Hallo meiden, Lilalief heel veel succes met de echo vanmiddag! Hoop dat er een mooi hartje klopt die ook blijft kloppen! BB, jeeeeetje wat vervelend meid zo misselijk!! Gelukkig heb je al aardig wat tips gehad lees ik, hoop dat ze je helpen! Wie moeten er vandaag allemaal voor een echo?? Zal ff op de website kijken.... Hier helemaal niet misselijk....heb het meer in de avond en nacht? Mn vriendin haar vliezen zijn vanmorgen gebroken, zo spannend!!!!!! Ben benieuwd hoe lang het nog duurt!
Hoi meiden, Hier ben ik weer HeitjeKarweitje, erg he, die onzekerheid. Zal ook blij zijn als ik de echo gehad heb! Nog even geduld.. Spannend van je vriendin! LiLaLief, wat klote allemaal zeg! Hoop voor je dat het goed zit! Daro, succes met je echo! BezigBijtje, wat vervelend dat je zo misselijk bent! Heb er geen ervaring mee en helaas geen tips voor je. Wel sterkte!!
Dit zijn de echo's vandaag: - Mymommy 2e echo VK - Child VK - - Daro 1e echo VK - Mii77 echo - an1985 1e echo - Essieee intake VK - Anemoontje 1e echo Veel succes meiden!!
Ja echt vreselijk onzeker.....pfff droom wel de hele tijd dat het goed gaat in mn buik...maar zulke dromen weerspiegelen juist je verlangens dus is niks over te zeggen... Ben zo bang dat we morgen geen hartje zien op de echo....
@heitje wooow jij morgen al de echo!! ik moet nog anderhalve week wachten.. slopend heh die twijfels en onzekerheid... hoop zo dat verder iedereen mooie echo's heeft!!!
Ieuw, net mijn ontbijt, 3 pruimen, uitgespuugd. Had die juist gegeten om mijn stoelgang te bevorderen. Heeft niet geholpen dus, nou ja, niet aan de juiste kant Dus ook maar een aardbeienijsje van zoonlief gepakt Hij zit er nu zelf ook van te smullen op de vroege ochtend Heitje, ik hoop dat je een hartje ziet morgen. Maar je dromen zitten toch vaak goed hoor, vertrouw op jezelf. Ik heb donderdag dus de tweede echo en maak me niet zo'n zorgen om het hartje. Die baby zit er duidelijk nog alive and kicking. Maar er zijn zoveel andere zorgen Hopelijk kunnen ze donderdag wat wegnemen. Voor iedereen die een echo heeft vandaag: succes!!
Hahaha. Nu snel een boterham eten, anders daalt je suiker zo weer en word je weer misselijk. Nu blijven eten!
Ik liep net in de AH en voelde wat lopen.. Thuis een inlegkruisje vol bloed Donderdag toen ik het hartje zag kloppen dacht ik nog dat het allemaal wel goed zat maar de moed zakt me in de schoenen.. Ben maar even op bed gaan liggen, weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet nu..
Ik heb alleen een intake vandaag, geen echo.. Die is 17okt pas weer dus moeten daar nog even op wachten... Heb vanmiddag ook mvm ben benieuwd naar het testje... Lilalief succes bij de echo!! Hopelijk houd je bloedverlies op en zie je een mooi kloppend hartje..
ik DENK dat vriendje het wel goed WIl bedoelen, maar het niet kan. Hij kan totaal niet met emoties en gevoelens omgaan. Dat ben ik van hem ook echt gewend. En dat hoort bij hem. Maar als ik me klote voel dan kan ik daar wel stuk minder mee omgaan.... ik heb nu het snuifspul van de homeopaat verhoogd na 3x per dag 10x schudden. Dat lijkt te werken? Of het ijsje deed zijn werk? Voelt iig stuk beter en ik hoop dat ik donderdag weer kan werken... Morgen namelijk al vrij Nu heb ik honger, dus ga soepje proberen....
Vlinder wat knap dat je daar zo zeker van bent! Kan me voorstellen ja dat jouw angsten weer wat anders zijn.... Priscilla: ja vind het zelf ook behoorlijk vroeg....zal net op het randje zijn denk ik van wel of geen hartje.... eerlijk gezegd had ik liever gewacht tot ik 7 weken was....dan kun je al veel meer zien...
aaahhh lieverd De verloskundige zeggen dat als jee een kloppend hartje en goede grote van het wondertje gezien hebt de kans nog maar heeeel klein is dat het mis gaat.... ik hoop dat het bij jou ook klopt! xxx
Oh Lilalief, wat eng om mee te maken Ik hoop dat het toch goed komt allemaal! Toch weer even de vk bellen? bezigbijtje, misschien gewoon een keer over zijn schoenen spugen ofzo, liefst als hij ze aan heeft. Kleine wraakactie en wie weet breekt dat het ijs omtrent zijn gevoelens Heitje, ik ben nooit zo bang geweest voor een miskraam eerlijk gezegd. Ik voel me ontzettend zwanger en idd als je al eens een kloppend hartje hebt gezien dan is de kans heel klein dat het daarna nog misgaat. Maar iemand hier (of elders op het forum, weet het niet meer) had gehoord van de vk dat elke periode in de zwangerschap zijn eigen risico's met zich meebrengt. Ik zal me dus nooit 100% veilig voelen in een zwangerschap. Maar weiger ook om me mee te laten slepen door angst.
Even niks teruggelezen. Zit in de wachtkamer bij de gyn en ben op van de zenuwen!! Voel me ellendig en zenuwachtig. Ik wil naar binnen!!!
vlinder wat een super instelling!!! lilalief idd even vk weer bellen... heitje ja snap ik idd moet ook niet zeuren anderhalve week is ook zo om..
An, oh dat zijn de ergste minuten he? En bij de gyn kan het zooo lang duren! Ik hoop dat hij/zij snel een mooie echo gaat maken. Yupgup, gaaaatver! hahaha, mijn zoontje had gister een kauwgompje bij mijn vader in zijn schoenen gedaan, vond hij ook niet zo leuk Priscilla, nou anderhalve week is best lang als je wacht he? Bleh dit lijken wel tropenjaren. Maar voor je het weet vier je de eerste verjaardag van je kindje. Of zoals wij, de derde verjaardag van onze zoon volgende week
Zo, hier net de intake gehad bij VK. Bloeddruk was goed:120/80. Ze hadden een hele aardige weegschaal (was 3 kilo lichter dan thuis ) Ik mag bellen voor afspraak echo en die is dan rond 11/12 week. Mag ook nu wel alleen dan zien ze minder en je krijgt maar 1 vergoed. Dus help, ik moet nog 3 week wachten. haha. Aan de andere kant, ik ben al bijna 2 maand onderweg van zwangerschap. Als je het op die manier bekijkt, is het toch best veel he Ik krijg een suikertest met 28 week ofzo ivm bmi (is 34) en een extra groeiecho met 30 weken. Ach, ik ben allang blij dat mijn gewicht al stuk minder is, ben ruim 10 kg afgevallen afgelopen maanden. En ik hoefde niks aan te komen volgens VK, maar dat wist ik al. Heb een superleuk Zwitsal-tasje gekregen propvol folders maar ook knuffel, zalfjes, tijdschriften.Kan ik helemaal blij van worden