Oh ja ik weet t weer, mijn uitgerekende datum is een dag vervroegd zoals t er nu uit ziet. Dus zou ik nu 7-4 dagen zijn. Ben een beetje hyper....
Oh maar meis, het kan prima dan! Je kunt best 11 dagen na ei posi testen hoor! En het hartje hoeft ook nog echt niet te kloppen.
Dat zou toch goed zijn,als je nu 6 weken bent omdat je ei later was.Zeker omdat je niet helemaal zeker bent van je ei.Met 6 weken zie je meestal nog niet zoveel op een echo. Dat je nu alleen maar af kan wachten tot de volgende week lijkt me echt heel zwaar,dikke knuffel voor jou!
Vorige zwangerschap had ik een echo met 5.6 weken. Alleen 2 vruchtzakjes te zien!week later 1 hartje en 1 miskraam.
Ludora van harte meid, een kloppend hartje is geweldig om te zien he Doetie, je hoeft nog geen hart aktie te zien, sluit me aan bij de meiden hier. Ik wilde vanmorgen al naar prenatal gaan voor mijzelf, helaas ben ik de hele morgen in slaap geweest haha. Nu moet ik zo alweer mijn zoon ophalen van school. Denk dat ik hem maar meesleep, dat zal hij nu vast niet erg vinden jeetje die plakt nu erg aan mij nu hij weet dat hij grote broer wordt. Maakt zich overal zorgen om, vertelt doodleuk dat ik een reuzebaby uit gaat poepen en dat ik vast pijn zal hebben. haha lekker ding is het toch ook he. O en hij maakt zich al druk om de bevalling, daar wilt hij graag bij zijn om mij te assisteren want ik zal vast en zeker moeilijk hebben. Of had ik dat al gezegd? Wij hebben gezegd dat hij hier bij mag zijn als hij dat wilt. Willen hem overal bij gaan betrekken en niet het gevoel geven dat hij op de 2e plek gaat komen, aangezien hij hier erg gevoelig voor is. zo nou ik ga stoppen en zo shoppen doei
ik heb je vorige keer al een pb gestuurd..... en zag dat je daarna al een aantal keer veranderd had vandaar dat ik het hier nog maar even melde
Hey Pat, Super om te horen hoe je zoon hiermee om gaat!!! Echt toppie!Wat zal dat een hoop stress voor je schelen denk ik? Gaaf dat hij bij de bevalling mag zijn,wat een eer zeg Ik heb trouwens een persoonlijke zwangerschapskalander besteld (zit er op te wachten)..Met plaatjes enz..Lijkt me echt heel fijn voor de kids,zeker ook omdat ze dan overzicht hebben in de maanden (iig de oudste,voor de jongste mss nog moeilijk).Hoop dat hij er gauw is. Heb je het je ouders ook al verteld? Shopze!
@trotsemams, ja gaaf hè zo'n fijn gevoel geeft het. Nee haha opa en oma weten het niet, krijgen maandag als ze terugkomen uit crancanaria te horen, moet wel want dag erna passen ze weer op na school! Vind het maar spannend. Kalender is idd wel erg handig, hij vroeg vanmorgen ook al wanneer komt het en hoelang duurt het. Gaan dadelijk daar ook maar naar kijken bedankt voor de tip
@Magdelana, welkom en gefeliciteerd. @Doetie,ik duim voor je dat je volgende week een goede echo hebt. @Souries, veel sterkte ik hoop dat het snel voorbij is. @ Goede echo's gefeliciteerd. @BB, ik duim voor je. Die pillen moeten maar snel gaan werken.
Whoehoeee Ludora, goed nieuws!!!! Geniet ervan meid!! Pat, haha grappige zoon heb je Trotse mams, lijkt me ook leuk die kalender! Laat je even weten of ie aan je verwachtingen voldoet?
Even reageren voor ik de rest teruglees. Dat heb ik precies hetzelfde! Ik voel me ook gewoon goed... Daarom is het zo eng !!
@ Ludora, wat fantastisch dat jullie het hartje al hebben gezien. Ben blij om te horen dat alles zo goed er uit zag. En nu maar de rest van de dag lekker genieten. En volgende week foto niet vergeten hihi
@ Ludora: JAAAH!!! Dat is toch super nieuws! Al die spanning voor niks blijkt wel.. Hopen dat dat bij mij ook zo is haha Nog gevraagt hoe het komt dat je je zo goed voelt? Of hebben ze daar geen verklaring voor?? Heb vandaag ineens dat ik zit te eten en me toch ineens misselijk voel! Maar ja, kan zomaar zijn he.. Moet straks weer gaan werken, 1e dag na me vakantie.. Valt al vies tegen want voel me laatste dagen zo sloom en slapjes.. Hoop dat het niet opvalt, maar zal wel weer rennen en vliegen zijn vanavond. (zoals altijd in de zorg he..)
hoi dames ik kom me dan ook maar is een keer melden onze verwachte beval datum is 08-05-2012 een paar dagen naar mijn man zijn verjaardag ik ga hier voortaan ook maar is mee lezen en ook maar is mee reageren... wel weet ik te vertellen dat ik me ook heel goed voel en dat je bij zw niet speciaal ziek zwak en misselijk hoeft te zijn bij iedereen is zwangerschap anders veel liefs
Hoi, welkom en gefeliciteerd! En, ik weet wel dat elke zwangerschap anders is, maar om nou zo weinig tot geen klachten te hebben vind ik wel griezelig. Ik weet het, zou dankbaar moeten zijn als ik al die verhalen over misselijkheid en braken hoor. Maar toch.. Je vraagt je toch af of alles wel goed zit...
@sam geloof me, als je veel klachten/kwaaltjes hebt dan wens je voor minder en bij weinig klachten/kwaaltjes wens je meer....... het begin van een zwangerschap is gewoon heel spannend en daar verandert niemand iets aan .....