Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hier is het bruin niet meer gespot.... hopelijk blijft het zo.

Heb de tabletjes van vsm voor misselijkheid gekocht. En 2 ingenomen, mag er in begin elk uur 2 las ik. Heb er nu 2 op en lijkt even echt helemaal weg???

heb 2 boterhammen met smeerkaas op en 2 grote glazen fruit ontbijt.... MMMM!! Wat had ik een honger zeg:$

duimen jullie?:)

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    klinkt goed,
    ik duim!!!

3. Noenz

Noenz Actief lid

16 jun 2011
    237
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Hier even een egoberichtje voordat ik straks alles terug ga lezen.

Net de echo gehad en het was zo fantastisch! Het bewoog als een gek met de armpjes en lijfje, harte klopte super en alles zag er goed uit. volgens de meting was ik 9+0 en heel soms 9+1, maar 2 mei wordt aangehouden! Kindje was nu 2.26cm!

Ik ben zoooooo blij!!!!

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Minnie en Noenz: wat geweldig die echo's! Worden we weer helemaal blij van hier!

@ Lili: wat vervelend toch die onzekerheid, vind het heel vervelend voor je. Hoop dat je vrijdag meer duidelijkheid krijgt.

@MvM: ook ik doe niet mee aan MvM, waarom? Geen idee, had er nog niet eerder van gehoord, maar ook omdat dit mijn 1e zwangerschap is en ik heel onzeker ben tot ik een goeie echo heb gehad. Misschien daarna? (of kan dat niet?) maar ook de vooruizichten qua luchtjes doen mij geen gat in de lucht springen...

Ow ja, ik voel me vandaag niet helemaal toch. Zit snel vol en voel me zo stijf als een plank! Vannacht regelmatig wakker gelegen en 1x met heel veel pijn in en rondom mijn maag, echt steken enzo. Ken het totaal niet, maar bewegen deed zo'n pijn. Gelukkig is het vanzelf over gegaan. Maar was wel ff schrikken. Dus heb vandaag lekker uitgeslapen. Zit nu aan een bak all bran van kellogs (extra vezels enzo) met melk, maar krijg t maar lastig weg..

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    meiden echt ik vind echt dat je het door die luchtjes niet moet laten... :)

je helpt er zooo veel vrouwen mee!!

en ik vind het echt niet ruiken (hou bewust wel de kan eindje van me af:p) dus laat het daar niet vanaf hangen...

het is zo'n goed doel!

Mede daardoor heeft het voor mij en heitje zo mogen zijn nu...;)

@ALL; ik had net weer flinke klodder bruinverlies die nu wat meer tegen het roodzich begint te zitten.... ik heb er geen goed gevoel(meer)bij.

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Noenz; wat een super nieuws....! Echt heel fijn meid:D

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Lilalief, heeft de vk niets gezegd over bedrust houden? Misschien dat dat helpt? Ik weet het ook niet hoor, maar deze onzekerheid moet zo slopend zijn dus zou willen dat ik iets voor je kon doen meid...

Wat fijn van de goede echo's vandaag! Geen foto's? :D Ik zit steeds te googelen op echo's om te zien hoe ons kindje er morgen uit gaat zien op de echo. Mag gelukkig al om 9 uur.

Over misselijkheid, man oh man. Vanmorgen bij het wakker worden net op tijd een bak kunnen pakken. En uit een lege maag komt natuurlijk alleen maar gal brrr. En als de misselijkheid na het overgeven nou over was, maar da's ook niet zo ;) Vanmiddag eindelijk naar de homeopaat, hoop dat zij iets kan doen.

MvM, ik heb de eerste keer meegedaan en helaas geen fijne ervaringen mee. Dus ik doe niet meer mee. Vind dat heel jammer voor mama's die ervan afhankelijk zijn, maar ga het niet ten koste van mezelf doen :(

Wil iemand mij op het lijstje erbij doen dat ik morgen om 9 uur een echo heb? Of moet ik daar iemand een pm voor sturen ofzo?

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ah bezigbijtje al een pm gestuurd :)

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    De vorige echo had ik toen ik op nacontrole kwam bij de gyn ( vanwege bbz). Toen zagen ze alleen een leeg vruchtzakje en nu 2 weken later een kloppend hartje, ik ben zo blij.

Over 3 weken krijg ik de termijnecho op 19 oktober, en op 21 oktober de intake. Wil iemand dat op de lijst zetten??? Of moet ik ff pben??

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O wat leuk!! Mijn tante woont ook in Amerika.
    Het is dat ik hier mn vrienden en werk heb anders leek het me geweldig om daar te wonen, ben er al een paar keer geweest (westkust). En lekker bevallen zonder pijn daar hihi

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    heitje nog een uurtjeeeeee:D

spannenddd!

JA MEIDEN MIJ PB-EN AUB VOOR HET LIJSTJE:D

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Doe het ook niet alleen niet voor de luchtjes hoor.

Ben gewoon zelf nog te onzeker dat het mis kan gaan enzo. Voel me ook wel schuldig hoor, als ik iedereen hier zo hoor.
    Vind het ook zeker een goed doel. Zoals ik al zei, misschien als de echo goed is dat we het alsnog doen. Als dat kan..?

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Bezigbijtje kop op meid, ik ga heel hard voor je duimen!!

Het valt me op dat er hier echt ontzettend veel meiden zijn met bruin/rood verlies. Ik weet hoe jullie je voelen meiden, had ik mn vorige zw.schap ook, werd er echt gek van, dan weer wel dan weer niet, dan was je weer blij en dan begon het weer. Ik weet ook dat je dan als een gek heel internet afstruint naar informatie, echt heel frustrerend, je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. Daarom voor jullie allemaal een dikke knuf x

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    o ja iemand vroeg om echofoto, heb niet gehad, wel om gevraagd maar ze zei dat je toch niet veel kunt zien omdat het nog maar heel pril is, over 3 weken zal ik wel een fotootje meekrijgen en zal m dan plaatsen.

15. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Nu durf ik me ook wel toe te voegen hier. Ik lees al een tijdje mee, maar nog niet wat gepost. Vanochtend hebben wij onze eerste echo gehad en wij zagen een klein frummeltje van één centimeter met een kloppend hartje.

Uitgerekende datum is 17 mei.

16. Dana

Dana Niet meer actief

gefeliciteerd miranke!

nou wij (dochter en ik) zijn allebei ziek, ik kom de dag door met paracetamol en thee ;)

sterkte iedereen met bloedverlies, dat zijn er inderdaad veel in dit topic!

succes met echo´s en controles vandaag!

ik mag volgende week pas weer terugbellen voor een afspraak van de vk, echt een hork! ik heb dus nog geen afspraak.

17. Noenz

Noenz Actief lid

16 jun 2011
    237
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Minnie en Cullen. Gefeliciteerd met jullie mooie echo's!

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    He, wat leuk! Wij lopen gelijk! Hier ook 17 mei uitgerekend!
    Maar ik heb pas 7okt mijn 1e echo.

Wat leuk die echo's he?! Wordt er zo blij van!

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    O ja meiden, hier ook witte afscheiding hoor! Hoort erbij zoals ik heb gelezen haha

Geen bloed meer gespot, dus hoop komt wel weer terug!
    Maar kan niet wachten tot 7okt! :D

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    He bah, beterschap voor jullie beiden!!

En balen dat je nog geen afspraak hebt, nog ff geduld... haha (jaja geduld :p)

Deel Deze Pagina