Ja, dat is het ook he, het is nu zo van, ja ik ben zwanger.. maar verder. Ben heel erg benieuwd naar de echo, en of alles goed is natuurlijk, maar ook zo spannend en zenuwachtig!
Hoi meiden, Daro, ik droom ook iedere nacht! Vannacht wel een goede nacht gemaakt en niet wakker geworden dus voel me weer uitgerust Wat lief van je man! Krijg spontaan zin in de Mac Bezigbijtje, hoe is het op je werk gegaan gisteren? Viel een beetje tegen dus. Kan me dat wel voorstellen hoor, als je misselijk bent enzo. Sam4Hope, ik heb ook geen kwaaltjes en de echo was goed hoor Van die kwaaltjes wil niks zeggen An1985, fijn dat de echo goed was! Cybi, heel veel sterkte! Minkie, wat leuk, gefeliciteerd met de echo!! Doetie, pff dat is geen leuk nieuws! Maar kan best dat er met 6 weken nog geen hartje klopt hoor. Pearl, gefeliciteerd met de goede echo!!! Ludora, gefeliciteerd!!!
@Magdalena & FOrever, welkom hier en gefeliciteerd met jullie zw.schap. @Doetie, vervelend meid die onzekerheid, maar ik zou zeker nog niet van het ergste uitgaan hoor! Heb je nog bloedverlies gehad?? Pearl & Ludora, Yeahhh weer goede echo's, fijn hoor!!! Heb net de zwangerschapsolie van Weleda gekocht, vanavond maar eens beginnen met smeren, vind het een hele fijne olie. Vanmorgen 2 uur gesport (zumba en Body balance) maar ben nu kapot, hoop dat ik straks even een uurtje op de bank kan gaan liggen, maar zal niet meevallen met een rondlopende peuter van 3 haha.
Kan het eigenlijk niet gebruiken Aangezien niemand behalve mijn schoonouders weten dat ik zwanger ben, maar anders had ik het graag voor je gedaan Tja moe ben ik wel eens, lig 's avonds op tijd op bed en slaap uit tot zo lang ik zelf wil! Maar vanavond weer gaan werken, hopelijk voel ik me over een uur wat fitter.. *doubt it* En dan morgen lekker lang slapen! Want dan de nacht in!
Door jou verhaal en die van Ludora krijg ik toch meer hoop Maaar het blijft eng tot de echo is geweest! Hahaaa
Nou dames, ik ga er zo vandoor, op naar mijn werk! Erge is dat me werkbroeken niet meer dicht kunnen, had het al verwacht want zaten als gewoon goed toen ik ze heb besteld, maar nu.. zowel de knoop als een deel van de rits moet los!! Oef! En dat zie je echt wel onder het shirt!!! Hellup!! Hoop op een goede rustige avond, zonder duizelingen...
Ik heb hem net binnen!Heb deze: Zwangerschapskalender - Babyopkomst.nl Ik vind hem er mooi uit zien.Wat ik jammer vind is dat er niet bij iedere week een foto staat,dat had ik eigenlijk wel verwacht.De foto`s zijn wel mooi en duidelijk,maar ik had liever dan iets kleinere foto`s gehad en dan van iedere week. Als ik opnieuw mocht kiezen?Dan zocht ik ff verder,al weet ik niet wat er nog meer is.
