Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Miffy: ik doe niet mee, maar wil het wel heel graag....ga vandaag als de echo goed is nog een keertje bellen en vragen waarom ik niet mee mag doen, waarom die regel er is dat het nit mag als je een operatie aan je rug hebt gehad... ;)

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik doe niet mee Miffy.

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Kayde: er zijn er genoeg die nog ff geduld moeten hebben hoor, ze zijn alleen wat minder actief denk ik...wat ik ook wel snap...
    Waar wonen je ouders als ik vragen mag?

4. Kayde

Kayde Lid

30 aug 2011
    81
    0
    0
    MvM is hier niet, dus doe ook niet mee...

5. Kayde

Kayde Lid

30 aug 2011
    81
    0
    0
    Mn ouders gewoon in Friesland, ikzelf in Amerika ;)

6. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Super nieuws zeg dat je het hartje hebt zien kloppen :D .

7. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Hey minnie wat fijn dat je het hartje hebt horen kloppen:)

Vandaag voel ik me misselijk jakkes, echt zo'n gevoel van als ik nu eet ga ik over mijn nek, gelukkig is dat niet zo. Heb ik helemaal nog niet gehad, en hoop echt dat het bij vandaag blijft.

Ook ik heb vandaag veel waterige afscheiding, gelukkig normaal gekleurd en niet rood/bruin.

@miffy, ik ben ook helemaal klaar met mvm :( wordt zo misselijk van de geur, en idd dat plassen in een kannetje hehe. Ik moet nog 9,5 week, pfoei wat lang. Maar goed het is voor ene goed doel.

8. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @ kayde, Amerika, jeetje dat is niet om de hoek, wanneer heb jij je eerste onderzoek daar dan? Zal vast heel anders lopen dan hier denk ik zo.

9. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Pat, gelukkig heb je geen rood/bruinige afscheiding meer! Balen van je misselijkheid :( , het vervelende is dat de misselijkheid enkel minder word als je er doorheen probeert te eten.

10. Kayde

Kayde Lid

30 aug 2011
    81
    0
    0
    Heb wel al een zwangerschaps test bij de dokter moeten doen, voor de verzekering (moest extra zwangerschaps verzekering afsluiten), maar dat was gewoon in een bekertje plassen en een beetje geklets over de beval datum. Ik moet volgende week (3oct) voor een intake gesprek met het ziekenhuis, of er dan een echo gedaan word weet ik niet. Hoop van wel!
    En daarna moet ik iedere maand terugkomen, en na de 30 weken geloof ik elke 2 weken, en daarna elke week...

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @heitje
    oooooh ja dat is ook zo......
    wel jammer als je wilt maar niet mag

@yupgup
    mag ik vragen waarom je niet meedoet???
    ben namelijk erg nieuwschierig aangelegd ;)

@pat
    ik ging van de week dus al over me nek door die stank
    oh en mijn mannetje ook al bijna een keer
    echt verschrikkelijk!!

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Sorry dat ik zo klaag hoor, ik weet ook dat jullie me geen antwoorden kunnen geven.. vind het gewoon zo frustrerend!

Als ik nou wist dat het mis ging dan kan ik daar tenminste wat mee, hier kan ik helemaal niets anders mee dan me onzeker voelen. :(

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    het is ook een vervelende situatie!!!
    ik snap wel dat je klaagt
    ik zou zelf ook gek worden

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh wat leuk zeg, waar woon je in Amerika?
    En eigenlijk gek dat ze daar geen MvM hebben, hoe doen die vrouwen dat dan met vruchtbaarheidsbehandelingen? Of halen ze het ergens anders vandaan denk je?

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    wij pissen in nederland gewoon voor heel de wereld :p:p

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nou ik ga er weer vandoor... pc is aan het scannen en daardoor meeeeeega traag...word er chagrijnig van!
    Zonnetje schijnt buiten dus lekker nog even buiten zitten en dan....echotime...waaaaah! Jullie horen van me!

Fijne dag iedereen!

17. Kayde

Kayde Lid

30 aug 2011
    81
    0
    0
    In Californie :)
    Hier gebruiken ze volgens mij drachtige paarden... Kan zijn dat ze ook wel zoiets als MvM hebben, maar ben nog niks tegengekomen. Ga er wel naar vragen volgende week. Ze geven hier nooit zoveel info, je moet alles zelf maar uitzoeken lijkt het wel... ;)

En Lila, ik vind niet dat je klaagt hoor! Kan heel goed begrijpen hoe je je voelt! Hoop dat alles vrijdag gewoon goed is en het bloeden stopt.

18. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    #3898 Yupgup, 28 sep 2011
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
    Ja tuurlijk mag je dat vragen miffy. Ben zelf ook nogal nieuwsgierig aangelegd haha.

Ik woon in een appartementencomplex. Dat is niet handig omdat a) de buren het nog niet hoeven te weten en b) er hier kinderen op de stoep spelen. Nogal brutale kinderen. Weet haast zeker dat ze er met de flessen vandoor zouden gaan. We hebben geen auto dus flessen wegbrengen is ook niet 1, 2, 3 gedaan.

Zat er een tijdje geleden nog over te denken om toch op te geven en dan elke week op de fiets de flessen weg te brengen. Toen las ik net bij jullie dat er zoveel stank van de flessen afkwam en jullie over je nek gingen. Nou, ik ruik mijn gewassen zw. testen al van een paar meter afstand dus de flessen lijkt me dan niet zo'n goed idee.

Ik troost me met de gedachte dat ik al wat voor goede doelen doe. Loop elk jaar de collecte voor de kankerbestrijding en tot voorheen ook voor de nierstichting. Zo praat ik het wel een beetje goed, toch? ;)

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @yupgup
    ooooh ja dat wist ik eigenlijk ook wel
    nee dat snap ik helemaal
    ik moet ze wegbrengen, met de auto, onderweg naar stage, ga er dus toch al zo goed als langs dus maakt weinig uit voor mij
    maaar word wel naar van die geur en het opvangen van
    vang ook niet alles op aangezien ik maar 1krat per week heb

20. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    LiLaLief, echt apart van dat bloedverlies hoor! Zou je idd niet 'ongesteld' zijn? Soms kan dat toch voorkomen als je zwanger bent, dacht ik? :(

HeitjeKarweitje, wel een lange bevalling bij je vriendin zeg!

Minnie, wat fijn dat je het hartje hebt horen kloppen! Gefeliciteerd!

Kayde, wonen je ouders in het buitenland? Of jij zelf?
    Haha, lees het al, in Amerika! Hoe kom je daar zo terecht?

Deel Deze Pagina