@Ludora: Ook ik heb veel witte afscheiding (gehad). Nu weer even wat minder, maar vorige week was het echt veel. Dat kende ik ook niet en een schimmel is het niet, want dan zou je ook wel veel jeuk hebben enzo en dat heb ik niet. 't Is gewoon oké van onderen, maar dan wel veel afscheiding dus @BB: Bruin schijnt niet erg te zijn dacht ik. Pas als het helderrood is, kan het een ander verhaal worden. Bruin bloed kan oud bloed zijn van een klein bloedinkje bij de vaatjes. Ik zou nog even rustig blijven als ik jou was, al is dat waarsch. erg moeilijk. @misselijk: hou er over op! @BH: Mijn vraag destijds werd even over het hoofd gezien doordat er even veel ontwikkelingen waren wat betreft miskramen enz. (dus heel logisch!), maar daarom stel ik 'm nogmaals.. klopt het dat je groei- en voedingsBH's in één hebt? Want dat scheelt natuurlijk wel in het geld! En heb je die dan ook bij V&D, want daar heb ik nog kortingsstickers van..
@BB Altijd lastig om te geloven wat wel en niet erg is. Kan me goed voorstellen dat je erg aan het twijfelen raakt of alles wel goed gaat. Toch sluit ik mij ook aan bij veldmuisje, vaak is bruinbloed niet direct een reden tot paniek. En je weet het als je het echt niet vertrouwd altijd je verloskundige bellen..... Sterkte!! @Yupgup, bij de babyplanet zag ik ze hangen met de tekst oom. Dit was in Drachten, weet niet of het landelijk is dat ze die collectie voeren. En je kunt altijd nog 1 via zo'n website laten bedrukken... Iedereen een fijne dag! Kom zo nu en dan wel weer even kijken hoe het met iedereen gaat
BH: ja, die heb je. Vond ze alleen redelijk duur want je kunt ze ook niet oneindig aan (ik tenminste niet). Weet even niet meer welk merk het is. Gezien bij Belly B in arnhem. Een roze. Ongeveer 40 euro. Mij pastte hij niet, ik heb een smalle rug en een grote cup en zover groeide hij niet mee
nou na heel wat gebel door de huisarts heb ik morgen op 12.30 een echo bij de verloskundige ipv gyn. Gyn wilde het niet doen, maar vond het oke als ik naar me toekomstige verlos ging Dus daar gaan we morgen heen. Ze heeft me al wel 10x gewaarschuwd dat het niks zegt als het er morgen goed uit ziet enzo. Maar voor mijn gevoel vind ik dat wel fijn en mijn afspraak bij de gyn is 4 oktober ipv 6 oktober. Nu ben ik ook wat minder misselijk en maak ik me meteen weer zorgen... Zo stom... het is er nog steeds maar kan wel aardig overeind blijven en nog niet hoeven spugen. Maar goed het leek net een flinke klodder wit met bruin gemengd (sorrry!) tis niet donker bruin ofzo... we wachten het af voel verder 0,0
Ja van het merk Anita, al zijn die wel prijzig. Daarintegen ook wel weer goede kwaliteit.. Ik vond het zelf niet prettig om al met van die losmaakdingetjes te lopen, als je een wat wijdere hals hebt komt het langs je shirt op piepen.
wij zijn vandaag lekker vrij ik heb vanacht heel goed geslapen en voel me nu wel iets beter werd wel heel misselijk wakker, had even overgegeven en toen was het over daarna even lekker 2beschuitjes met komijn kaas gegeten, heerlijk ik ga nu even de kapper bellen kijken of ze nog tijd heeft en dan gaan we vanmiddag en vanavond het nieuws bij mijn vriend zijn zus en moederss vertellen misschien dat we nog even naar de babydump gaan, want mijn vriend's zus woont daar vlak bij dus dan kunnen we mooi even omrijden dacht ik ...... moet alleen mijn vriend nog even overhalen hihihihi
Goedemorgen allemaal, Vanochtend gelukkig weer een goede echo gehad Kleintje groeit goed op schema en bewoog zelfs al een beetje. Bloedverlies kon niet echt verklaard worden de gyn zij misschien van de innestelling. We proberen maar om te genieten! 10 oktober heb ik weer een termijnecho. @BB, ik heb vanaf week 6 ook bruinverlies. Hopelijk is het gewoon oud bloed, volgens de gyn past het wel bij de duur van de zwangerschap.
De schatting is nu 8 weken en 3 dagen. Maar over 2 weken weten ze het zeker. @Lilalief, wat fijn dat je gister het hartje gezien hebt. Hopelijk heb je vrijdag weer een pracht van een echo. @Afscheiding, hier ook veel last van vooral de afgelopen 2 dagen.
