Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Hoofddorp

2. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Shit LilaLief wat ontzettend kl*te dat het nu toch mis gegaan is! Ik hoopte zo dat je vandaag positief nieuws zou krijgen. Heel veel sterkte!

Heftig hoor, alle verhalen waarbij het mis gaat. Ik sta er regelmatig bij stil wat een geluk het is dat hier nog alles goed lijkt te gaan. Zekerheid heb je nooit, het blijft toch een wonder waarbij alles precies goed moet gaan.

3. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @Beertje, welkom en gefeliciteerd.
    @Lilalief, heel veel sterkte de komende tijd. IK hoop dat jullie dit verlies op den duur een plekje kunnen geven.

@All, zijn er al dames die iets smeren om straks strepen en dat door ongein te vermijden. Ik heb vorige week een speciale olie gekocht voor de zwangerschap daar smeer ik borsten, billen en buik mee in.
    Verder net door de vk gebeld over mijn bloeduitslagen. Mijn bloedsuikerspiegel is te hoog :( Ik moet volgende week nuchter prikken. Dat gaat nog wat worden want ik moet gelijk eten zodra ik wakker ben. Ik hoop dat dit een slechte momentopname was.
    Nog andere dames die al geprikt zijn?

4. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik denk dat dit mijn laatste bericht is in dit topic en af en toe kom ik wel even spieken hoe het met jullie is.

Lilalief, heel veel sterkte.

Ik heb vandaag mijn curretage gehad dus ik kan mij niet meer zwanger noemen. :(

Gelukkig is het me reuze meegevallen. De narcose waar ik zo tegen op zag is me ook ontzettend meegevallen. Ik werd wakker om 13:00 uur en heb nergens wat van meegekregen.

Ik vloei heel erg, maar pijn heb ik 0,0. Gelukkig maar.

Nu hopen dat we gauw weer zwanger mogen zijn, want 2 kindjes verliezen in 8 maanden tijd vind ik wel erg veel. :(

Ik hoop dat het met jullie in elk geval allemaal goed zal gaan en wens jullie voorspoedige zwangerschappen toe.

Liefs Jel

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nogmaals erg veel dank voor jullie medeleven.

Op de echo van de gyn bleek dat het weefsel toch het vruchtje nog was.
    Nu is het wachten op de uitdrijving..
    Over anderhalve week even terug op controle.

Lieve meiden, helaas is dit de werkelijkheid, en meestal vallen er een heleboel af in een bevallingslijst topic, één op de 10 zwangerschappen eindigt in een miskraam en wanneer je op een forum lief en leed deelt krijg je dat onder je neus, terwijl je in het echte leven vaak niet eens weet wie er allemaal zoiets meegemaakt hebben.

Ik wil jullie allemaal een gezonde, voorspoedige en fijne zwangerschap toewensen, met aan het eind van de rit een blakend gezonde baby!
    Voor ons komt dat vast ook wel weer, eerst dit even een plekje geven en weer tot onszelf komen.

Een dikke knuffel voor jullie allemaal en ik kom nog wel eens om de hoek spieken hoe het jullie vergaat!

Liefs, Miranda.

6. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ jel en lilalief, ik hoop voor jullie allebei dat jullie weer snel zwanger mogen raken en dat jullie die zwangerschap mogen doorlopen tot het eind.
    helaas eindigen 1 op de 10 zwangerschappen in een miskraam, heb er zelf ook 4 gehad. Maar gelukkig mag ik mezelf gelukkig prijzen met ook 2 gezonde jongens. ik hoop dat het voor jullie ook snel weer raak mag zijn.

7. Kayde

Kayde Lid

30 aug 2011
    81
    0
    0
    Lilalief, wat jammer dat het niet zo heeft mogen zijn! Heel veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!

Jel, fijn dat de curretage meegevallen is!

Mensen met echos vandaag, veel succes!

Ga mn WC maar weer eens omarmen, geloof dat mn crackertje met glas water niet zo goed gevallen is.....

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Jel en Lilalief, het is gewoon soms zo oneerlijk verdeeld in de wereld!
    Ik wens jullie beide nogmaals veel sterkte toe, en hoop dat jullie snel weer zwanger mogen raken en een gezonde baby mogen vasthouden.

En miskramen komen helaas maar al te dikwijls voor. En goede zwangerschap is zo normaal nog niet..

@Kayde: vervelend dat je ook last hebt van misselijkheid! Hoop dat het snel zakt!

Ik vind het wel fijn aan zo een forum dat je zowel de goede als slechte kant ziet van verhalen. Het is niet altijd rozegeur en manenschijn en sommige mensen lijken zich dat niet te beseffen. Maar vind het wel fijn om met beide benen op de grond te blijven staan. En hoop dat ik volgende week een goede echo heb, al weet ik dat dat nooit een garantie is!!

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Jel, gelukkig is de curretage meegevallen meid, nogmaals heel veel sterkte!!

@Lilalief jij ook veel sterkte toegewenst meid, hoop dat de natuur het vanzelf oplost en dat het geluk jullie maar weer snel toe mag lachen.

@Cullen, ik smeer me eigen nog niet met speciale olie in, nog gewoon met mn eigen bodylotion maar ga ik binnenkort wel doen, had de vorige keer Weleda zw.schapsolie en die beviel goed, maar misschien zijn er meiden die andere olie gebruiken?? Ben nieuwsgierig. Je hebt ook van Zwitsal buikcreme, maar daar ging ik 1e zw.schap van over mn nek haha.

