Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    01 mei - Noenz - 1e kindje - 21 sept VK - 28 sept 1e echo
    01
    mei - Camadia - 1e kindje - 20 sept VK + 1e echo
    01
    mei - Milanfleur - 1e kindje - 17 sept 1e echo - 19 sept VK
    01 mei - Monaatje - 1e kindje - 22 sept VK + 1e echo
    02 mei - Chinwa - 1e kindje
    03 mei - Miranda80 - 3e kindje
    03 mei - Saar28 - 1e kindje - 20 sept 1e echo (gyn)
    04 mei - Guusje44 - 2e kindje – 16 sept gyn 1e echo
    04 mei - Artemiss - 2e kindje - 23 sept VK / 28 sept 1e echo
    05 mei - Daydreamer - 2e kindje - 21 sept 1e echo
    05 mei - Kleintjuhh - 1e kindje - 12 sept 1e echo
    06 mei - Vlinder84 - 3e kindje - 13 sept gyn + 1e echo
    06 mei - xxNienkexx - 1e kindje - 17 oktober VK + 1e echo
    07 mei - Ladyjade - 1ste kindje
    07 mei - Holiday - 2e kindje - 12 sept 1e echo - 29 sept VK
    07 mei - Cullen - 1e kindje
    07 mei - Tinie84 - 1e kindje
    07 mei - Mamamel88 - 1e kindje - 30 sept VK + 1e echo
    08 mei - Daro - 2e kindje
    08 mei - trotsemams - 3e kindje
    09 mei - shirley1987 - 2e kindje - 12 okt VK + 1e echo
    09 mei - Roxie Hart - 1e kindje - 20 sept 1e echo
    09 mei - Miffy - 1e kindje
    10 mei - Essieee - 1e kindje - 19 sept gyn + echo
    10 mei - Veldmuisje - 1e kindje - 4 okt VK + 1e echo
    11 mei - LiLaLief - 2e kindje
    11 mei - Yupgup - 1e kindje - 20 sept VK intake
    11 mei - Tina85 - 1e kindje - 13 september (vroege) echo
    11 mei - Minkie86 - 2e kindje
    11 mei - Pearl29 - 1e kindje
    11 mei -Lieske -1ste kindje
    12 mei - mamavanB - 2e kindje
    12 mei - Mi77- 1e kindje

Ik zag dat mijn afspraak er ook afgevallen was...dus opnieuw bijgevoegd :)

Gefeliciteerd aan alle nieuwelingen!:D

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    01 mei - Noenz - 1e kindje - 21 sept VK - 28 sept 1e echo
    01
    mei - Camadia - 1e kindje - 20 sept VK + 1e echo
    01
    mei - Milanfleur - 1e kindje - 17 sept 1e echo - 19 sept VK
    01 mei - Monaatje - 1e kindje - 22 sept VK + 1e echo
    02 mei - Chinwa - 1e kindje
    03 mei - Miranda80 - 3e kindje
    03 mei - Saar28 - 1e kindje - 20 sept 1e echo (gyn)
    04 mei - Guusje44 - 2e kindje – 16 sept gyn 1e echo
    04 mei - Artemiss - 2e kindje - 23 sept VK / 28 sept 1e echo
    05 mei - Daydreamer - 2e kindje - 21 sept 1e echo
    05 mei - Kleintjuhh - 1e kindje - 12 sept 1e echo
    06 mei - Vlinder84 - 3e kindje - 13 sept gyn + 1e echo
    06 mei - xxNienkexx - 1e kindje - 17 oktober VK + 1e echo
    07 mei - Ladyjade - 1ste kindje
    07 mei - Holiday - 2e kindje - 12 sept 1e echo - 29 sept VK
    07 mei - Cullen - 1e kindje
    07 mei - Tinie84 - 1e kindje
    07 mei - Mamamel88 - 1e kindje - 30 sept VK + 1e echo
    08 mei - Daro - 2e kindje
    08 mei - trotsemams - 3e kindje-21 sept gyn+1e echo
    09 mei - shirley1987 - 2e kindje - 12 okt VK + 1e echo
    09 mei - Roxie Hart - 1e kindje - 20 sept 1e echo
    09 mei - Miffy - 1e kindje
    10 mei - Essieee - 1e kindje - 19 sept gyn + echo
    10 mei - Veldmuisje - 1e kindje - 4 okt VK + 1e echo
    11 mei - LiLaLief - 2e kindje
    11 mei - Yupgup - 1e kindje - 20 sept VK intake
    11 mei - Tina85 - 1e kindje - 13 september (vroege) echo
    11 mei - Minkie86 - 2e kindje
    11 mei - Pearl29 - 1e kindje
    11 mei -Lieske -1ste kindje
    12 mei - mamavanB - 2e kindje
    12 mei - Mi77- 1e kindje

