BB dat is leuk!!! Lijkt me heerlijk als ik alles kon delen met mn vriendin! Kan ik nu ook wel, maar ze zijn niet zwanger er is toch beetje anders dan. Miffy, wat superleuk dat cadeau zeg!!!
Mag ik mij ook aanmelden? Ik ben nu 8 weken zwanger. Heb de 23ste mijn eerste echo gehad Dacht 12 mei uitgerekend te zijn, echo zei 14 mei. Maar dat kan nog bijlopen..! Hartje klopte mooi, das het belangrijkste! 14de mag ik weer! Verder weer erg misselijk. Vorige zwangerschap met zware HG in het ziekenhuis gelegen, maar tot dusver red ik het nog thuis met mijn pilletjes Het gaat moeilijk en is erg zwaar maar allemaal waard! Ik heb een heerlijk zoontje van bijna 1,5 jaar! En ben getrouwd met manlief, hij is bijna 28 ik ben 23 etc etc. Nog vragen ?
welkom meid, ik vind het wel fijn dat je je aanmeld.. Ik ben niet bekend met zwanger en misselijkheid... denk zelf niet dat het zo erg is dat het echt HG genoemd kan worden, want ben niet aan het uitdrogen ofzo. Maar ik ben sinds maandag (5.5wk zwanger) echt gigantische misselijk. Ik heb emesafene gekregen maar heb sinds vannacht het idee dat het me juist zieker maakt.... Dus heb besloten de pil van 12u niet in te nemen en even af te wachten hoe dat verloopt. tot nu toe is alles nog binnen en dat is echt al heeeel fijn! succes meid, welke pillen heb jij?
Hallo! Wat een leuke cadeautjes hebben sommigen van jullie al gekregen! Jazzlyn,welkom meid! Super dat je al een kloppend hartje hebt gezien! Hoop dat deze zwangerschap beter voor jou verloopt dan je vorige! BB: wat leuk zeg,samen met je dinnetje zwanger! Mijn vriendin is net een paar dagen terug bevallen, maar toch leuk dat we even samen zwanger zijn geweest Meiden die morgen een echo hebben: heel veel succes!!!!!!
Hihi Sam fijn he, dat geheimzinnige gedoe NOT Hier gisteren een verjaardag gehad en heb voor mezelf gewoon dubbelfriss ingeschonken, en toen iemand vroeg wat ik in mn glaasje had, zei ik glashard: een wijntje! Moest van binnen wel erg lachen *grinnik*
@bezigbeitje; Ik gebruik Primperan! Dat werkt veel beter Emsefase werkt vaak niet. Ditmaal weer HG (hele dag misselijk, spugen etc) Maar ervaring in dit gedoe zorgt er voor dat ik net van het uitdrogen afblijf (plus ditkeer 1 kindje, vorige keer 2). Ik drink bijna alleen maar melk (rest komt eruit) en sinds gister water met Ranja! Ook kan ik Granny Smith appels binnenhouden..Gek he? Als ik jou was zou ik bellen voor Primperan, je wordt er erg moe van maar het doet wat! Zelf ben ik al misselijk voor mijn NOD helaas. Erg gevoelig voor HCG. @heitjekarweitjeank je. Ik hoop het inderdaad ook. Vorige keer met 17 weken al aan de weeenremmers en zo door getobt met bedrust tot mijn bevalling. Hoop ditmaals iets meer te kunnen genieten! Ook al is het al zeker dat ik weer vroegtijdig last ga krijgen, maar hopelijk niet zo heel vroeg:x
ik moet morgen naar de gyn voor echo. (misschien ook 2 kindjes) en da wil ik erna vragen.... ik ben nu ook al moe doordat er weinig binnen is gekomen. Maar vandaag gaat het aardig tot nu toe! zelfs al 2 boterhammen op. Ik lees er indd vreemde dingen over die mensen binnen kunnen houden. Melk krijg ik rillingen van hihi... ik wil zo graag weer aan het werk!
