Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Verloskundige of huisarts bellen en vragen om medicijnen. Klinkt niet goed bij je meid.

2. snoepi14

snoepi14 Lid

25 sep 2011
    18
    0
    0
    NULL
    velp
    jel, souries en mei...jeetje wat erg en heel veeeeel sterkte de komende tijd en dat jullie maar snel weer opnieuw zwanger mogen worden.

Lilalief veel geluk en ik ga voor je duimen!

Daro veel plezier bij de intake/eerste echo.....ik hoop op een mooi kloppend hartje voor je!

De rest van de dames die nog in onzekerheid zitten veel sterkte en succes de komende tijd en dat alles voor iedereen maar voorspoedig mag verlopen!

Ik heb pas maandag mijn intake gesprek bij de VK maar heb al een behoorlijke dikke buik....iedereen roept dat ik een tweeling krijg hahahaha....gelukkig weet ik dat mijn andere 5 kaboutertjes daar genoeg plaats hebben gemaakt in mijn baarmoeder en daardoor waarscheinlijk mijn buik heel snel dik wordt. Ik heb geen klachten qua misselijkheid gelukkig maar wel veel duizelig steeds!

3. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Bezigbijtje, ik heb precies hetzelfde. Heb al 2 dagen zowat niks binnengehouden en de week ervoor ook al elke dag 2x overgeven. Ik heb zo'n honger maar krijg er maar niks in en voel me daarom zo slap. Ik heb net de huisarts gebeld, mn verhaal gedaan. Ik hoef niet eens langs te komen maar ik kan vanmiddag een recept bij de apotheek ophalen voor medicijnen tegen de misselijkheid. Hopelijk helpen die gewoon, want de "normale" tips werken bij mij niet. Niet te lang wachten hoor voor je actie onderneemt, anders is je energie straks helemaal op. Sterkte meis!

@Viev, hier hebben we eerst een intake en dan pas de echo.

4. snoepi14

snoepi14 Lid

25 sep 2011
    18
    0
    0
    NULL
    velp
    bezigbijtje...ik nam altijd een zure appel...werkte bij mij heel goed toen ik misselijk was bij mijn andere zwangerschappen.
    Mischien werkt het bij jou ook ;)

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ben nu in gesprek met gyn....

ze is overleggen;)

ik wil liever niet DE zetpillen die je vaak krijgt.... om het geen wat ik eerder al zei.... maar goed nu wil ik alles aannemen:cool:

phoe ze is al 5min in overleg! weet niet waarvoor?????????????? medicijnen of zal ze zich zorgen maken??

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Zou sowieso geen thee meer pakken trouwens. Cafeine kan je maag overstuur maken.
    En die waterijsjes misschien dan wel...
    Fruit doet het bij mij ook goed ja, en kwark.

Pfoe, er schieten me steeds meer dingen te binnen ;)
    Benieuwd wat de vk zegt.

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    jeetje was lang overleg hahaha.... denk ze is mij vergeten hahhaa...

maar uhmz, ik moet vandaag aankijken. Als het dan nog zo is morgen ha bellen want wil de gyn dat die bloedprikken. (waarvoor???)

ik kreeg net via pb al tip van ijsjes.... dus vriendje gaat op pad voor venkelthee (dat hielp toch??) en raketjes:p

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    kwark welke?

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Bij mij gewoon naturel of aardbei, maar dat is persoonlijk. De goedkoopste. Aardbei voor de suikers en de naturel als je echt misselijk bent (geen geur geen kleur).

10. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Ik boer ook goed op een boterham met naturel smeerkaas trouwens :p maar dat is echt heel persoonlijk!

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Lijstje van vriend wordt steeds langer hahaha. Hoop dat er iets bij je helpt!

Is het wel venkelthee wat helpt trouwens, of gemberthee? Gember beschermt je maag.

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    google las ik venkel....

hahhaa jah hij was al aan het mopperen...

(vriendje kan er totaaal niet mee omgaan dat ik zo ben... zit overal om te zeuren dat hij nu ns keer iets (meer) moet doen... en word sjaggie van mij gehang. Als ik zeg dat ik misselijk ben maakt hij kots geluiden.... ben m echt ff zat.... en hij zit nog wel 3weken thuis! Phoe!)

13. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Wat vervelend bezigbijtje :( Heb er nog geen last van gehad maar vandaag al sinds in wakker ben..

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Aaahw. Anders kom je hierheen, heb nog wel een hangbank voor je over haha.

Nee ff serieus, is niet zo lief van vriend. Misschien dat hij na de echo bijdraait. Is voor hem ook raar zo. Snapt er waarschijnlijk niks van. Heeft hij al een 'papa'boekje met info oid? Kan hij zich wat inlezen. In veel boekjes wordt bovendien heel pro-vrouw gesproken (LIEF zijn voor je vrouw!).

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hij is geopereerd dus is 2maand lang verzorgd door mij, nu verwcht ik verzorgd te worden... maar daar kan die even niet mee omgaan...

zo lijkt het....

maarjah het is toch altijd zooo dat mannen zielig zijn alss ze ziek zijn, maar meiden altijd door moeten gaan....;);)

16. marlinde81

marlinde81 Actief lid

29 apr 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wordt nu ook wel onzeker door alle nare berichten.
    Voor diegene met slecht nieuws echt heel veel sterkte en hopelijk zijnjullie weer snel zwanger

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    één ijsje op en die is nog binnen!!! whoehoehoe:cool:

18. Dana

Dana Niet meer actief

bezigbijtje, wat flauw van je vriend zeg! gaat ie de eerste afspraak mee met de echo? dan krijg je vaak ook uitgelegd dat je moet toegeven aan je moeheid etc. zou goed zijn als ie daarbij zit ;)

19. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey meiden getsie vanochtend vroeg zo onwijs misselijk... zakt nu aardig af zo even eten en gauw kamer beetje opruimen want komt iemand naar het dakraam kijken of die vervangen mag worden... hoop het wel!!

hier ook de hele nacht als ik wakker werd aan de slechte verhalen gedacht... en dan voelde ik weer van alles in mijn buik... maar hou me maar vast aan mn gyn die zei dat de meeste zwangerschappen goed gaan...

aan de meiden die in onzekerheid zitten ik d8 lilalief maar weet niet of er meer zijn.. veel sterkte en hou goede moed!!!

@misselijk rooibos thee brengt je buik tot rust!!

voor de rest weet ik t niet meer... zijn er nog meiden die vandaag echo hebben??

20. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Bezigbijtje, google eens op hyperemesis gravidarum? Ik heb het mijn vorige twee zwangerschappen gehad en dat was vreselijk :( Als ik je zo over je vriend hoor, komt het stoom uit m'n oren. Wat gemeen om iemand die zo ziek is, te pesten met kotsgeluiden en jou helpen teveel moeite vindt. En let op, als je teveel overgeeft kun je snel uitdrogen en dan moet je opgenomen worden. Hmm misschien dat je vriend dan wat meer begrip krijgt ;) Sterkte ermee, want dit is niet hoe het hoort, pas op jezelf en je baby.

Deel Deze Pagina