Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ik heb net bij de prenatal het compacte boekje "joue zwangerschap dag voor dag gekocht, de complete zwangerschap in spectaculaire 3D echo's. Om de dag zie je een echo zo gaaf:) deze is ook erg duidelijk en informatie staan er bij. Kost 15,95. Ik vind deze een aanrader

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oei...ben bang dat ie al bijna een jaar staat dan! Ieeee ligt het daar dus aan! Zal het dan ook niet meer werken? Hij is namelijk zo goed als vol en vind het zonde om weg te gooien...;)

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Minnie..pff ja moet ook boodschappen doen...maar heb vandaag al door harde wind gefietst en naar het tuincentrum geweest...en nu gewoon ner-gens-meer-zin-in...blehh en moet nog zoveel doen!

Pat: klinkt leuk dat boekje! Ik heb bij de Prenatal die zwangerschaps-scheurkalender voor in de wc gekocht, vind die ook errug leuk!

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hebben jullie soms ook het gevoel dat je baarmoeder uit elkaar knapt? Voelt echt onder hoogspanning soms! Beetje vergelijkbaar met het HSG-onderzoek..maar dan veeeeeeel minder heftig dan dat gevoel toen! (gelukkig)

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik heb nu van Zwitsal de mama buik creme gekocht. Ga ik maar eens mee beginnen.

Ik denk dat lief en ik heeeel vroeg naar bed gaan. We hebben echt zo weinig geslapen vanacht. Ik ben echt helemaal moe, voldaan, maar moe.

Moet nog met de hond wandelen en koken... *gaap...

6. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ik ben ook al met bio oil aan t smeren... HEEERREEELIJK!!

mijn zus smeert er ook mee (bevalt over 3 weken) en die heeft geen striemetje! (kan ook toeval zijn )

7. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik kreeg gewoon 5 echo's in mijn handen gedrukt. Heb helemaal niks gevraagd ;)

De 3e echo heb ik op 20 oktober als mijn vader jarig is hahaha.

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Heitje, tja is idd zonde om weg te gooien maar als tie stinkt is ook wat, anders laat eerst ff je mannetje ruiken.

Hier niet echt het gevoel dat bm uit elkaar spat hihi maar wel een drukkend gevoel, ik voel dat de boel flink aan het oprekken is, vanmorgen bij het sporten voelde ik ook steken in mn schaambot, niet echt lekker.. Hoop niet dat ik bi krijg.

En wat staat er vanavond bij jullie op het menu??

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Heb ff in je album gekeken Pearl, mooie echofoto's !!

10. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hier nog niks op het menu minnie. Zou wel wat willen, maar ben veeeel te moe om naar de winkels te gaan. Het waait hier. Bah, wou dat het al volgende week vrijdag was en we de auto al hadden!

Kan vriendlief helaas ook niet naar de winkels sturen, die ligt zwaar verkouden op bed... Kliekjesavond vanavond dus. :(

Vanmiddag heb ik mijn kronen gekregen op mijn voortanden. Jahoe, ik mag er weer zijn! (twee weken met een blok gele noodkroon als voortanden rondgelopen, yuk)

Vandaag trouwens naar de stad geweest. Weet niet of iemand de alcoholvrije wijn van vini vici al eens heeft geprobeerd? Ik vind hem te doen, maar te duur, maar nou vond ik kleine flesjes (200 ml) sparkling white van vini vici voor 0,80 ct bij de xenos. Normaal is een grote fles van 0,75 l ongeveer 6 euro plus verzendkosten. Ik vind de flesjes dus een koopje en heb groot ingeslagen. Kwam helemaal happy thuis hihi.

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Zo, ik heb maar even de Weleda olie aangeschaft! En die ruikt een stuk beter...maar hij is dan ook vers hihi ;)

Zo zeg wat voel ik me gaaaaarrrrr

Heb voor straks bloemkool op het menu staan met een kipkrokantje....maar totaal geen zin om het te koken! Eerst maar ff op de bank liggen...heeel eventjes...zzzz

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik word mega misselijk van jullie avond eet verhalen haha..

ga zelf kretenbrood proberen....

voor rviendje heb ik van mijn moeder macaroni...

hele dag kei moe geweest (bijwerking preperan)

niks eruit gegooid!

site is bijgewerkt!

morgen de afspraak hebben:

