Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik zit in t zuiden van t land, met de schoonfamillie in een huisje, 40 jaar getrouwd. Vanmorgen een opa en oma kado gegeven. Ze snapte em niet.... Hihi, tsja t is ook snel na de vmk, dus die zagen ze niet aankomen. Waren er blij!!! Zo leuk om te vertellen!
    Geniet van t weer meiden!

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja er is idd ook alcoholvrije wijn, had ik een keer geproefd op de 9 maanden beurs, was best lekker volgens mij. Maar ga nu niet meer naar de winkel, glaasje sap smaakt ook prima.

Eigenlijk raar he op 1 oktober nog bbqen, vind het niet erg hoor!!! Mag nog wel even zo blijven

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hoop maar dat ze vanavond niet door hebben dat ik niet aan de alcohol zit. Laatste tijden toch wel kunnen verbloemen door BOB te spelen oid. Maarja.. en nu?
    Zijn hele goeie vrienden van ons, en weten dat ik ooit heb gezegd voor mijn 25e kinderen te willen.

Vorige keer zeiden ze al dat we op moesten schieten wou ik dat halen.. hihi

Hoop maar dat ze er vanavond niet over beginnen... :):p

Alle voorbereidingen zijn klaar. Manlief zit ondertussen al de hele middag met zijn gat achter de laptop te gamen.. zwaar irri! Dus die mag straks aan de slag!

Ben vandaag wat sneller duizelig en trillerig.. Vrijdag eens vragen of ze me bloed willen checken.. *hoop dat het niks is, anders aan die vieze staaltabletten..iewww!!*

4. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

HeitjeKarweitje, wat leuk dat jij het maandag en dinsdag gaat vertellen aan ouders en schoonouders! Spannend he!

Miffy, fijn dat het zo geslaagd was met die taart!

LiLaLief, nee wat erg zeg!!! Ontzettend veel sterkte!!
    Wat fijn dat je nog even laat weten dat het wel goed met je gaat :)

Beertje, welkom en gefeliciteerd!

13 meiden waarbij het mis is gegaan, is wel erg veel zeg.. :(

Jel, wat fijn dat de curretage meeviel. Ik hoop dat je weer snel zwanger mag zijn!

Bezigbijtje, wat erg dat je zo ontzettend misselijk bent! Ik hoop dat het over 10 dagen een stuk minder is!

@ smeren, heb nog niets in huis maar denk dat ik dat in de loop van de zwangerschap wel ga doen. Lijkt me ook wel lekker :)

Daydreamer, wat leuk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad en dat de echo goed was! Super!

Iedereen veel plezier met bbq'en vanavond! Wij zijn denk ik een van de enige die wat anders eten, haha ;)

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wij hebben ook niet gebbqt!! Als een van de weinigen.

Ik ben wel al begonnen met smeren. Nog niet elke dag maar om de dag. Kreeg van een vrouw met 3 kids als tip vroeg te beginnen met smeren, omdat je huis anders niet snel genoeg soepel is voor eventuele groeispurt.

Die alcoholvrije wijn hebben ze bij de bas vd heijden ook. Drie verschillende volgens mij. Smaakt helemaal niet zo heel verkeerd.

6. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @ Lilalief, Nogmaals veel sterkte ik hoop dat het allemaal spontaan los komt. Respect voor je houding hoor!
    @Jel, fijn dat de curettage je is meegevallen. Rust lekker uit en hopelijk kunnen jullie dit een plekje geven.
    @BB, Ik zou even naar de hap gaan als het zo blijft. Je wilt natuurlijk niet uitdrogen.
    @Pat, ik heb ook vaak bloedverlies gehad na de ontlasting. Ze zeggen dat er een adertje springt. Fijn dat je nog een goed gevoel hebt. Hopelijk blijft alles goed gaan.
    @BBQ, zit er al lang en breed op maar veel plezier ;)

7. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36

8. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

HeitjeKarweitje Ja bedankt! Zie dat jij ook een goede echo hebt gehad! En maandag een extra echo hebt? Ook weer even spannend, of niet?

Rose Dank je! Daar was het ongeveer 34 a 35 graden. Heerlijk! Niet te warm, ofzo. Lekker in het zwembad met Levi of onder een parasol.
    Lekker geslapen vanmiddag? Heb je dan een dipje?
    Ik krijg dat vaak rond 15.00u. Dan ben ik ineens kapot!

Lilalief Ik begrijp dat het bij jou toch is misgegaan.. :(
    Heel veel sterkte, meid!

Jel En jij ook al? Oooh.. Wat k*t, zeg! Sterkte ook!

Cullen Sorry, geen flauw idee!

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    BBQ hier was super geslaagd!!!
    erg leuke dag gehad en een lief cadeautje van mijn vrienden
    een mooie buikband :D

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ff snel een foto gemaakt :D
    ben er zo blij mee
    en vond het zo lief van me vriendin

11. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    ach wat leuk zeg, nu nog snel een buikje krijgen zodat je m met trots kunt dragen

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ja want die buik is er nog niet!!
    heb wel een buikje van mezelf maar meer is er niet
    maar ben er super, super, super blij mee !!!!

13. Noenz

Noenz Actief lid

16 jun 2011
    237
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Wat een ontzettend leuk cadeau miffy! Ik hoop dat je deze snel met trots kan dragen!

