt zo ongepast! Ik heb morgenochtend mn eerste echo, ik ben dan 8 weken. Ik vind het zo spannend!
Ik word nu toch ook wel zenuwachtig na al die nare berichten. Zal blij zijn als het woensdag is. En idd het is raar om weer gewoon over je zw.schap te praten terwijl het bij andere meiden mis gaat, maar zo werkt het nu eenmaal meiden.
Ah nee he, Souries ook al! Heel veel sterkte. Zo te 'horen' klinkt een curretage dus niet zo eng? Maar wat moet ik me er dan verder bij voorstellen? Ik neem aan dat het niet gebeurd op de stoel bij de gynaecoloog? Maar gewoon op de verpleegafdeling of zo? En brengen ze je dan echt onder narcose dat je slaapt in dat bed? En het is wel een gynaecoloog die dit bij je uitvoert? Ik vind het zoń gek idee dat ze van onderen aan je zitten terwijl je er zelf niet 'bij' bent. En dat is maar een half uurtje en dan kom je weer bij? Bah wat klinkt dat eng zoals ik erover praat. Ik wil het liefste dat het maar zo snel mogelijk achter de rug is. Ben je daarna nog lang naar er van? Ze willen het vrijdag bij me doen en maandag begin ik bij mijn nieuwe baan. Dat kan wel gewoon?
Wat mij betreft praten jullie gewoon door over jullie zwangerschappen hoor. Dat lijkt me logisch. Voor jullie gaat alles gewoon door.
Heel veel sterkte jel en souries! Echt heel erg naar... Ik moet zo voor mijn eerste echo en ben nog misselijker dan normaal, zo zenuwachtig!
Volgens mij kan je er wel even ziek van zijn. Ze zuigen het met een soort van mini stofzuigertje leeg toch? En sowieso psychisch is het ook een klap! Waarom zou hier niemand voor die opwekkers kiezen als ik vragen mag? Ik heb juist nare verhalen gehoord over curretage. Sorry Jel, wil jou niet bang maken.