Iemand weleens producten geprobeerd van Earth mama Angel Baby ??

10. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @ Jel: Mooi dat de curretage is meegevallen. En inderdaad, wat een kl*tejaar voor jullie.
    Ik hoop echt dat 2012 een veel beter jaar voor je wordt.

Smeren)creme): Ik smeer hier niet echt, maar ik ben afgelopen jaren toch al te zwaar geweest en heb al flink strepen die gelukkig nu wel licht zijn. Maar ik maal er dus niet meer zo om. Ik kan me wel heel erg voorstellen als je nu nog perfect huidje hebt, dat je wel aan het smeren slaat haha.

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey meiden

gister helemaal niet geweest en vandaag nu dus ff ga zo weg..

lila.. shit shit shit!!!! sterkte meis!!

jel ben blij dat het is meegevallen... geef het even de tijd en jij krijgt ook weer een prachtig kindje tot het eind!!!

hier: ik ga zo de stad in met een vriendin die weet nog niet dat ik zwanger ben dus hopelijk kan ik mn mond houden!!

hebben er vandaag nog meiden een echo gehad??

liefs

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja ik weet niet of het aan het smeren heeft gelegen maar bij mijn vorige zw.schap geen strepen.

13. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Smeren heb ik trouwens de vorige 2 keer ook niet aan gedaan en van zoonlief (2e zwangerschap) kreeg ik met 39,2 een streepje, van dochterlief niks!

14. Dana

Dana Niet meer actief

fijn dat het is meegevallen jel, hou je haaks, ;)

smeren heb ik mijn vorige zwangerschap wel gedaan, niet vanaf het begin maar vanaf de tijd dat mijn huid begon te rekken en te jeuken, ik heb geen striae gehad. ik smeerde meer tegen de jeuk trouwens :D

15. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    smeren heb ik bij beide zwangerschappen gedaan met de kruidvat buik creme. Geen streepje te bekennen. Bij mij kwamen de strepen na de bevalling. Van zo uitgerekt en dan opeens zo loshangend blijkbaar krijg ik daar strepen van Die weer gesmeerd met body oil van de kruidvat en nu zijn ze weer weg.

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik heb bodylotion van Kneipp, weet ff zo gauw niet hoe dat die heet. Heb die bestel bij de DA toen, want hadden ze niet in het assortiment, maar zat eens bij een andere bodylotion als proefverpakking. En die beviel me zo goed! Trekt snel in en je kan je gewoon gelijk aankleden enzo. En een redelijk lekkere geur, niet zo overheersend.
    Heb nu al 2 dagen wel gesmeerd, meer omdat het wat opgezet is en beetje trekt. Dus ik blijf wel smeren. Of ik overstap op een speciale olie of creme weet ik niet.

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    even geen reactie naar iedereen toe van mij...

vandaag ben ik even uurtje ingestort, alles kwam er weer uit en was zoooo emotioneel. Nu gaat het wel weer.

Ik lig veel en kan niks, zodra ik iets doe moet ik overgeven.
    Het is echt hel. Heb vanmiddag zelfs geroepen zo niet zwanger te willen zijn....:$:)

ik word verdacht van de zogenaamde extreme zwangere misselijkheid. Dus dat kan dr ook nog wel bij. Goed mijn best doen het een en ander te eten want wil niet in het zh komen ofcourse!!

ik heb nu 40 zetpillen gekregen, kan dus 10 dgn vooruit dan zou t weg/minder moeten zijn..... zo niet ha bellen! Ik gebruik de max van 4 op een dag + polsbandje tegen misselijkheid + vsm pllen...

en eet (nou ja vooral drink/fruit ontbijt) elk uur iets. Dan gaat t redelijk)

wilde toch even iets van me laten horen!

xxx

18. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Hier de vorige keer ook gesmeerd met body lotion, offe..me laten insmeren. Zo had manlief ook een taak :) Volgens mij ben ik toen rond de 17 weken begonnen, toen mijn buik echt wat begon te groeien. Met als resultaat: geen striae!

@Lilalief, enorm balen zeg. Heel veel sterkte!
    @Jel, "fijn" dat de curretage meeviel. Dus nu is het echt voorbij.. Nogmaals sterkte bij het verwerken van dit alles, want het is maar niet niks.

Goede dag gehad weer, super! Met mn zoontje naar de kinderboerderij geweest, vond ie schitterend :D Nu lekker op de bank met een kopje thee, gtst en the voice kijken ;)

19. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @BB, wat ontzettend vervelend dat je je zo voelt zeg! En ik kan me wel voorstellen dat je roept even niet meer zwanger te willen zijn hoor. Je leest toch ook altijd dat mensen tijdens een bevalling spontaan geen kind meer willen?

Heel veel sterkte en ik hoop dat dit snel weer over gaat!!!

20. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    *breekt in*

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Vorig jaar zelf een meimama (ook al is kleine meid iets te vroeg op 24 april geboren), wat gaat de tijd hard.

Heel veel succes, plezier de komende periode. Geniet van de buikjes en het groeien van dat mooie wonder. Voor je het weet is ze alweer 5 maanden oud ;).

*breekt weer uit*

Deel Deze Pagina