Echo dames succes vandaag Ik ben vandaag gelukkig niet misselijk wakker geworden baal wel heel zwaar dat ik moet werken tot ongeveer 21uur. Eerst tot 6 snel huis en eten en dan weer vanaf 19-21uur JAKKES Meiden die vrij zijn, geniet ervan.
Oef, echo, vandaag, beeeeeeetje zenuwachtig pfffffrt Nog 4 uur wachten, het duurt me te lang! Werkze pat. Andere dames met echo veel plezier/succes!
Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld. De assistente was verontwaardigd, de VK had actie moeten ondernemen in mijn situatie! Hmm.. Kwart voor 11 heb ik een afspraak bij de huisarts i.o. (gelukkig, want zij heeft jaren op de afdeling gynacologie gewerkt) Ik ben benieuwd..
Goedemorgen allemaal! Even bijgelezen, spannende dag vandaag voor bezigbijtje en voor de anderen die een echo hebben. Sterkte! Ik voel me goed! Gister mn zwangerschapsvitaminen vergeten te nemen en ik was amper misselijk. Alleen als ik honger had, maar niet tussendoor de hele tijd zo'n weeig gevoel. 's Avonds bedacht ik me dat het wel eens aan de vitaminen zou kunnen liggen.. opeens herinnerde ik me dat ik bij mn vorige zwangerschap ook merkte dat ik meer misselijk was als ik vitaminen slikte. Gek hoe snel je zulke dingen kunt vergeten! De misselijkheid is ook pas goed gaan doorzetten toen ik terug was van vakantie en vitaminenpillen ben beginnen te nemen. Misschien is het toeval hoor.. Dus vandaag geen vitaminen genomen en tot nu toe nog helemaal niet misselijk geweest! Ik neem later vandaag wel foliumzuur erbij, maar nu eerst even een paar dagen geen vitaminen om te kijken of dat inderdaad beter gaat!
Oh lilalief, wat fijn dat je zo snel terecht kan! Ga je dan ook nog naar de vk? Ik zou wel benieuwd zijn naar 'de verschillen'.....
@ Lilalief, Pixel is leuk he. Komt uit verborgen gebreken. Ik heb er toen zo om gelachen. Fijn dat je zo naar de HA kan. Ik ben ook benieuwd. Hoe gaat het bloeden nu?
zo ik dacht net dat ik dood ging ik had 1 boterham met smeerkaas op en alles kwam dr uit.... maar ik was dr helemaal van in paniek. Want het was zooo erg met het "halen/kokhalzen" dat ik maar door beef gaan en amper nog adem kreeg. het is ZOOOO moeilijk. Ik heb ZOOOO honger maar alles komt er uit.... niks valt goed... en eerst deed de smeerkaas dat wel. Maar nu dus ook al niet meer.. de ha wil pas wat geven na de juiste echo, de verlos vind dit onzin. Maar ik trek het zo niet meer tranen lopen over me wangen. ben nu 2 kilo kwijt sinds maandag ochtend.
@ BB. Wacht vanmiddag nog even af en bel daarna de HA nog een keer. Klinkt erg vervelend hoor. Doe rustig aan zodat je niet te veel energie verbruikt.
Ik kan ook weinig anders. Ik lig al 3dgn op de bank alleen maar.. Ik wil indd even met verlos overleggen wat ik kan nemen en ze wilde event. zelf wel de ha bellen.
Ja wel goed, 's morgen is het steeds bijna weg. Dat lijkt er bijna op dat er 's nachts iets heelt wat gedurende de dag weer flink gaat bloeden. Gisteravond weer aan de lopende band maandverbandjes wisselen.. Ik ben ook erg benieuwd! @Yupgup, ik ga vrijdag wel naar de vk, maar als de gyn het overneemt ivm complicaties dan houdt dat op. (was in mijn vorige zwangerschap ook)
Braaaaf. Hielp bij mij wel. Ontbijten met een ijsje (of zoete kwark/yoghurt) en dan pas aan het brood. Sterkte meis.
Jeetje meis wat heftig! Wat raar dat de dokter je niet wilt helpen, straks droog je uit zeg. Ik zou wel even ORS halen om je zouten en mineralen aan te vullen.
Bezigbijtje, jeeetje wat verschrikkelijk!!! En wat een ha heb je zeg!!!! Heb je geen andere in de buurt waar je naar kan overstappen, want die reactie kan natuurlijk niet!
BB, ik zou anders inderdaad de VK je HA even laten bellen, dit gaat toch niet zo? veel sterkte! en Lilalief, veel sterkte straks, ik lees dat je nog steeds bloed.
Inderdaad Skaya, want het gaat ook om jou en niet alleen om de zwangerschap! Sterker nog, het gaat nu zo in het begin voornamelijk om jou, die baby kan niet goed groeien in een verzwakte mama toch.. Rare huisarts!!
Ja inderdaad, nog steeds behoorlijk.. in de ochtend minder maar daarna begint het weer volop. Dankjewel! Ik hou jullie op de hoogte.