Nu alleen van Marjan nog niet gehoord hoe de echo was? Of heb ik er overheen gelezen... En Souries staat er ook tussen bij vandaag....
heitje gedaan hoor meid! Ja sorry, van souries ik probeer de site zo goed mogelijk aan te passen/bij te houden maar soms glipt iets er tussen door. Helemaal omdat ik er als ik misselijk ben maar hafl bij ben... Ik hoop inddd zooooo dat er iig eetnje gaat kloppen... begin steeds meer er tegen op te zien... wat als er met 6+5 nog steeds geen klopt... brrrr! nou ik ben benieuwd iig ik mag nu al pil maar gaat ineens redelijk dus rek het tot 8u en dan een tosti (alleen kaas) proberen...
Thanks voor het aanvullen! En geeft toch niks dat je het vergeten was weg te halen... Heb je de volgende echo ook bij de vk? Of in het ziekenhuis? Want heb ook gehoord dat de echo-apparaten in het ziekenhuis wat verfijnder zijn en daardoor kun je sneller het hartje zien? Succes met je tosti!
Hoi meiden, Heb nog niet bijgelezen, maar wilde even laten weten dat de echo goed was!! Het hartje klopte en het babytje bewoog ook al een beetje. We zijn echt blij en opgelucht nu Ik ben net zover als dat ik al dacht, 8 weken en 4 dagen (misschien 8w en 5d) Maar de definitieve uitgerekende datum bepalen ze met de 12 weken echo. Echt blij nu
Milla Rose en Chinwa; heel veel sterkte.... Iedereen een fijne avond! Ik hoop dat de erg misselijke dames zich snel beter voelen... Hier hebben we het vanavond aan mijn beste vriendin vertelt... Ze reageerde heel blij, maar weet dat ze het ook wel verdrietig vind omdat ze zelf vrijgezel is... Het was jaren andersom... Maar nu de jaren beginnen te tellen, zijn 33, voelt het opeens anders... Ach, ze word een hele lieve tante! Groetjes! ps. Mooie berichten allemaal met de echo's! Fijn!
Op de eerste foto lijken het er toch echt wel twee!! Zou je mij op de lijst willen zetten? 19 oktober 1e echo, 20 oktober intake vk. Alvast bedankt!
Even snel tussendoor (moet nog zeker 10 pagina's doorlezen voor ik weer up to date ben) Heb het 9 maanden dagboek van Marianne Amelink gekocht (besteld) Nu ben ik daarin bezig. En de 1e week vul je de datum van je 1e dag laatste menstruatie is en zo verder.. Nou vind ik het wel erg onhandig, dat ik nu in week 8 aan het schrijven ben, terwijl ik vandaag 7weken ben. Snap het wel, je zit dan IN week 8, maar erg onhandig. Vooral omdat je in het boek bij week 5 al getest kan/moet hebben, en dit bij mij dus bij week 6 staat. (5 weken en 2 dagen toen ik testte) Nja, dus om het samen te vatten, erg onhandig! Ik zet er wel alle data bij, maar heb toch het idee dat er iets niet klopt. Nog meer mensen ervaring met dit dagboek? Ook het boek: Zwanger (aftellen tot de bevalling) door Saskia Magee en Kara Nakisbendi, erg leuk! Van dag tot dag lezen hoe je baby zich ontwikkeld. Voor mijn man het boek: Vader worden van Thomas Hill besteld. Helaas nog niet binnen.. Zo, en nu ga ik teruglezen.. tot straks!
Heb nog eventjes bijgelezen. Chinwa, wat erg meid! Ontzettend veel sterkte toegewenst! Bezigbijtje, fijn dat de echo er goed uit zag! En nog spannend dus of het er 1 of 2 zijn Minnie, we hebben nog geen kraamhulp geregeld. De vk zei vandaag dat we dat beter na de 12 weken echo konden doen, omdat er dan meer zekerheid is. Milla Rose, wat erg zeg! Heel veel sterkte!! Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn. Yupgup, super dat alles goed was!! Gefeliciteerd! HeitjeKarweitje, we hebben idd echo's meegekregen Zal wel eens kijken of ik ze hier eens kan plaatsen.
Jahoor! Hier ook! Al me broeken moeten zeker de knopen open. Als ik ga zitten het liefst nog de rits ook! Is toch te gek he? Ga straks proberen me foto's te uploaden en te plaatsen in buikjetopic
Gelukkig weer goede echo's vandaag!! Gefeliciteerd dames!! ik heb het vandaag op stage verteld doormiddel van deze taart de jongeren reageerde erg enthousiast
ik ben "pas" 6wkn en ook ik wil met zitten sinds vandaag knoop en rits open heel raar idee... zeker als je bedenkt dat ik 1.5kilo kwijt ben! ik heb 2 tosti's op en ze zitten er nog in WOW!! MMMM!! ik ga nu slapen, ben moe en hoop te slapen voordat ik weer misselijk ga wordne.... dag lieverds
Heb ook het 9 maanden dagboek. Even verwarrend die weektelling idd, maar went snel vind ik. Veel ruimte om dingen te schrijven en plakken, vind ik leuk! Hier gelukkig niet zo'n opgeblazen buik. Herken het wel van vorige zwangerschap, paste met 5 weken m'n gewone strakke jeans niet meer toen. En mensen die al vroegen of ik zwanger was. Nu gelukkig niet, want wil het pas na 13wkn openbaar maken.