Dag allemaal, Het was heel leuk jullie te volgen en ik wens jullie allemaal heel veel geluk! Helaas is mijn droom vandaag tot een einde gekomen met een vroege miskraam dus ga ik dit topic verlaten.
Jeetje Gatto wat ontzettend kut klote en nog al het onaangename. Heel veel sterkte met jullie rouwproces.
Huidieren Hier een hond. Gaan niet speciaal actie ondernemen. Nu hebben we natuurlijk al een kindje rondlopen. BH Niet nodig. Vorige zwangerschap ook niet! Wel gevoelige tepels. Vertellen Is hier al vaker gevraagd. Haha! Wij wachten eerst de echo af. En waarschijnlijk zelfs de 2e (termijn)echo. Spannend genoeg! En als we het dan gaan zeggen, doen we Levi een shirtje aan, denk ik. Kijken hoe snel iedereen het ziet dan. Misselijk Soms wel, soms niet. Maar nog niet héél erg, ofzo. Slapen Nou, ik word 's nachts wel een paar keer wakker inderdaad. Vervelend. En welkom nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd!!
He jakkes Gato, heel veel sterkte... Wat huisdieren betreft, wij hebben een hond en een poes, die beiden al gewend zijn aan ons zoontje. Er is een keer een pets (zonder nagels) uitgedeeld aan ons zoontje door de kat, maar die had hij echt verdiend Sindsdien heeft hij diep respect voor haar Mijn borsten voelen voller aan, maar hoeven zich niet echt meer voor te bereiden op het geven van borstvoeding, aangezien ik dit al geef! Maar ze zijn wel gevoeliger. Gelukkig geen last van tijdens het voeden, het haalt juist de druk er wel af. Qua kwaaltjes voel ik me nog steeds hetzelfde, niet misselijk gelukkig! Wel wat minder moe, maar ik voel me voldoende zwanger om me daar niet meer druk om te maken. Oh en dat plassen, aargh ik blijf maar gaan. Nog een week en een dag en dan krijgen we de echo, zo spannend...
wat een verschrikkelijk nieuws zeg zeker in jou situatie weet niet zo goed wat ik moet zeggen wil je heel veel sterkte wensen!!
poeh net belde MVM voor een afspraak. Ze kon al morgen dus om 9:30 staat ze aan de deur. Ineens voelde ik de behoefte toch een test te doen, zovan het is toch wel echt zo he. En gelukkig werd de streep al een beetje zichtbaar voordat de teststreep maar iets kon doen haha. Toch wel fijn die bevesteging hihi. Denk dat ik zelfs morgen in spanning zit te wachten al mevrouw een test doet. Het blijft toch iederekeer weer een verbazing vind ik hihi. En een goede dikker roze streep dus ben happy. De laatste keer dat ik teste waren ze licht roze dus toch leuk effe een donkere te zien haha.
01 mei - Noenz - 1e kindje - 21 sept VK - 28 sept 1e echo 01 mei - Camadia - 1e kindje - 20 sept VK + 1e echo 01 mei - Milanfleur - 1e kindje - 17 sept 1e echo - 19 sept VK 01 mei - Monaatje - 1e kindje - 22 sept VK + 1e echo 02 mei - Chinwa - 1e kindje 03 mei - Miranda80 - 3e kindje 03 mei - Saar28 - 1e kindje - 20 sept 1e echo (gyn) 04 mei - Guusje44 - 2e kindje 16 sept gyn 1e echo 04 mei - Artemiss - 2e kindje - 23 sept VK / 28 sept 1e echo 05 mei - Daydreamer - 2e kindje - 21 sept 1e echo 05 mei - Kleintjuhh - 1e kindje - 12 sept 1e echo 06 mei - Vlinder84 - 3e kindje - 13 sept gyn + 1e echo 06 mei - xxNienkexx - 1e kindje - 17 oktober VK + 1e echo 07 mei - Ladyjade - 1ste kindje 07 mei - Holiday - 2e kindje - 12 sept 1e echo - 29 sept VK 07 mei - Cullen - 1e kindje - 24 sept VK- 28 sept 1e echo 07 mei - Tinie84 - 1e kindje 07 mei - Mamamel88 - 1e kindje - 30 sept VK + 1e echo 08 mei - Daro - 2e kindje 08 mei - trotsemams - 3e kindje-21 sept gyn+1e echo 09 mei - shirley1987 - 2e kindje - 12 okt VK + 1e echo 09 mei - Roxie Hart - 1e kindje - 20 sept 1e echo 09 mei - Miffy - 1e kindje - 26sept gyn + 1e echo 10 mei - Essieee - 1e kindje - 19 sept gyn + echo 10 mei - Veldmuisje - 1e kindje - 4 okt VK + 1e echo 11 mei - LiLaLief - 2e kindje 11 mei - Yupgup - 1e kindje - 20 sept VK intake 11 mei - Tina85 - 1e kindje - 13 