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Heb net de gyn gebeld en de 21e sept de eerste afspraak +echo :D

Raar,om hardop te zeggen dat ik zwanger ben haha

4. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij willen het geslacht ook weten. Net zoals bij onze dochter des tijds.

zwangerschaps BH's die draag ik dus nu ook he:(

Had er nog 1 in de kast liggen van mijn dochter toen gekocht bij de hema. zitten lekker en blijven dus heeeeel lang goed hihi...

slapen doe ik dus ook slecht. Ben niet echt moe in de ochtend maar val laat in slaap en wordt meerdere keren wakker...waarom ??? geen idee.....

5. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    oja en ik ben al 4 kg aangekomen??? GRRRR 1,5 kilo vakantie kilo maar de rest... daar snap ik dus ook niets van.. want zoveel snoep/eet ik niet... probeer heel de dag braaf tomaatjes te eten.. maar goed gewicht van mijn borsten iets wat natuurlijk en ik kan moeilijk naar de wc... dus daar zal het wel zitten...

6. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    @trotsemams: Zag ik nou dat je ook in mijn BMI topic had gereageerd :D. Leuk dat we beide in mei zijn uitgerekend :D.

@Holiday: Aha dus het is z'n gek idee niet van mij om er 1 of meerdere aan te schaffen haha. Ik zal eens gaan kijken bij de hema :D. Maar ben bang dat die mijn maat niet hebben, zal wel een tripje langs de livera worden hihi :)

7. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    he dat is inderdaad vervelend zeg. Al het lijnzaad geprobeerd wat ze hier opperde ??

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja dat klopt,dat was ik.Zijn we niet tegelijk ongeveer?Ik 8 mei.
    Ik ben ook al rond aan het kijken naar meegroei bh`s (heb een grote cupmaat en die zijn meestal niet zo stevig) en positiekleding,m`n buik is al erg aan het groeien.

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    bh daar heb ik gelukkig geen last van, mijne zitten nog steeds goed, hopelijk blijft dit nog even want ik haat bh's kopen!!

slapen ik kan maar niet in slaap komen, elke avond is dat nu zo, mijn vriend kijkt ook nog tv in bed wat ik zowiezo vervelend vind maar anders slaapt hij weer niet, naja dan slaap ik meestal iets later maar op dit moment is iets later soms wel 2 uur later, maar als ik dan eenmaal slaap ben ik ook ver weg, krijg weinig mee en slaap aan 1 stuk door

misselijk ik ben vandaag extreem misselijk. krijg niks binnen en wat ik binnen krijg komt er net zo hard weer uit, al 4x overgegeven en elke keer dat ik moet overgeven krijg ik ook nog flinke steken in me buik wat dus niet zo fijn is

vertellen aan omgeving zijn er meiden die het nog geheim kunnen houden?? of heeft iedereen het inmiddels al verteld aan mensen??
    ik heb het aan mijn beste vriendin vertelt want die loopt qua cycles gelijkt en probeert ook zwanger te worden en die vertel ik altijd alles dus kun het niet voor me houden. met de rest wachten we tot de eerste echo want mijn vriend vind het allemaal nog erg spannend en wil duidelijke bevestiging

10. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Ja indd bij mij gokkern ze 7 mei dus voor hetzelfde geld is het straks nog dezelfde dag ook haha. Ik zie dat je ook uit brabant komt nog gezelliger :p. Mag ik vragen waarvandaan ??

11. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    @miffy: Wij hebben het alleen aan onze ouders verteld en wachten ook met de rest tot de cho. Toch vind het wel moeilijk hoor haha. Ik heb er nog over gedacht een vriendin van mij eerder in te lichten. Zij is nu al 3 jaar bezig en heeft PCOS. Net als ik heeft ze overgewicht en komt op dit moment helaas niet in aanmerking voor hormoonbehandelingen. Ik ben nu binnen 4 maanden zwanger en vind het dus wel moeilijk om haar te gaan vertellen. Daarom wachten we op de echo en diezelfde avond gaan we bij hun op visite, dan kunnen we het persoonlijk vertellen en kan ze even de tijd nemen als ze wil. De volgende dag worden onze opa's en oma's met het nieuws verblijd en dan bel ik meteen mijn 2 goede vriendinnen haha. De oom's en tante's horen het wel van mijn moeder of oma haha.

