Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

even een kort berichtje, ik ben ontzettend ziek en zal een tijdje afwezig zijn tot ik weer beter ben, het is een combinatie van mijn onstabiele schildklier en daardoor ernstige misselijkheid. ben helemaal slap en de hele dag obsessief met eten bezig omdat ik moet eten maar ik krijg niks door mijn strot, het is echt een kettingreactie aan het worden. ik krijg vandaag wel wat tegen de misselijkheid en ik hoop dat het gaat helpen. ik krijg ook hulp met de zorg voor mijn dochtertje, vreselijk vind ik dat maar het is niet anders.

tot gauw hopelijk ;)

2. Noenz

Noenz Actief lid

16 jun 2011
    237
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Ah bad Dana. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je snel opknapt.

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Heel veel beterschap Dana, hoop dat je snel weer opknapt!!

@Doetie, is even schrikken meid van het bloedverlies, gelukkig heb je geen krampen. Ga voor je duimen dat het vanavond gewoon goed zit.

@vmb, mooie echo meid!!

Hier, word met de dag meer moe pfff, vanacht 4 keer eruit geweest om te plassen, niet echt gezellig maar ja het hoort erbij he, en als ik sommige dames hier hoor mag ik nog niet mopperen. Ben wel misselijk maar hoef Thank God niet over te geven.
    En dan die borsten, jeetje lijk wel of het neptieten zijn haha. Jeuken jullie borsten/tepels ook zo, niet echt charmant om te krabben daar haha

4. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Wow meiden, weer veel bijgekletst! Van wat ik heb kunnen onthouden:

BB: ik heb nog veel aan je moeten denken. Twee kloppende hartjes; wow! En dat verklaart natuurlijk ook je misselijkheid.
    Miffy: ik heb in een deuk gelegen om de opmerking van je vriend. Zelf ben ik niet zo'n fan van Kluun, maar heb het boek voor m'n vriend gekocht. Heb er zelf ook ingelezen en vond het verhelderend hoe zwangerschap (hormonen, kwaaltjes) door de gemiddelde man waargenomen worden. Voor je vriend/man een duidelijke uitleg, voor vrouwen verhelderend om te lezen hoe mannen tegen dit fenomeen aankijken.
    Pat: fijn een goede echo. En even schrikken twee 'kloppende hartjes'.
    Heitjekarweitje: fijn weer een goede echo! Moet spannend geweest zijn voor je.

Hier is moeders voor moeders net langs geweest. Had een knaltest. En ze geven gedurende 3 maanden een boek cadeau als je de volledige 10 weken (van week 6 t/m 16) meedoet. Het boek 'de grote geboortegids' van Mariel Croon en Joris van der Post. Heel mooi!

Verder vandaag, aangezien ik precies 6 weken ben volgens mijn eigen berekening, toch weer een CB digitest met indicator gedaan (sorry Yupgup en Heitjekarweitje, kon het niet laten). Maar... binnen een paar seconden verscheen ' zwanger' en ' 3+' tegelijk in beeld. Met die hormonen zit het dus wel goed, ben toch gerustgesteld. En nu helemaal klaar met testen en gewoon de echo's afwachten.

Gistermiddag en vandaag voor het eerst misselijkheidsklachten. Niet overgeven, maar kokhalsneigingen.

5. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja bij mij jeuken ze ook! Vond het zo vreemd, maar blijkbaar niet de enige :)

6. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Noord-Holland
    Vmb: ook gefeliciteerd met je echo!
    Doetie: hoop dat je bloedverlies niets te betekenen heeft.
    Dana: wat vervelend, heel veel beterschap!

Hoop dat ik niemand vergeten ben, maar vind het moeilijk alles te onthouden.

Nog een boektip voor zowel mannen als vrouwen: 'Zo doe je dat baby' . Veel plaatjes en op een humoristische wijze weergegeven info over zwangerschap, bevalling en daarna.

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi allemaal,
    Wat een gezelligheid hier :D

Dana,voor jou even niet :( Heel veel sterkte en beterschap,hoop dat je je gauw weer beter gaat voelen!

Bezigbijtje,waw 2 beebs ! Wat bijzonder en wat spannend!

Hier gaat alles z`n gangetje,ben vooral erg moe...Slaap enorm veel en toch nog moe ;) Gaat vast wel weer over.Volgende week weer naar de gyn,toch weer spannend!

8. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    we zijn net bij de VK gezien en op de echo was het gelijk goed te zien... ook het hartje was heel duidelijk aan het kloppen (nog niks gehoord). Volgens de VK zag alles er heel goed uit, mijn blaas was ook perfect vol ;).
    Heel grappig.. die 8w en 5d die ik zelf denk vanuit mijn eigen berekening klopten precies met de werkelijkheid. Het beebje is bijna 2cm. lang nu.
    Wel was ik schrikbarend afgevallen, maar goed, nogmaals is mij verzekerd: alles gaat naar de baby en jij sterkt later weer aan. Nu, gelukkig maar! Op het bloedformulier wordt voor de zekerheid mijn kalium en vit. D wel even gecheckt.
    Over 3 weken mag ik weer en dan ben ik precies 12 weken en krijg ik weer een echo! :D
    Ben wel helemaal blij en kreeg echt een brok in mijn keel toen ik zag dat er ECHT een mensje in mijn buik zit....

