Ahwww heitje jullie frummel! Gefeliciteerd meid! Goede dag vandaag op ZP ofnie heerlijk, konden we wel gebruiken!
Pearl: succes met je drukke dag! Jeetje hij is behoorlijk lang ja! En spannend hoor woensdag! Pat: ja vind ik ook hoor, als ze graag een kindje willen, waarom niet? Best bijzondere docu he? Wat vervelend dat je niet meer mag plassen na 2 uur...en dan moet je juist! Is de echo uitwendig dan? Want alleen dan moet je geloof ik met een volle blaas komen? Heel veel succes! Lijnzaad kun je kopen bij de drogist! Ludora: jij ook woensdag...spannunnnd! Nog ff en dan is het zover, dan mag ook jij je wondertje bekijken! Minkie: he jammer dat je zusje het al geraden had! Maar denk dat het evengoed een mooie verrassing was voor ze! JIj morgen de echo...ook heel veel succes! BB: en, viel het je mee..een mannelijke gyn? Wauw wat bijzonder zeg, 2 beebjes! Ongelofelijk he...ben je zo lang bezig en gebeurt er niks...en dan heb je een keertje 2 eitjes en hoppa! Allebei bevrucht!! Verklaart ook echt de misselijkheid denk ik, want je hcg stijgt veel harder! Heb je nog om Primperan gevraagd?? En heb je helemaal geen echofotootjes meegekregen? Of staat ie nog niet op je pc? Ben benieuwd! Child: ja had de docu opgenomen, maar heb hem al eerder gezien en nog op de harddiskrecorder staan, supermooi gemaakt is het he!! Wauw, jij alweer 9.5 week! Miffy: sterkte met je misselijkheid!
Leuk he Viev, die reacties! Hihi wel jammer ja dat er dan nét bezoek komt! Wij gaan het vanavond aan mn schoonouders + zwager vertellen...en morgen aan mijn ouders, die zijn nu op vakantie! (Anders had ik nu meteen na de echo naar ze toegehold hahaha)
Weet ff niet of er al geantwoord is, maar is las het en dacht.. ff op reageren. Je kan het sowieso in elke 'De Tuinen' winkel kopen. Neem dan gebroken lijnzaad, dat werkt beter. Doe 's avonds 2 eetlepels in een kommetje en giet er kokend water op, zodat het net onder is. Volgende dag puur of met wat yoghurt opeten. Verder: * elke ochtend 2 glazen lauwwarm water op de nuchtere maag * minimaal 2 liter water drinken (echt doen!) * veel fruit en groenten (muv banaan) * pas op met witmeel / lichtbrood / gewone pasta en witte rijst: NIET nemen! Neem wel: volkoren brood, volkoren pasta en zilvervliesrijst :vol met vezels. * Pas ook op met: snoep, koek, chocolade en kaas: reageren darmen niet goed op. Dan gaat het zeker beter! Succes!!
ook wij hebben de tip gekregen het *nu al* te gaan vertellen. Kans dat het misgaat is erg klein en mocht het misgaan dan hebben we steun... ivm misselijkheid kan je het nit lang verborgen houden en ook dat het nu erg hard zal gaan met mijn buik zei die. Dus vanaaf onverwachts al op pad....! Met mij gaat t goed, minder misselijk en wel preperan gekregen voor de mindere dagen... al 1.5 dag niks eruit gegooid! Maar hij maakte zich wel zorgen om mijn eten.. fruitontbijt is super goed maar ook veel calo's en dat is weer funest.... zo na me werk het daar vertellen en aan baas... brrrr!! ik was al ana het idee gewend meiden, alleen maak ik me zorgen om financieel en vriendjelief hahhaa die is helemaal van slag... (gelukkig heb ik opleiding kinderovopvang en ervaring. Dus ik red me wel met 2 al zal t in begin ff zwaar zijn!) @heitje; prachtig meid!!