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wij hebben het nog niemand verteld,alleen m`n schoonzusje (ze kletst ook op zp)..
    Onze kindjes zijn 6 en 7 jaar en we willen het hun als eerste vertellen (wanneer weten we nog niet precies..mss na de eerste echo,mss nog iets later).Daarna mogen de kindjes iedereen gaan vertellen dat ze een broertje of zusje krijgen :D

Mamamel,dat mag ja..moment ;)

13. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Wel leukl dat de kinders het mogen melden, wat zullen ze zich trots voelen zeg :D.

@ Alle dames: Hebben jullie huisdieren? en zoja wat gaan jullie doen om ze voor te bereiden :)?

Sjonge gaat lekker haha. Zal meteen even vertellen hoe het bij ons zit. Wij hebben 3 katten. Het zijn ook nog eens flinke jongens omdat het 1 van de grootste rassen is haha. Ik denk dat we zo vroeg mogelijk een box gaan neerzetten en dekens met babygeurtjes erin leggen zodat ze al kunnen gaan wennen.

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja,het lijkt me echt leuk voor ze om te mogen doen :D

Huisdieren hebben wij,2 honden en 2 katten.Ik ga daar niet zoveel voor doen,ze zijn er wel aan gewent dat er af en toe gezinsuitbreiding komt (of dat nu een dier of kindje is maakt niet uit haha).

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Mamamel,als je niet wil dat ze in de box komen kunnen je er ruim voor de beeb komt balonnen in leggen.Daar wagen ze het niet op,hebben wij zo ook gedaan.

16. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    @trotsemams: Thnx voor de tip die ga ik zeker onthouden :D.

Nou dames ik blijf jullie met vragen bestoken maar hier komt er weer 1 :D. Ik zag toevallig net een topic van de april 2012 mama's buikfoto's voorbij komen. Hoe zit het bij ons mei mama's al buikjes die getoond kunnen worden :D??

17. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Goedemorgen allemaal! Het is hier pas even voor tienen, twee uur tijdsverschil... Net ontbeten en nu is mn zoontje even met mn schoonmoeder mee en heb ik even wat tijd voor mezelf. Vanmiddag lekker winkelen in een stadje in de buurt, leuk!

MamaMel het is niet heel raar hoor om de eerste maanden wat af te vallen, de baby pakt wat ie nodig heeft en dan blijft er gewoon niet zoveel voor jou zelf over als je niet veel binnen houdt. Kan geen kwaad, zolang je maar wel genoeg probeert te eten.

Buikjes: die is er wel maar toon ik niet :) Sinds mn vorige zwschap heb ik niet de mooiste buik.. misschien later als het echt een mooie zwangerenbuik is!

Fijne dag allemaal!

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    huisdieren wij hebben ook 3katten maar 1 gaat er weg omdat het niet goed gaat met de andere katten
    ik vind die tip van de box en ballonen wel slim, al maakt het me vriend weinig uit, die zit die katten al bij de baby slapen

buikje ik heb vanmezelf al een buikje en er is hier verder nog niet zo veel te zien, merk wel dat inhouden wat lastiger word en ik voel me baarmoeder wel echt zitten maar het is nog niet foto waardig

19. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Alles bij elkaar heeft het precies 1,5 jaar geduurd van het stoppen met de pil tot het zwanger zijn. Dat vond ik lang genoeg! ;)
    Maar toen ik eindelijk aan die spuiten mocht, was het meteen de eerste keer dat ik die eitjes had en meteen ook raak! Dus dat was zo boffen! Kon m'n geluk niet op!! :D

Ja, fit blijven is echt belangrijk! En het schijnt ook te helpen om na de bevalling sneller te herstellen! :)
    Ik ben wel benieuwd hoe lang ik het vol hou, ben al best zwaar van mezelf, en als het dan nog een tweeling zou zijn, dan vrees ik me elke dag als een logge olietanker te voelen... Haha! We zullen zien! :p

20. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hihi, mooie datum: das mijn verjaardag! :D

Deel Deze Pagina