BB: wat leuk om samen met je vriendin zwanger te zijn! En wat naar dat je je nog steeds zo ziek bent . Hier kon ik het niet laten om te testen. Heb vanochtend nog een keer getest en kreeg weer de uitslag 2-3. Ik wil zo graag 3+ zien, dat zou me zo gerust stellen (ook al weet ik dat het eigenlijk schijnzekerheid is). Begon nuchter met deze zwangerschap, maar merk dat mijn vorige ervaring nog onder een heel dun laagje zit en me huiverig maakt. Zeker als ik hier op het forum zie hoeveel vrouwen er meerdere miskramen gehad hebben. Voel me nog steeds helemaal top buiten de onzekerheid om. I.t.t. tot vorige zwangerschap. Dat is dan wel weer fijn maar zorgt ook weer voor onzekerheid.. Het is ook nooit goed .. Moest even m'n hart luchten, bij deze..
Eva, ik had pas met 6+ weken een 3+ hoor! En je weet....kloppend hartje gezien!! De groei van een kindje gaat nou eenmaal bij ieder op zn eigen tempo en vaak trekt dat later allemaal weer bij! Als je zo graag een 3+ wil zien,zou ik nog minstens 4 dagen wachten.... Komt goed! Maar snap je onzekerheid hoor! Hier zelfs na het zien van het hartje nog erg onzeker....ook omdat je dan leest dat het bij sommigen toch is misgegaan, ookal hebben ze een hartje gezien daarvoor.... Zorgen horen erbij dus, heul vervelend maar weinig aan te doen helaas....
Je heb helemaal gelijk, ik weet het.. Het is ook stom obsessief maar krijg het niet uit m'n hoofd. Grrrr... Maar bedankt voor de reminder van jouw situatie, doet me toch weer even goed
hoihoi, welkom Jazzlyn, ook al zo misselijk dus, ging het bij jou ook beter na het eerste trimester? of bleef het de hele zwangerschap? BB, leuk zeg! zwanger met je vriendin! lijkt me heel speciaal. ik zag al een buikband voorbij komen van Miffy geloof ik, ook echt heel leuk! ik ben sinds gister echt heel misselijk en de hele dag, ik geef niet over maar als ik niet blijf eten (en daar heb ik nou juist geen zin in) dan ga ik wel overgeven. ik voel me echt zo rot op dit moment dat ik een uitje heb laten schieten (varen op een meer met vrienden). dat zag ik echt niet zitten met die misselijkheid heen en weer wiegen op dat water. aan de ene kant ben ik nu wel meer overtuigd van mijn zwangerschap, stom he? die onzekerheid is weg.
Ohja dames, Ik wilde nog even mijn echo van afgelopen donderdag met jullie delen De VK dacht dat ik 8+3 was, zelf dacht ik 7+6. Over een week nog een controle, dan kunnen ze het duidelijker zien. Onze 'Petit' was 1,94 cm
Hallo allemaal, Nieuwe dames; gefeliciteerd en welkom! Hier weinig nieuws onder de zon.... Gister uit eten geweest met mijn man... We waren 4 maanden getrouwd en eerder die week 2,5 jaar samen. Kon ik opeens niet meer zoveel eten als anders... Wel heerlijk er even uit geweest. Ben af en toe misselijk, vrijdag ziek naar huis gegaan... Nu zijn we lekker aan het opruimen in en om huis. Wat een weertje! Onze pup vind het ook heerlijk dat we veel buiten zijn, kan ze lekker door de tuin rennen. Hmmm, vandaag 8 weken! Jeuj! Nog ruim een week wachten en dan voor de echo! Spannend. We gaan ook vandaag mijn eerste buik-foto maken, valt nog reuze mee... Dames, een hele fijne dag met dit mooie weer en hopelijk blijven we ons allemaal een beetje goed of beter voelen....
@Miffy, mooi hoor die buikband, echt lief van je vrienden! @BB, fijn dat je wat eten binnen hebt kunnen houden. Hopelijk krijg je maandag een beter middel. @Yupgup, mooie echo! @Weet de naam niet meer, maar die het ouders heeft verteld. Leuk dat ze zo blij waren en lief van je schoonouders dat ze die rompers kado hebben gedaan. @Sam4hope, verschrikkelijk dat stiekem doen he. Soms denk ik ook dat iemand mij door heeft. Nog bedankt voor je PB. Ik ga dinsdag nuchter laten prikken en ben dan benieuwd naar de uitslag. Ik snap niet hoe het komt hoor ik heb sinds ik zwanger ben geen zoetigheid meer op. Die dag bestond mijn lunch uit brood met kaas.