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Gisteren het aan mijn ouders verteld. Ze reageerden zo leuk! Daarna zijn we wezen kijken voor een auto en pompidom.... Gekocht! Een peugeot 307 xs. Superblij mee. S avonds wezen barbequen bij mijn ouders en toen we eindelijk thuiskwamen lag er een pakketje op de mat, met drie rompers van de hema van mijn schoonouders. Lief of wat?!

Goeie dag gisteren. Nu moe!

Hoe is het hier?

Miffy wat een lieve buikband! (en wat heb je een mooie naam)

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Oh ja, bij de bbq een alcolholvrije witte wijn gedronken van de Mitra, maar die vond ik niet zo lekker (zoet). Was 4 euro.

Mijn favoriet blijft de witte en rose van Vini Vici maar die is een stuk duurder (6 euro). Of een alcoholvrij (wit)biertje!

16. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miffy wat een leuk cadeau en wat lief van ze. Dat je buik maar gauw mag groeien

@yupgup leuke reacties heb je gehad, is toch altijd spannend. En dan ook nog leuke cadeautjes gekregen, lekker genieten.

@daydreamer heerlijk dat mooie weer. Ik doe 's middags vaak een dutje omdat ik zoveel last heb van misselijkheid. Slapen is mijn beste medicijn. Sinds gisteravond ook niks meer binnen kunnen houden, niet fijn.
    maar zo te lezen doe jij soms ook een dutje, tja we moeten goed naar ons lichaam luisteren. en dan lijken we soms op een oud vrouwtje hihi.

@cullen, kan je er niet mee helpen.

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Cullen: sorry, geen ervaring met hoge bloedsuikerspiegel. Maar kan liggen aan wat je eet enzo. Kies dan eerder voor langwerkende suikers dan voor kortwerkende. *dus boterham met kaas ipv. jam enzo*

@ Miffy: wat leuk en lief van je vrienden zeg!! Kan je straks mooi mee showen!

@ Yupgup: wow, dat hebben jullie snel besloten die auto! Maar wel fijn dat je er zo snel 1 hebt he?! :) En over die kadootjes: toch helemaal lief!! En die reacties zijn vaak zo leuk he.. :p

En hier.. oef.. Vrienden van ons zijn blijven slapen, dus stiekem even hier aan het kijken. Zij studeerd voor verloskundige, dus vroeg gisteren gelijk: goh drink je niet mee? Heeft dat een reden of heb je gewoon geen zin? Tja als verloskundige in opleiding valt dat toch allemaal op he. Nou, dan moet je dus keihard liegen!
    We hebben zoiets van ja ze mogen het best weten, maar gisteren hadden we nog veel meer vrienden over de vloer. Dus wisten niet goed wat we ermee moesten. Dus besloten het nog proberen voor ons te houden tot zeker na de 1e echo. Dus ook me foliumzuur enzo daarstraks al snel ingenomen, al gaan we nog niet ontbijten. Zit hier met een glas melk, dus dan maar keer niet met het ontbijt ingenomen. Kan vast geen kwaad.

De BBQ was erg lekker! Heb meer gegeten dan normaal.. Weer ineens honger!! En vanmorgen ook opgestaan met honger, bizar, want heb nu niet zo een trek meer. Zodra ik ging zitten had ik een vol gevoel. Ach kan nog even rekken. Onze logees liggen nog te slapen :)

18. Cashewnoot

Cashewnoot Actief lid

4 aug 2011
    107
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hoi meiden

hier al een paar dagen niet op het forum geweest..
    maar jeetje wat is er weer veel gebeurt.
    Lila heel veel sterkte ...
    Jel ben blij dat de curettage goed is gegaan...hoop voor je dat je volgende zwangerschap positief zal zijn.
    Meiden die last hebben van bruinverlies bij de ontlasting, heb er ook last van vk had mij vertelt dat het kwam door de baarmoedermond die goed doorbloed is. moest ook vezelrijker voeding nuttigen. sinds ik dat doe heb ik er geen last meer van.
    beertje welkom en gefeliciteerd.
    hier de woonkamer geverfd vriendin van mij moest lachen nu al nestel drang?nou het ziet er wel weer frisjes en mooi uit;)
    voel me verder goed morgen hebben we onze 1e echo vind het zo spannend...

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hallo lieffies,,

hier eenn aardig goede morgen... (mag ook wel na een helse nacht! zal de details besparen;))

ik heb om h9 250ml fruitontbijt gedronken op/in bed. Daarna tot h11 blijven liggen. Nu opgestaan en een beschuitje met stroop gegeten.
    Nu heeft schatje net een theetje voor me ingeschonken. Ik hoop zo dat het erin blijft.

Gister de hele dag door moeten overgeven. BAH! Merk dat het gebeurd als ik ook maar IETS doe. Dus ik lig alleen maar op de bank te liggen. Vreselijk.

Morgen naar de gyn om 11u en ik hoop dan ook de wat zwaardere pillen te krijgen zodat ik deze week toch nog wel aan het werk kan.

Op de misselijkheid na voel ik me totaal niet zwanger, dus ben erg benieuwd of er morgen goed nieuws is/komt.

OOHJAH! nog super leuk nieuws gehad gister. Mijn lieve dinnetje is 3wken na mij uitgeteld!!! ZO leuk we wisten van elkar dat we bezig waren. En ze hebben gister posi getest:D:D:D Hoop nu dus extra dat het met beide goed mag blijven gaan.

20. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Wat leuk!

Deel Deze Pagina