Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Heb 2 weken voor het laatst Zumba gedaan en toen nog geen last, we zien morgen wel. Wil wel een beetje blijven sporten.

2. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cybi; wat erg.... Sterkte!

Hier alles ok. Merk dat ik ook wel toe ben aan de echo... Zo benieuwd hoe het er allemaal uit ziet... Of er wel een klein mensje zit...
    Vanavond via de telefoon aan mijn broertje en zusje verteld. Wilden eigenlijk wachten tot na de echo, maar vooruit... Dan weten ze het alvast maar! Ben benieuwd of mijn man ook iets van mijn zwager hoort. Is 1 van zijn beste vrienden, maar lastig in de omgang... Mijn zusje zou het heugelijke nieuws overbrengen... Laatst kleine aanvaring met hem gehad, dus ben benieuwd! Hij is een echte hork!
    Toen we belden om te vertellen dat we gingen trouwen (1 juni jl) was zijn reactie; waarom?:(
    Wie weet verbaasd hij ons!

Voor iedereen die morgen een echo heeft, heel veel succes! Op naar allemaal kleine babies!

Fijne avond!

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik probeer weer wat vaker te fietsen en te wandelen
    maar zumba ging me niet goed af
    mijn vriend wil graag dat ik op zwangerschapszwemmen ga, maar ik heb verdrinkingsangst dus dat komt niet goed
    zit wel te kijken of ik iets anders kan/wil doen

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Fijn Minkie, word altijd blij van goede echo's!!!

Kruip maar weer eens mn bedje in.
    Welterusten iedereen x

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O ja er was toch iemand met bloedverlies die vanavond ook een echo kreeg?? Weet niet meer wie het was, maar vraag me af hoe het met haar gaat!

6. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal,

door drukte op het werk en een weekend weggeweest waardoor ik ruim een week niet ben geweest. Heb niet bijgelezen, want dat is zoveel. Dus spring er hier weer in.

@hier gaat het nog steeds prima. Af en toe een vlaag van misselijkheid, 's-avonds wel wat moe, verder last van haaruitval, vet haar, vette huis en nagels die afbreken en waar de nagellak niet op blijft zitten. En mn borsten en tepels zijn heel duidelijk aanwezig en pijnlijk.
    Nog 3 nachtjes slapen en dan eindelijk de echo. Heb er aan de ene kant heel veel zin in, maar aan de andere kant ook erg bang. Nog ff geduld en dan weet ik meer.

Ga zo mn bedje opzoeken.

Fijne avond

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oke bedankt voor je antwoord! Het bevestigt mijn vermoeden...vind het erg jammer dat ik andere vrouwen niet kan helpen hiermee....maar gelukkig zie ik een heleboel andere meiden die wel meedoen!

8. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @Cybi, veel sterkte!
    @Goede echo's gefeliciteerd.

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat erg meid! :( Heel veel sterkte!!

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Gelukkig ook goed nieuws en veel goeie echo's vandaag....super meiden...gefeliciteerd!!!!!

En de meiden die morgen een echo hebben: heel veel succes!! Wel je echo showen he als dat kan!

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Kraamzorg: heb hier vanmorgen het aanvraagformulier ingevuld en naar mn zorgverzekering gestuurd. Gaat dat bij jullie ook op die manier? Had namelijk eerst kraamzorg aangevraagd gewoon bij een kraamzorgbureau maar die zeiden dus dat ik dat via mijn zorgverzekering moet doen...

Cadeaudozen: hihi toevallig, heb net vandaag de blije doos en felicitas etos box aangevraagd!
    Ga ff die link bekijken met het papaket enzo, ken dat ook niet!

12. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Cybi wat erg meid, sterkte.

Meiden met mooie echo, WOWWWWW geweldig geniet ervan.
    Vandaag gewerkt, viel vies tegen, zo´n vermoeide rug had ik:( was echt niet leuk meer.
    Ook ben ik nog steeds niet bekomen van de schrik van gisteravond, stel je voor, dadelijk zijn het er echt 2??? Wat dan:(

Mijn buik vind ik sinds vandaag eigenlijk ronder? ineens zet dat op he.

Zojuist mijn vriendin aan de lijn gehad, ze dacht verder te zijn dan ik, maar ik heb de eer om eerder (als frummel volgens planning komt) te bevallen. Vind het supergaaf om samen te zwangeren.

Morgen lekker vrij, ga ik alvast 1 broek komen en onderbroek:) ik voel nl een gat in mijn hand opkomen:) haha

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Leuk Pat, lekker shoppen!!
    En de kans op een tweeling is heel klein hoor!

Hier begint de vermoeidheid écht toe te slaan...pfff voel me zooo wazig steeds! Ik ga lekker op de bank liggen DHW kijken, heb ik opgenomen want heb vanavond lekker gezwommen met een vriendin :)

14. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik ga slapen, dan is het snel morgen!!! Truste meiden!

15. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,
    Was even benieuwd hoe t met jullie gaat.al mooie echo's gehad?
    Ik ben als t goed is nu de laatste uren aan t zwangeren..vanmiddag om half vier drie cytotectabletten ingebracht en nu maar afwachten.bloeding is op gang.maar nog geen doorbraak.tot nu toe valt t alles mee.

Geniet van jullie zwangerschap dames!voor onze beeb is vast een andere maand gereserveerd!

Liefs,
    Souries

16. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    hier ook een mei mama 2012 !!
    heb maandag de eerste echo gehad... alles was goed, hartje klopte !!!
    moet wel zeggen dat ik het super spannend vindt, nu de 2de op komst is.....alles weer van zolder enz...zal wel ff wennen worden voor dochterlief...ghighighi. zeker als het eigenlijk niet meer verwacht, dit jaar...zie mijn onderschrift !
    volgende week naar de VK, de week erop weer een echo...
    zal eerdaags mijn echo erbij zetten...

iemand nog meer op de 20ste van mei uitgerekend ????

geniet van jullie zwangerschap, dames !!

17. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Heey meiden,

De echo was niet zoals verwacht.
    Toen hij de echo er op zette was het een heel gezoek.
    Hij zei meteen, je bent zeker geen 7.6 weken.
    Er was alleen een vruchtzakje zichtbaar.
    Hooguit 5.6 weken zou ik zijn. Verder was er niks te zien.
    De man was heel eerlijk en liet weten dat icm bloedverlies hij naar de negatieve kant neigt. Maar volgende week dinsdag is weer een cho en dan moet er iets te zien zijn, zo niet dan is het mis.

Ben nu zo gespannen. Alleen een vruchtzakje....
    Geen hartje of iets.... Gewoon 2 weken korter dan gedacht.
    Moeten maar afwachten.

Alle meiden die vandaag echo of andere afsprajkn hebben veel sucvces

18. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Oh Doetie das geen leuk nieuws... Ik duim voor je voor dinsdag!!

Magdalena, ik ben als het goed is ook de 20ste uitgerekend, maar dat hoor ik zo, sta op het punt te vertrekken naar de gyn.

Pfff zenuwachtig. Vriendlief en ik hebben beide vanaf 3 uur niet meer geslapen... En nu heb ik tot over maat van ramp rugpijn. Ik heb chronische rugpijn maar sinds ik zwanger ben helemaal niets meer. Rustig ademen.... Over een uur weet ik hopelijk meer....

(wat ben ik een stres kip zeg!!! Ik irriteer me aan mezelf :p)

19. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Aaaah, ik heb me een half uur in de tijd vergist..... DOOS!!!

20. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Aah, en nu?? Mag je nog heen?

Deel Deze Pagina