Tuurlijk vind ik dat niet erg, vind het jammer dat jij het ook in je handtekening moet zetten Sterkte bij de gyn en ik hoor graag hoe het is gegaan. Ik verlies trouwens maar een beetje bloed. Ik denk dat mijn vagina gewoon geïrriteerd is ofzo? Hoop ik.
He Lilalief wat een rotnieuws! Ik baal echt voor je!! Had zo gehoopt dat het goed zat. En net even je link gelezen over een MOLA, dat hoop ik toch niet voor je hoor! En tuurlijk mag je hier verder verslag uitbrengen. We zijn er voor elkaar toch? Niet alleen in goede tijden.. Heel veel sterkte voor jullie samen!!
Wat een nare verhalen hier! Lilalief.. heel veel sterkte bij de gyn!! Vlinder84.. Jij ook sterkte..!! En hoe ging het bij de huisarts? Duim zo voor je dat het gewoon een wondje ofzo was!! Ik wilde me graag bij jullie aansluiten! Ik weet nog niet wanneer ik precies uitgerekend ben.. maar t zal eind mei/begin juni zijn vermoed ik! Dus ook hier nog heel pril..! Had vorige week donderdag al positieve test in handen..! Dat was 10 dagen na mijn vermoedelijke ei..! Was snachts ineens misselijk.. en had diarree.. Testje gewaagd en poositief! Dus lijkt me leuk om hier met elkaar lief en helaas soms ook leed te delen!
Heel veel sterkte Lilalief! Vind het erg verdrietig voor je Knuffel en natuurlijk mag je verder verslag uitbrengen, we hopen allemaal dat het geen mola is!
Beertje: gefeliciteerd en welkom meid! Hier: heb een nieuw kwaaltje: opvliegers! Heb het ineens heel heet en benauwd soms! Net in de winkel ook! Bekend bij sommigen?
Banner???? zo'n balk onderin bedoel je???? Die heb ik nog niet omdat ik ook op andere pagina's aanwezig ben en ik het nog een beetje geheim wilt houden tot mijn familie het weet (voornamelijk m'n zussen) heb liever niet dat ze het van iemand anders horen. Volgende week vertel ik het de rest van m'n familie en dan komt het hier ook meer bekend.
Snap ik Miekr! Je loopt alleen wel het risico dat iemand misschien in je berichtengeschiedenis gaat kijken? Nou ik ben weer weg, zou eigenlijk nog niet bijlezen maar wilde even komen kijken voor Lilalief...
ik had het straks.... maar denk dat het bij mij kwam omdat ik voor het 1st in 5dagen (!) rondje van 10min gelopen heb me tvriendje, hondje en buurmeisje.... elke vorm van inspanning is foute boel...
@ Lilalief; wat vreselijk dat je vermoeden werkelijkheid is geworden! Sterkte met het verwerken van dit verlies.....
Een dag niet geweest... Pffff.... Lila, wat klote!!!! *virtuele knuf Milarose, jij ook, pfff * ook virtuele knuf Gelukkig ook een paar goed nieuws... En bb weer wat gegeten gelukkig!
heel veel sterkte Lilalief tjonge al 13 waarbij het mis is gegaan..... na al die nare berichten hier vind ik het erg moeilijk om over mezelf te posten dus ik hou het hier even bij.
Nee Noenz, heb er wel gewoond! Zo een mooie stad! Het is erg stil vandaag, door het nieuws? Of door het mooie weer? Heb zelf ook niet veel te melden.. Ben aan het kijken geweest voor behang wat ik wil hebben in de babykamer.. Maar dat is moeilijk! Wil het neutraal hebben en heb iets in mijn hoofd.. En als dat er eenmaal zit is het moeilijk bijsturen! Hahaaa
@Lilalief, heel veel sterkte meid voor jou en je man. @Vlinder, hoop dat het bloeden gauw stopt meid. @Sam4hope, ik had het 9 maanden dagboek ook bij de zw.schap van mijn dochter, het is idd even puzzelen met de weken. @Lotte, Yupgup en Viev gefeliciteerd meiden met de goede echo @Beertje, welkom en gefeliciteerd!! Hier weinig te melden, voel me alleen wel heel moe/lui..
Meiden, Ook hier weinig te melden, onder de indruk van al het slechte nieuws en het maakt me onzeker (terwijl het toch mijn derde zwangerschap is en het nog nooit mis is gegaan) Daarom ben ik er weinig, lees wel alles, maar reageer weinig. Alle meiden die sterkte nodig hebben, wens ik alle kracht van de wereld toe!
Heb ook een luie dag vandaag.. Vannacht niet lekker geslapen,erg onrustig weer en veel wakker. Dus vanmorgen blijven liggen. Maar is ook niet ideaal. Wat boodschapjes gedaan en zo even samen met de hond lopen. En verder helemaal niks! Lekker in de tuin zitten ofzo. Straks eten maken... (heb nu al honger!)