Gezellig,hier ook 8 mei uitgerekend..ook een paar dagen na man`s verjaardag (3 mei) en zag dat je ook uit Brabant komt
Even ego... Was gister een dagje vrij en was 's middags met Levi naar een vriendin en haar zoontje gefietst. Lekker theetje gedronken en naar de babykamer gekeken (35 weken zwanger). Leuk leuk, gezellig! Toen zaten we op de fiets terug (15 minuten fietsen) en werd ik me toch misselijk en kreeg wat buikpijn! Pff.. Maar ja, was rond etenstijd. Thuis aangekomen, enorm kokhalzen. Verschrikkelijk zeg.. Manlief heeft gelukkig gekookt, dus ik hoefde het alleen maar op te eten. Nou, kreeg het echt niet weg. Ben naar bed gegaan. Kreeg namelijk enorme rugpijn en krampen. Hele rechterkant van m'n buik. Heb 2 jaar geleden een sluimerende blindedarmontsteking gehad tijdens de zwangerschap, dus moest daar wel ff aan denken. Maar het is echt van beneden tot boven, niet 1 specifieke plaats. Maar goed, in bed ontspande het wel wat en heb van 21.00u tot 7.00u geslapen. Vandaag lijkt het wel te gaan, maar de rechterkant voel ik nog steeds. Voelt echt heel beurs! Kon het net niet meer aan.. Moest en zou even proberen het hartje te luisteren met de Angelsounds. En ge-luk-kig! Hoorde het hartje vrij snel! (en dat met 9 weken) Verdween helaas ook weer gauw. Daarna wel 5 minuutjes gezocht.. En het hartje weer gevonden. Vlug weer uit gedaan, want eigenlijk vind ik dat ding nu helemaal niet goed. Kindje is nog zo pril. Dus... BLIJ!! Heb het hartje gehoord. En STOM, waar was ik nou zo onzeker?!? Vervelende krampen..
Forever welkom!!! Pearl jij ook gefeliciteerd!! An nu ik jou echo zie baal ik echt dat ik het vergeten ben. Ik heb gewoon niet bij stil gestaan om te vragen. Doos dat ik ben. De 19de dan maar! Sam, de gyn zei dat geen enkele zwangerschap met elkaar te vergelijken is. Dus dat ik me geen zorgen moest maken omdat een ander 24 uur boven de WC hangt! En ik moest vooral genieten van d'r!
An D'r zit wat in je buik!!! Forever Welkom en gefeliciteerd! Ik dacht 5 mei, maar echo zegt 8 mei. Volgende week dé termijnecho. Ben benieuwd! Doetie Hè bah, onzekerheid... Zegt nog niks, denk ik? Goede echo's vandaag Fijn zo, dames! Lekker van genieten! Opluchting hè? Buikcreme Ik heb tijdens de zwangerschap van Levi Bio-Oil gebruikt. Vond het prettig om te gebruiken! En geen striemen aan over gehouden.. Maar ja, of dat aan de creme of olie ligt? Hihi! Zag in ieder geval dat de olie in de aanbieding is bij de DA, dus.. Die maar even ophalen van de week.
Mooie echo An! Daar kun je trots op zijn! Olie: ik heb nog Bio-oil staan en ben daar ook mee begonnen...vind het alleen wel stinken?? Of ligt het aan mij? Trotsemams: thanks voor de link, die kalender had ik inderdaad ook gezien, je kan dan kiezen uit een geïllustreerde versie en fotoversie, ik begrijp dat jij de laatste hebt? Hm, ga er nog ff over nadenken! Ik vind het namelijk vooral handig om te zien hoever ik ben bij welke datum...
@ He wat vervelend Daydreamer, je denkt toch niet weer aan blinde darm?? Want dan zou ik even voor de zekerheid de ha bellen, ben je misschien ook wat geruster daarna. @An, mooie echo meid, zo zag het er bij mij ook ongeveer uit, maar heb geen foto gekregen, ik vroeg er wel om maar de gyn zei dat je toch nog maar weinig zag grrrrr Net even een uurtje op de bank geslapen heerlijk, dochter was met oma mee. Nu moet ik nog naar de appie voor het avondeten blehhh geen zin in, ja wel in eten maar niet om te halen en te maken haha. Het word vandaag zuurkoolstamp.... I know I know er zijn er een hoop die er nu van gruwelen haha maar hier gaat het er nog in hoor!!
@Heitje, hoe lang staat die bio-oil al open?? Na een jaar gaat het bederven he, misschien dat ie daarom zo stinkt en anders ligt het waarschijnlijk aan de hormoontjes haha.