Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Pat78: Kan het niet zo zijn dat je aambeien hebt dan en dat het bloed daarvan kwam?

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    nee, komt echt uit mijn wondergat;)

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Pat78: Nou, lekker dat je maandag naar VK kan. Wel proberen rustig te blijven he dit weekend... (weet t, makkelijker gezegd dan gedaan;))

4. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    tuurlijk blijf ik rustig:) het voelt om eerlijk te zijn gewoon nog goed:)

Hahah, ik las mijn antwoord net terug, hoe kom ik erbij om het wondergat te noemen???? lig gewoon in de scheur:)

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    daro; je zit in de ww begrijp ik. Ik ben erg benieuwd hoe dat in zn werk gaat en wat je krijgt enzo zeg maar. Wil je me wat meer vertellen? pb mag natuurlijk ook.

Ik zit zelf niet in de ww maar ik weet dat eind dit jaar mijn contract verloopt. Denk niet dat ze me weg willen hebben, doe mn werk goed. Maar weet wel dat ze geen vaste contracten enzo meer snel doen/geven... en tjah of ik moet eruit, of ik moet er uit en na 3maand weer terug of ik mag gewoon blijven.

Maarjah nu dan ook nog de zwangerschap ik wil alle opties openhouden. Vandaar me vraag..

Wat lekker trouwens dat je jezelf zo goed voelt! Bne jaloers! :)
    Geniet van je leuke dagje vandaag meid!

child; goed bezig meid. Succes;) Snack a jacks zijn hartig en "goed"
    misschien een idee? :)

Ik weet niet of dat van de mk in week 11 klopt. Want ik heb me laten inlezen/vertellen door vk dat wanneer de echo met 8+ weken goed is er nog maar een HELE kleine kans op misgaan is....;)

Lilalief; ik ben zo trots op jou, vind je een kanjer! Liefs

Pat78; heel stom maar ik heb ook steeds alleen nog beetje bruinverlies na een "grote boodschap op de wc ronde" :cool: Weet niet misschien door het "drukken" ofzo? hih....

Zo ik ben weer bijgelezen... nu een heel vervelende post van mij weer... jullie zullen wel denken KOMT ZE WEER:) maar helaas heb ik niks anders als dit rot nieuws te melden...

de pillen werken niet..... ik neem ze elke 6uur in zelfs vannacht 2x wekker gezet. Maar alles komt er vandaag weer uit. Gister leek het wt beter te gaan maar nu weer hel.

Ik zat net op de wc en bleef maar halen, halen, halen en kwam niks. Soms veel slijm en geel... Ik kan niet meer. Ben dood op, zo slap. En zit te trillen gewoon..

Belde de hap en die zei dat ze op de emesafene na niks voor me kunnen doen, ik neem ze om de 6u (4x per dag) en dat zou de max al zijn. Maar wat moet ik doen?

ik weet t even niet meer...:$:(

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je

whahahaha hoe verzin je ze XD

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    wondergat hahahahahahahha!

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Pas je op met light producten? Deze schijnen niet goed te zijn als je zwanger bent :)

Ennuh ik heb hetzelfde, ook altijd zoetekauw, en nu: chocolade, bah!! Maar probeer het ook bij fruit e.d. te houden.

9. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ BB: misschien stom, maar hebben ze je al gezien? Want als je aan het uitdrogen bent enzo moet je echt opgenomen worden. Misschien niet iets wat je ziet zitten, maar wat toch wel heel belangrijk is. Dan maar even paar daagjes bijkomen dan dat dit zo door blijft gaan. Het lijkt me vreselijk om me zo te voelen. Daar moeten ze toch iets aan kunnen doen??!!

Vind het ook heel oneerlijk dat de meesten zich zo snel voelen. Ik voel me kiplekker, op af en toe dat volle gevoel na. Maar dat mag geen naam hebben. Maar ook wel onzeker omdat ik bijna geen klachten heb.. *het is ook nooit goed he?!!*

Ennuh over dat bloedverlies na een 'grote boodschap'. Dat kan heel goed hoor. Heb ik al vaker gehoord. Doordat dat 'erlangs' komt drukt dat op je baarmoeder en kan er een adertje springen.

10. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Joehoe dames!! :D

Wij zijn weer terug na 10 dagen Turkije!! Het was werkelijk waar.. HEERLIJK! Wat fijn, zeg.. Even met manlief en zoonlief ertussenuit!

Ik heb nog helemaal niks teruggelezen! Ik ga zo willekeurig wat pagina's teruglezen, denk ik. Alles lukt niet..
    En dan vanaf nu weer even dagelijks checken. Hihi!

Nou, ik heb op de dag van ons vertrek de 1e echo gehad en jullie dat hier nog laten weten. Was goed! Hartje klopte! Pfieuw... Opluchting! En ipv van 7,4 weken zwanger, was ik precies 7 weken.
    Dat gaf tegelijkertijd weer wat onzekerheid, omdat bij m'n missed abortions achteraf bleek dat het rond de 7,5 weken was misgegaan.
    Toch.. Positief blijven denken!
    Gister heb ik de verloskundige gebeld, overdag lukte me dat positieve denken prima, maar 's nachts werd ik veel wakker en waar dacht ik dan aan.. Juist! "Zou het echt nog goed zitten?!"
    Ik mocht gister gelukkig gelijk komen, even snel tussendoor. En gelukkig.. Hartje klopte nog steeds!!! En nu weer een dagje vooruit gezet.. Blij blij blij!!
    Termijnecho heb ik over 1,5 week dan zullen we zien wat dé uitgerekende datum precies is.
    En nu.. Proberen zoveel mogelijk te genieten!!!

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik dacht juist dat het het meeste in week 6/7 misgaat, omdat dat de cruciale weken zijn waarin het hartje wel of niet gaat kloppen...

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    BB: er is nog een middel, dat heet Primperan, en is veel sterker dan Emesafene! Ik zou dat gewoon eisen dan!!!

Daydreamer: welkom thuis! En wat fijn weer een goeie echo!!

Sam: hier hetzelfde hoor, voel me meestal ook prima!

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Petje af meid, heel goed dat je positief kan blijven! En meestal klopt je gevoel wel hoor!

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Dit komt omdat de meeste (vooral n paar jaar geleden) pas een echo krijgen rond de 9 a 10 weken, als ze dan geen hartje meer zien kloppen lijkt het net of het in die periode fout is gegaan terwijl het vaak al veel eerder mis was. Bij een vriendin van mij ook, kreeg met 12 weken haar eerste echo en kwamen er toen achter dat het vruchtje gestopt was met groeien met ca 7 weken. Naar mijn mening komen de meeste mk in de eerste 7 weken voor.

15. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ja, je hoort ook vaak dat als de echo van 8 weken ofzo goed is, er nog maar een kleine kans is tot een miskraam.
    Tuurlijk, de kans blijft altijd, maar toch wel minimaal.

Ook wel fijn dat ze nu al vroeg een echo maken dus!

Maar ben toch blij als ik de 1e 9 a 10 weken voorbij ben!

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Dames, ben er even vandoor.

Sate en slaslicks maken voor de BBQ straks. Oftewel: lekker vieze handen creeeren! Haha

Tot straks!!

17. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bb, vervelend joh! inderdaad voorstellen dat je andere medicatie krijgt. en als je 2 dagen niks binnen kan houden dan moet je opgenomen worden. anders droog je uit en dat is ook slecht voor de kleine. pas goed op jezelf

@pat, mooi bedacht je wondergat hihi.. die houden we erin!

@sam succes met de voorbereidingen

@daydreamer welkom terug in het zonnige nederland. daar ook goed weer gehad?

Ik ga even een tukkie doen.

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hier vanavond ook bbq, maar helaas geen roseetje erbij haha
    Nou ja dan maar sap in een wijnglas, staat toch ook leuk???

19. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    welja :)
    Hier druivensap gekocht om een wijntje te faken ;)

20. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige

Er bestaat ook alcoholvrije rose, die hebben ze bij de Jumbo.
    Maar of het lekker is, geen idee. :)

Ik ga morgen lekker bbqen!

Deel Deze Pagina