september (vroege) echo 11 mei - Minkie86 - 2e kindje 11 mei - Pearl29 - 1e kindje 11 mei -Lieske -1ste kindje 12 mei - mamavanB - 2e kindje 12 mei - Mi77- 1e kindje 14 mei - Hellow86 - 1e kindje >Hey meiden, allereerst gefeliciteerd allemaal, ik mag me bij jullie melden.. had al een paar dagen positieve test... maar ik weet mijn cyclus niet zo goed.. dus ik heb het een beetje gegokt... had 19/20 posi ovu testen dus uitgegaan dat ik uiterlijk 22 ovu gehad zou hebben.. en dat is nu 2 weken geleden... Huisdieren wij hebben een aquarium met vissen voor de rest heel veel spinnen buiten op de kozijnen... BH heb al een beetje last van zwaardere borsten.. maar denk dat ik uiteindelijk een 'slaapbh' nodig heb.. bij de eerste zwangerschap had ik er nl heel erg veel last van.. Vertellen mijn collega-vriendinnetje en mijn schoonzus en zwager weten het al... ook omdat ze hier op de site zitten maar ook omdat ik mij daar goed bij voel... bij de rest gaan we het zo lang mogelijk proberen te rekken met vertellen... voor mij geld dat pas met 12 weken... maar mijn mannetje had het het liefst al gister van de daken geschreeuwd... maar omdat ik gewoon erg onzeker ben en niet weet of het goed gaat, wil ik graag mijn familie er geen pijn mee doen... mijn moeder was nl heel erg blij en gelukkig 2 weken later had ze al kleertjes gekocht... ik vond het echt vreselijk om het vertellen dat ze toch geen oma ging worden...pffff Misselijk af en toe... 's ochtends maar ook wel 's avonds eigelijk... heb nu al last van brandend maagzuur en opgezette darmen... Slapen ik slaap als een blok!! echt niet normaal heerlijk... Gatto, wat erg!!! heel erg veel sterkte!!
Ik voeg mij hier ook toe. Verwacht 2 mei 2012 ons eerste kindje! Spannend allemaal. Tot nu toe geen zwangerschapskwaaltjes, lucky me!
01 mei - Noenz - 1e kindje - 21 sept VK - 28 sept 1e echo 01 mei - Camadia - 1e kindje - 20 sept VK + 1e echo 01 mei - Milanfleur - 1e kindje - 17 sept 1e echo - 19 sept VK 01 mei - Monaatje - 1e kindje - 22 sept VK + 1e echo 02 mei - Chinwa - 1e kindje 03 mei - Miranda80 - 3e kindje 03 mei - Saar28 - 1e kindje - 20 sept 1e echo (gyn) 04 mei - Guusje44 - 2e kindje 16 sept gyn 1e echo 04 mei - Artemiss - 2e kindje - 23 sept VK / 28 sept 1e echo 05 mei - Daydreamer - 2e kindje - 21 sept 1e echo 05 mei - Kleintjuhh - 1e kindje - 12 sept 1e echo 06 mei - Vlinder84 - 3e kindje - 13 sept gyn + 1e echo 06 mei - xxNienkexx - 1e kindje - 17 oktober VK + 1e echo 06 mei - zomer 123- 1e kindje - 3 oktober VK 07 mei - Ladyjade - 1ste kindje 07 mei - Holiday - 2e kindje - 12 sept 1e echo - 29 sept VK 07 mei - Cullen - 1e kindje - 24 sept VK- 28 sept 1e echo 07 mei - Tinie84 - 1e kindje 07 mei - Mamamel88 - 1e kindje - 30 sept VK + 1e echo 08 mei - Daro - 2e kindje 08 mei - trotsemams - 3e kindje-21 sept gyn+1e echo 09 mei - shirley1987 - 2e kindje - 12 okt VK + 1e echo 09 mei - Roxie Hart - 1e kindje - 20 sept 1e echo 09 mei - Miffy - 1e kindje - 26sept gyn + 1e echo 10 mei - Essieee - 1e kindje - 19 sept gyn + echo 10 mei - Veldmuisje - 1e kindje - 4 okt VK + 1e echo 11 mei - LiLaLief - 2e kindje 11 mei - Yupgup - 1e kindje - 20 sept VK intake 11 mei - Tina85 - 1e kindje - 13 september (vroege) echo 11 mei - Minkie86 - 2e kindje 11 mei - Pearl29 - 1e kindje 11 mei -Lieske -1ste kindje 12 mei - mamavanB - 2e kindje 12 mei - Mi77- 1e kindje 14 mei - Hellow86 - 1e kindje Ik heb mijzelf ook even toegevoegd!
Het is nu nog niet nodig, maar zijn er ervaringen van met welk merk olie of creme het beste effect heeft voor het insmeren van je buik??
Mijn ervaring: hele normale body lotion van Nivea. Heb mijn buik elke avond in laten smeren en heb geen striae overgehouden. Ik gebruikte ook wel bio oil, maar dat vond mijn man stinken en dan wilde hij me niet insmeren. Dus ben gauw overgegaan op de lotion