9. Noenz

Noenz Actief lid

16 jun 2011
    237
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Leuk Veldmuisje. Is een mooi en onwerkelijk gezicht he. Gefeliciteerd met de goede echo!

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Gefeliciteerd Veldmuisje met de goede echo!!!

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Veldmuisje,als je je beeb dan ineens op de echo ziet dan denk je ook echt van waw er is een baby aan het groeien in m`n buik.Dan is het besef ineens groter als ooit.
    Gaaf dat je over 3 weken weer mag ;)

12. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Noord-Holland
    Veldmuisje, gefeliciteerd! Hoop dat jij je zelf ook snel beter mag gaan voelen!

13. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Succes fortis.

Bb, arm vriendje!!! Denk dat die van mijn ook zwaar in shock zou zijn!!!!

14. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey meiden

jeetje voel me minder misselijk vandaag.. maar als ik kan echt ff niet aan eten denken...
    net even drink ontbijt op..

ben er ook weer zo mee bezig... oow jeej worden mn kwaaltjes minder? ben ik minder misselijk? minder gevoelige boobs?
    enz..

ben zo bang dat het straks niet goed zit.. heeft er denk ook mee te maken dat de laatste x dat ik een inwendige echo kreeg, het nieuws was: je bent helemaal schoon nog wat bloed maar dat verlies je eerdaags wel...

ben nu telkens bang dat ik een echo krijg en ze weer zeggen: er zit niets meer..
    terwijl ik geen bloed verlies dus dat kan heel niet..
    mn moppie zei gisteren ook dat ie nu toch wel heel benieuwd aan het worden is...
    nou nog 2 dagen.. en misschien stel ik me aan maar heb mn lief tot donderdag aaf een seks verbod gegeven.. wil niet dat ze straks een echo maken en eerst door zijn ''troep'' moeten froeten haha

15. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Dribbel, gefeliciteerd met de goede echo!

Sam4Hope, haha dat zul je dan net zien he, dat je bekenden tegenkomt.. ;)

Pat78, das even schrikken met de echo met misschien 2 hartjes.. Maar waarschijnlijk toch 1 kindje.. Leuk dat je zoon zo enthousiast is!

HeitjeKarweitje, leuke reactie van je schoonouders!

VMB1981, gefeliciteerd met de goede echo!!

Minkie, alvast succes vanmiddag!

Skaya, ik had mijn echo eerst uitwendig. Maar ze kon het niet zo duidelijk zien en toen vroeg ze of ik inwendig wilde, want dan kreeg je een duidelijkere echo. Dus toen ook nog inwendige echo gehad.

Dana, wat erg meid! Ontzettend veel beterschap!!

Eva, nu toch een 3+ test, eindelijk ;):D

Veldmuisje, gefeliciteerd met de goede echo!

16. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Ben best wel moe. Heb nu een aantal nachten niet zo goed geslapen. Vanavond maar eens lekker op tijd naar bed!

17. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @ Dames met een goede echo Gefeliciteerd!
    @Doetie, dat bloedverlies is wel schrikken! Hopelijk is het onschduldig en heb je straks een mooie echo.
    @Minnie, ik sta sinds dit weekend elke nacht 4x op om te plassen. Zo vermoeiend! Het gekke is dat ik dan echt op springen sta.
    @Eva, mooie test van mvm en fijn dat je de 3 plus hebt gezien. Nu proberen te genieten!
    @Sam4hope, haha dat is balen dat je collega's er waren. Ik kijk ook elke keer om mij heen met het kopen van zwangerschapdingen.
    @All, vanochtend geprikt voor mijn suiker. Donderdag of vrijdag krijg ik de uitslag, hopen dat het goed is!

18. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Grr ik krijg telkens errors als ik een reactie wil versturen, gister ook al. Dan heb ik een hele lap tekst getypt maar het raakt kwijt als ik het wil versturen.

Ik houd het nu dus maar kort want ik heb al 3 keer hetzelfde getypt!!!

Iedereen met een goede echo: gefeliciteerd!

Lilalief: "fijn" dat je lichaam het vruchtje zelf heeft afgestoten. Sterkte!

Eva: fijn dat je nu toch 3+ test. Nu niet meer testen he, zonde van je geld joh!

Viev: ik ben ook erg moe. Ik slaap erg onrustig en droom erg heftig, en s morgens als ik wakker word ben ik nog net zo moe als 's avonds. Misschien kruip ik er vanavond ook eens vroeg in.

Hier: sinds gister weer behoorlijk misselijk tussen de maaltijden door, maar niet zo erg als toen ik de vitaminen slikte. Het stelt me wel gerust eigenlijk.

Vanochtend kraamhulp geregeld en de verzekering gebeld. Nu ben ik aan het wachten op een kast die bezorgd wordt. Tussen 12 en 6 dus het kan nog wel even duren.

Mn man heeft toch nog iets geleerd van de vorige zwangerschap! Hij kwam gisteravond thuis met een verrassing voor me: een Quarterpounder van de mac! Daar had ik tijdens mn vorige zwangerschap zo'n zin in.. nu helemaal niet maar ik vond het toch wel lief van hem dat ie aan me gedacht had.

19. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    @daro

ahhhhwww das wel heel lief van je man!!

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ga zo werken, voor t eerst weer... ben benieuwd

vanaaf reageer ik en werk ik de site bij!

xxx

Deel Deze Pagina