Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Souries en Mei heel veel sterkte meiden!! Wat een rotnieuws!!

Priscilla, zie het idd alweer een juni topic, ongelofelijk hoe snel dat gaat. Zijn we alweer bijna een maand verder gewoon!

Sam4hope, lekker dat je nergens last van hebt!! Hoor meer mensen zeggen dat als je nu nog niet misselijk bent het waarschrijnlijk niet meer komt.

Hoewel de MvM een mooie grafiek had van de HCG waardes hoe die stijgt met de weken en vanaf week 6 gaat dat heeeeeeel hard omhoog, veel harder dan de eerste 6 weken. Schrok me rot toen ik dat zag en me al best beroerd voelde...die grote piek moet nog komen! Maar het kan meevallen krijg ik weer steeds te horen!

2. chinwa

chinwa Lid

21 aug 2011
    99
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vanochtend ontdekt dat ik bloed verlies, Geen oud bloed. Nu bloed ik nog steeds en komen er ook bloedstolsel uit. Morgen om 12 uur mag ik komen voor een echo. Weet eigenlijk al dat het foute boel is maar je blijft ergens toch nog hoop houden.:(

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    nou hier de hele dag al misselijk hoor... besloten dat ik niet naar de hondentraining ga.. dus ik ga mn vriendje maar eens verrassen op het attelier!! doei dames kijk vanaaf wel weer ff!!!

ooow skaya ff off topic over buik topic.. bij mij ook amper groei te zien hor.. alleen mn broek it wel vervelend af en toe ;)

4. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Oei dat klinkt inderdaad niet best.. hopelijk is er toch sprake van een wonder! Sterkte!

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    @ lalief, duim voor je!

@ jel souries en mei jullie zijn wat mij betreft ook hier welkom om je rot gevoel te uiten! We maken dit toch ook een soort van samen mee. Hoort verlies ook bij. En natuurlijk worden wij er wat angstig van. Maar wat mij betreft delen we dat ook. Mijn pb staat anders ook open!

@ miffy wel een van de mooiste echos die ik voorbij heb zien komen. Gefeliciteerd!!

Pffff emoties, waarom kunnen we toch dit niet beïnvloeden....

6. chinwa

chinwa Lid

21 aug 2011
    99
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dankjewel Daro.. Ik probeer positief te blijven maar we bereiden ons wel voor op slecht nieuws zodat de klap misschien minder hard aankomt. Misschien dat er toch nog sprake is van een wonder, wie weet?

7. Dana

Dana Niet meer actief

idd we maken het samen mee ludora, zo voel ik het ook ;)

8. Dana

Dana Niet meer actief

we gaan voor je duimen! ;) veel sterkte wat een ontzettende zenuwslopende onzekerheid :(

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Priscilla, jaaaa dat toch wel? Zelfs ik dat nog niet...moet ik me zorgen gaan maken? Denk wel een rand t voelen als ik op mn rug in bed lig, net boven mn botje zeg maar.

Chinwa, oohhhneeee!!! Ik duim heel hard!

10. Dana

Dana Niet meer actief

die rand kan heel goed skaya, komt vanzelf hoor, ik merkte bij mijn eerste niks van groei tot een week of 10, nu wel maar bij de 2e schijnt dat sneller te gaan.

11. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Chinwa.... fingers crossed voor je!!

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dankjewel Ludora, lief van je!

13. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Ik ben de link van de chat kwijt. Weet iemand die nog?

14. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    @meiden in onzekerheid.. sterkte en veel succes!!!

@skaya.. meis je bent ook super slank helemaal niet gek dat je nog niets ziet.. ben juist verbaasd als ik al die echte buikjes al zie!! heb ook alleen last als ik lekker ongegeneerd onderuit zit hoor!!

liefs pris

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    jeetje wat een vervelende dag .......
    weet niet zo goed wat ik moet zeggen
    geloof dat meer dat hebben want het is hier aardig rustig

aan de ene kant ben ik super blij met mijn mooie echo
    aan de andere kant leef ik erg mee met de dames bij wie het mis is of nog in onzekerheid zit

16. snoepi14

snoepi14 Lid

25 sep 2011
    18
    0
    0
    NULL
    velp
    Hoi meis wat balen zeg....sterkte de komende tijd

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    in mijn handtekening;)

is zelfde link als de website.....

18. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Je hebt gelijk Miffy, ik weet ook niet zo goed wat nu te zeggen. Aan de ene kant wil ik graag op de verhalen van de meiden ingaan, maar aan de andere kant merk ik dat ik dan ook weer zenuwachtig word voor mijn eigen echo.

Ander onderwerp even: iemand op sporten, vocht, lijnzaad en vezelrijk eten na nog tips voor een betere stoelgang? Liefst geen medicijnen, maargoed, dit kan zo niet langer ;) wellicht iets homeopatisch dat echt werkt?

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hier echt ZO misselijk nog steeds.... gewoon al vanaf 7.00uur vanmorgen. Het is niet weg geweest. Kan amper functioneren erdoor. Nu ben ik heel minie eventjes vergeten waarom ik het zo graag wilde:)

vandaag geleefd op 4 droge beschuitjes met dun laagje boter en 5 koppen thee. Dat blijft er gek genoeg wel in, maar tussendoor blijf ik (vooral veel zuur) er van alles uitgooien...

Hoop zo dat het morgen wat beter gaat. Voel me mega slap!
    En blijf wel eten, ook al komt het eruit want anders schiet het helemaal niet op.

wilde het even kwijt:)

xxx

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik heb van de ha zakjes gekregen voor betere stoelgang omdat ik pds heb(gehad) maar nog niet hoeven gebruiken hoor. Maar die schijnen mega goed te werken. Succes

Deel Deze Pagina