- Priscilla4 echo gyn
    - Ingel 3e echo gyn
    - Tinie84 VK

13. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi dames

iedereen bedankt voor het welkom berichtje :) voel me direct welkom :)

trotse: ik kom idd uit brabant :) en mijn mannetje is 5 mei jarig... over twee weekjes hebben wij een termijn echo en dan zullen we de echte datum weten dus ik hoop niet dat ze dan verschuiven naar 5 mei hihihihi want dan vind mannetje het minder grappig :p

even ego doen:
    hier gaat alles goed heb problemen met avond eten :) maar kan nog steeds koken... en is er iemand die mijn wasjes weg wil komen strijken? ppppffffffff geen puf voor verschrikkelijk !!!

nou dat was het zeuren van mij wel weer hahaha

veel liefs

14. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    hey meiden even een paar dagen niet aanwezig geweest. Zag dat er zoveel was bijgeschreven, maar heb de puf niet om alles na te lezen.
    Ben zo vreselijk moe.
    Moest gisteren weer voor een echo naar de vk. had eergister weer wat bloed bij het afvegen en erge buikpijn, dus de vk wilde even een echo maken, maar alles is nog goed. Kleine was goed gegroeid en lag ook nog op schema. Maar oh wat was ik blij toen ik het hartje zag kloppen, was zo bang dat het mis zou gaan. De vk vertelde al dat zoals het hartje klopte ze de kans klein achte dat het nog mis zou gaan. Maar toch blijft m'n angst. (het is evengoed al 4 keer misgegaan, maar ja ook al 2 keer goed dus moet me even over die angst heen zetten.)

Hoe kan ik foto's in berichtjes plaatsen, wil zo graag m'n echo met jullie delen hij is nl zo mooi!!

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb idd de fotoversie..Wij hebben deze kalender oa gekocht voor de kindjes,omdat het voor hun al zo ingewikkeld is.Een eitje en een zaadje die samen een baby worden (is voor ons al moeilijk te bevatten eigenlijk)...En praktisch omdat het op datum is,dat geeft de kids ook echt wel meer overzicht.
    Zoals jij het zegt,daar is hij zeker praktisch voor ;)

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat klinkt ook goed!Kids hebben ook een abbo bij de bieb,zal daar ook eens neuzen..

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Fijn dat je een echo hebt gekregen om je te geruststellen.Al snap ik goed dat je het nog steeds spannend vind.
    Foto`s'? Laat maar zien hihi
    Als je jou berichtje plaatst dan zie je boven je typscherm van alles staan,daar klik je het paperclipje aan,dan foto toevoegen (bladeren),dan foto uploaden en dan venster sluiten.Dan denk je dat het niet gelukt is omdat er in je berichtje niets te zien is,maar als je dan op versturen klikt staat de foto er wel bij ;)

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Yupgup, heb nog nooit alcoholvrije wijn geprobeerd, alleen een keer geproefd op de 9 maanden beurs en die was goed te doen, weet alleen niet meer welke dat was. Nu heb ik niet altijd de behoefte om wijn te drinken alleen bij een leuk etentje en straks met de feestdagen, dus ga zeker die alcoholvrije eens proberen.

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Fijn Miekr dat het hartje klopt meid, bloed wil je gewoon niet zien in je zw.schap alhoewel het niet altijd foute boel is, maar goed het moet gewoon wegblijven.

20. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Nou dames.. even een update van mijn kant..
    Werd vanmiddag gebeld door de dienstdoende verloskundige. Zij was gebeld door het lab met de mededeling dat mijn kalium te laat was.
    Ze heeft vervolgens een paar keer heen en weer gebeld met de gyn in het ziekenhuis en ik kreeg daarna de mededeling dat ik moest komen voor een opname. Nu lig ik hier aan het infuus. Niet dat ik uitgedroogd ben, zo voel ik me ook absoluut niet, maar alleen omdat mijn kalium te laag is. En het gekke is wel dat ze me behandelen alsof ik wel uitgedroogd ben. Voorlopig krijg ik dus ook alleen nog maar vocht. Ik baal er wel echt van! Vrijdag gaan we op vakantie en ik moest thuis nog zoveel daarvoor doen :(.. Maar goed, tot morgen ben ik hier nog wel zeker te weten. Mijn man is nu naar huis spulletjes halen enzo en straks krijg ik ook nog de arts (vrouw) op bezoek die me de reden enzo gaat toelichten. Pfoeh! Heb nog nooit een nacht in het ziekenhuis gelegen!

Deel Deze Pagina