veldmuisje : wat vervelend !!! nou maar hopen dat de uitslagen weer gauw goed zijn en dan weer lekker naar huis !! heel veel sterkte !!! hou je ons op de hoogte?? liefs
veldmuisje heel veel sterkte en vooral beterschap! kort berichtje van mij, de medicatie tegen de misselijkheid lijkt te werken, wel is het enige dat ik nu kan eten beschuit en thee, en daar sterk je ook niet echt van aan, maar het is altijd beter dan niks! volgende week krijg ik een echo (vrijdag) en dan hoop ik weer een beetje moed te krijgen.
jemig wat moest ik veel bijlezen.. maar hier komt het: @marja.. nee die reactie van je zwager over jullie trouwen :O @pat en lekker geshopt?? @souries en hoe gaat het nu met je na de medicatie?? @doetie.. heh getsie heb je veel bloedverlies gehad dan?? hopelijk toch een mooie volgende echo!! @pearl geweldig zo'n mooie echo!! gefeliciteerd!! @bb ik duim voor je hoor!! @magdalena welkom en gefeliciteerd!! @ludora: JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ gefeliciteerd mop!! @forever welkom en gefeliciteerd!! @an wat een onwijs gave echo!! @miekr gelukkig gaf de echo je wat rust!!! @veldmuisje beterschap en hopelijk voor vrijdag weer thuis!! @hier nou vanochtend weer lekker staan kokken met tandenpoetsen en wat gal gespuugd... boobs lijken minder gevoelig dus maakte me weer beetje zorgen.. tot vanochtend mn drinkontbijt in de wc terug te vinden was!! meteen blij want voelde me meteen meer zwanger buik begint ook lkkr op te zetten foto's in fotoalbum en buikjes topic.. de hele dag misselijk gebleven en gelukkig de dag door gekomen.. ben nu wel echt gesloopt... morgen de echo pffff de zenuwen!! gelukkig is mn schoonmoeder heel lief en heeft me gister echt geprobeerd gerust te stellen!! denk dat ik het morgen ook maar vast aan mn baas vertel aangezien wij een klein knus team hebben en het zo onwijs lastig is iedereen voor te liegen!! morgen om 9 uur afsprak in het ziekenhuis.. moet meteen door naar mn werk dus probeer via mn telefoon te reageren en anders s avonds pas... duim please voor me meiden!!! liefs pris
Jeetje Veldmuis wat een tegenvaller!! Hoop dat je morgen weer helemaal opgeknapt bent en lekker naar huis mag! En miss kan je mannetje wat taken doen voor jullie vakantie? Priscilla morgen echoooo!! Bij deze alvast heeeeel veel succes! Hoelaat ben je aan de beurt? Miekr oh das ff schrikken zeg! Maar gelukkig zit je kleine hummeltje veilig in je buik! Dana wat fijn dat de medicatie al wat werkt!! Pfff ik ga weer op de bank liggen... Totally geradbraakt....
Wel alles bijgelezen, maar niet veel fut om overal op te reageren. Sorry. Vandaag zo moe! Vanmorgen werd om kwart voor 8 mijn neefje al gebracht (kind van jonger zusje, zus gaat nog naar school) Hij is 8 maand (maar loopt vreselijk voor met alles haha) dus kost je wel energie zeg. Kan zich gelukkig wel goed vermaken maar ja. Dus heb vanmiddag eind vd dag nog even 2,5 uur geslapen!!! Sinds ik wakker ben heb ik buikpijn. Weet niet helemaal goed wat het is. Hoop niks ergs. Net gegeten maar nu heel erg misselijk. (sowieso hele dag al niet fit) Morgen 10 week. JEEEEUJ. Las ergens dat je HCG in week 10 op zn hoogst is, dus dat wordt nog wat. (maar mag niet klagen hoor, nog geen 1x overgegeven.) Zo alles weer geupdate. liefs
@priscilla, succes morgen bij de echo. Jaaaa heb flink geshopt, een broek van mamalicious Van 60 voor 30, helaas wasdit de enige, meteen tot ontdekking dat ik toch wel afgevallen ben?? En een blouse van mamalicious ook afgeprijsd, en een meegroeibh van prenatal en hema en onderbroeken bij hema voorlopig maar 2 per stuk soort. Maar heerlijk joh. Voor zoon 3 longsleeves en een trui en een broek, en vriend 3 longsleeves en ondergoed en sokken. Dus tsja ik heb flink huisgehouden ahah
@heitje jaaaaaaah eindelijk goh begin m nu toch wel te knijpen.. maar heb kwaaltjes en geen bloed dus moet haast wel goed zitten dan toch? @pat haha je laat er geen gras over groeien!! al denk ik dat ik hier ook los ga als ik een mooie echo heb gehad!!! zelfs mn schoonmoeder gaf gister aan dat ze zich met moeite in kan houden hahaha oooooow de zenuwen gieren door mn lijf!!! blij omdat we ons kleintje dan ein-de-lijk gaan zien!!! bang dat het straks niet goed is en ik gewoon moet werken.. kan ik mn gedachten dan wel verzetten?? maar zoals mn schoonma al zei vroeger was je zoiezo blij dat je zwanger was en ging je ervan uit dat het goed zat... tegenwoordig kun je jezelf zo gek maken op internet dat je de eerste weken amper kunt genieten!!