Miffy, wat een leuke buikband zeg! Lief cadeautje! Yupgup, ook al blije ouders en een auto gekocht. Leuk weekend zo! Mooie echo! Bezigbijtje, wat leuk dat je vriendinnetje 3 weken na jou uitgerekend is. En TWEE kloppende hartjes, wat gaaf!!! Een tweeling!!! Wij kregen gisteren een smsje van vrienden van ons dat ze begin mei gezinsuitbreiding verwachten, haha. Wat toevallig zeg!! Straks zijn we gewoon tegelijk uitgerekend. Ben benieuwd hoe hun reageren als wij het straks vertellen Jazzlyn, gefeliciteerd en welkom! Dana, sinds van het weekend heel misselijk, wat balen meid! Vlinder, mooie echo! HeitjeKarweitje, wat fijn dat alles goed is!! En jij lekker vanavond en morgen vertellen, leuk hoor!!
Een tweeling! Wat onwijs leuk bb! Gefeliciteerd!! Mag ik vragen waarom de kans op misgaan nu erg klein is?
@BB wow wat gaaf! Gefeliciteerd! @Heitje, gefeliciteerd met de mooie echo. @Viev, leuk die blije reacties.
met kloppende hartje(s) op de echo voor 8wkn is de kans 10% nog dat t misgaat en met een echo ronde de 8wkn is de kans nog maar 3%... dus de kans is 10% dat het mis gaat... (voor iedereen hoor!) dus durven de gok te nemen....
@BB gefeliciteerd meid. jullie krijgen gewoon een tweeling! Kan mij voorstellen dat het toch altijd even schrikken is, zal ik ook hebben. en fijn dat je misselijkheid voor nu even goed gaat, hopelijk blijft het zo. @heitjekarweitje, ziet er mooi uit! en nu nog wachten op de leuke reacties. @miffy lekker he die misselijkheid. Ik herken het helemaal. GOed van je dat je thuis bent gebleven, eigenlijk zal ik dat ook meoten doen. Heb straks nog twee afspraken en dan kan ik gelukkig weer op de bank liggen. Vanavond komt mevrouw langs van mvm. Vraag mij alleen af of het wel een meerwaarde heeft aangezien ik bijna niks binnenkrijg en dus ook niet plas. Maar even horen wat die mevrouw daar op te zeggen heeft.
@ BB: Wauw! 2!! Dat moet schrikken zijn geweest of niet? Kan me voorstellen dat je vriend wat van slag is. Zou ik zelf ook zijn! Lijkt me ook doodeng. Wel fijn dat je het zelf ziet zitten! Of stiekem wel een beetje in de stress? Hihi Maar gefeliciteerd! En veel plezier met het vertellen! @ Heitje: wauw, ook een goede echo! Wat super! Gelukkig hoef je je geen zorgen meer de maken over een bbz! Ook jij veel plezier @ Dribbel: ook gefeliciteerd met je goede echo! Ah, wat is het toch fijn om goed nieuws te horen he?! Wordt er helemaal vrolijk van!!
ik had t al wel zien aankomen... dus al kunnen wennen. Ik zie het wel zitten, maar financieel ben ik er erg bang voor... maar ook dat komt vast goed!
Wat fijn om te lezen dat alle echo's vandaag zo goed zijn. Zo begint de nieuwe week heerlijk positief!
Ooooooooo bb een 2ling wat leuk zEg en andere meiden super fijn dat ook bij jullie alles oké was Voor de meiden met uitleg lijnzaad, dank je wel, ga ik zometeen f halen VOO diegene die ook yakult had gehaald, ik heb de light variant die smaakt wat beter de gewone vind ik ook erg zoet. Zo ik ga maar ff naar de fysio voor mijn pols tot straks meiden
Ik had dit nog even na gevraagd aan mijn vk. Zij was het hier niet helemaal mee eens.. Ik had een echo met 6+4 en een kloppend hartje. Maar zij zei dat het dan nog zo vroeg is in de zwangerschap er nog zeker wel kans is dat het mis gaat. Daarbij gaf ze wel aan da 10% mis gaat, dus moest maar proberen te vertrouwen dat ik bij die 90% zit. Maar ondanks een kloppende hartje wat ik gezien heb, ben ik nog steeds erg bang voor de volgende echo over 2 weken....