Goedemorgen meiden, Hier nog 1 nachtje slapen en dan eindelijk de echo. Ben erg benieuwd.. Vanmiddag moet ik weer naar cursus, dus deze werkdag is ook zo voorbij Doetie, welkom en gefeliciteerd! Pat78, fijn dat je idd snel terecht kan voor een echo! Hopelijk is alles goed. Bezigbijtje, echt klote dat je je zo slecht voelt! Hopelijk komt er idd snel een oplossing en dat je je weer beter gaat voelen En jeetje wat stom dat jouw collega het heeft doorverteld!! Echt stom zeg! Zou ook die smscollega laten weten dat het nog geheim moet blijven. Ook al bruin verlies.. LiLaLief, wat fijn dat het hartje toch nog klopt! Hopelijk blijft alles goed gaan!! Minnie, succes vandaag met de echo! HeitjeKarweitje, ook succes met de echo! Veldmuisje, ik weet het niet van je vraag van de bh's. Cullen, wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad!
Nou, vanmorgen was het bloedverlies een heel stuk minder, ga ik net naar de wc, bloed ik weer volop!! Wat is dat toch!!?
Hey meiden, hoe is het hier? Had gisteravond ineens een mega-vermoeidheidsaanval dus heb voor het slapen gaan in bed nog even bijgelezen op mn foon... BB wat gemeen zeg van je collega, zou zeker een hartig woordje met haar gaan spreken! En over je bruinverlies, dat hoeft echt niks te zeggen hoor, dat hebben zoveel vrouwen! Pas als het rood bloed, stolsels en krampen zijn zou ik me zorgen maken. (maar snap je bezorgdheid wel hoor!) Fijn dat je nu morgen al voor een echo mag! Witverlies: hier heel veel witverlies, maar dat komt door de Utrogestan-bollen dus kan daarmee niet op mn eigen afscheiding letten Ik zal de planning voor echo's en intakes voor vandaag weer even posten! Ben vandaag aan de beurt en vind het zooo spannend!!! Oja en mn vriendin die aan het bevallen is....het kindje is nog steeds niet geboren! Ze ligt nu aan de weeenopwekkers in het ziekenhuis!
Lijstje voor vandaag: - Noenz 1e echo - Dribbel32 VK - Artemiss 1e echo - Cullen VK - Heitjekarweitje 1e echo - Minnie1979 2e echo - bezigbijtje bloedprikken ivm misselijkheid Succes meiden!
Weet ik niet Lilalief Misschien toch een tweeling geweest, wat meerderen hier al zeiden? Of gewoon veel rommel in je baarmoeder wat er nog uit moet? Je hoort ook wel eens van vrouwen die gewoon elke maand 'ongesteld' worden en gewoon zwanger zijn...Je bent bijna 8 weken dus zou kunnen dat je dit weer je ongi-dagen waren? Gebeurt weinig maar komt voor! Ik hoop echt dat je kleintje volhoudt daarbinnen!!
Hoi allemaal, Na een nacht niet kunnen slapen en liggen malen, hebben we eindelijk het hartje zien kloppen!!!!! Wat was ik zenuwachtig zeg, en wat ben je blij als je zo'n ieniminie knipperlichtje ziet. De gyn denkt dat ik zo'n 6 a 6,5 week zwanger ben, aangezien het nog superklein is. Ik mag nu een afspraak gaan maken bij de vk, de gyn wilde wel dat ik over 2 weken weer een echo liet maken. Ga me nu maar eens aanmelden bij mvm Dikke x allemaal
Goedemorgen . Sterkte voor de meiden waar het mis is gegaan, wat een rot nieuws zeg . Heb afgelopen dagen steeds tot laat gewerkt dus het lukte me gewoon niet om jullie bij te houden . Ben vandaag thuis, vanochtend kwam alles wat ik at of dronk meteen naar buiten en voel me echt hondsberoerd. 12 oktober heb ik trouwens de eerste echo .
zijn er eigenlijk mensen die NIET meedoen met mvm??? vind het zo leuk dat bijna iedereen meedoet ik ben trouwens nu al klaar met dat mvm hoor dat stomme plas opvangen, voel me zo stom op de wc maarja het is voor een goed doel en nog maar 8weekjes te gaan
Jaaaaa superfijn Minnie, gefeliciteerd!! Je had je 2e echo vandaag? Wanneer had je ook alweer de vorige? Toen dus nog geen hartje gezien?
Lilalief, hopelijk valt het mee! Zal voor je duimen! Las dat er ook een paar dames met mooie echo's waren, gefeliciteerd! Altijd fijn Misselijk: Hier al 2 dagen verschrikkelijk! Had steeds nergens last van en hoopte dat ik misselijk zou worden omdat ik me niet zo zwanger voelde... nou ik neem mijn woorden terug! Heb nog niet hoeven overgeven, maar dat zit er wel aan te komen :\ Veel mensen met echo's al trouwens, krijg bijna het gevoel dat ik de enige ben zonder echo als ik het topic zo doorlees! Mijne is nog niet eens afspraak voor gemaakt... Zat net even op draagdoeken.nl te neuzen, maar die zijn echt leuk!! Gelijk mn moeder maar even mailen dat ze me eentje toestuurd (of meeneemt, ze hebben vandaag tickets geboekt om op bezoekt te komen wanneer de baby er is!)