Pricilla, mijn boobs doen ook sinds 2 dagen iets je minder zeer, zijn minder gezwollen. Ik dacht ook echt dat het mis was. Maar zag tot mijn hele grote opluchting een hartje. Vindt het nog zo raar, het besef dat wat ik gezien dat dat in mij zit. En dat dat, onze uk is 9,4 milimeter, dat dat een mens is.... (beetje veel dat in de zin!!) Pricilla, ik wens je heel veel sterkte met wachten op morgen.... Helaas kunnen we geen goede borrel nemen om te slapen... Ik denk aan je!! Veldmuisje!! Wat schrikken!! Maar misschien wel even goed dat ze eens goed naar je gaan kijken de aankomende 24 uur. Sterkte, en rust goed uit!! BB, mooi dat je weer iets binnen hebt gehouden!! Dana gelukkig werkt het een beetje.. Miekr niet leuk!!! Succes!! Oh ja mijn gyn zei nog, eigenlijk zou je nu niet op zo'n site moeten zitten. Daar wordt je alleen maar onzeker van en krijg je spanning van. Tssja dat is misschien ergens wel zo. Maar het is wel fijn dat we hetzelfde mee maken. We moeten gewoon goed voor ogen houden dat iedere zwangerschap anders is als de andere.
meiden ff een vraagje aangezien we er gewoon vanuit gaat dat de baby goed zit en een mooi kloppend hartje heeft.. hoe vertel ik het o mn werk?? ik werk 3,5 dag in een knus team die bijna alles van elkaar weet.. alleen mijn gyn zit alleen op de donderdag... juist 1 van de dagen dat ik werk.. en de regel is dat je zh afspraken enz. pland op je vrije dag!! gaat dus niet in mijn geval.. vandaar dat ik het toch vroeg op mijn werk moet gaan vertellen want dat liegen en smoesjes verzinnen gaat me niet goed af... ze kijken me nu al vreemd aan... hoe vertel ik het op een leuke originele manier? aangezien het haast familie is (werk er al vanaf mn 16e)
pricilla: zeg wat er op je hart ligt en vertel het gewoon en ga samen met je leuke team opzoek naar een oplossing ... misschien dat iemand de komende maanden met je van dag wil ruilen ?? of dat iemand miss dat uurtje voor je wil werken... ik weet niet wat voor werk je doet .... en ook niet tot hoe laat.... maar dat zijn mijn tips maar zeg het wel gewoon op je werk want des te eerder jij het vertelt des te beter het denk ik opgevangen wordt.. liefs
@forever.. werk bij een tandarts.. en het is wel op te lossen maar het is gewoon dat ik het graag op een leuke manier wil vertellen...
tja hoe vertel je nou op een leuke manier in een tandarts praktijk dat je zwanger bent...... hersenen beginnen te kraken.... kun je niet een grote kaart maken met er op : HALLO IK MELD ME AAN ALS NIEUWE TOEKOMSTIGE PATIENT !! is dat misschien een leuke? liefs
@magdalena ouders en schoonouders weten het.. wil het morgen na een goede echo ook de broers en zussen vertellen.. en dus op mn werk.. @forever zat idd ook al te denken aan een kaart met een gedichtje erop.. en er dan iets in als: en over een aantal jaartjes loop ik aan mijn moeders hand, binnen als jullie nieuwe klant.. veel liefs namens mij en mama .... (naam)
Bij mij op het werk weten ze het bijna allemaal! Die reageerden erg verbaast en heel positief, dus dat heb ik al in mijn pocket voor as maandag als opa en oma het te weten gaan komen. Zaterdag zijn schoonouders aan de beurt. Pfoeii Het is pizza tijd, dus ik ga bestellenzit al 2 uur te dubben
misschoen heel stom.. maar ik ga het mijn overleden oma ook laten weten.. ze is januari dit jaar overleden en heeft mijn vmk nog meegekregen.. ik wil een kopie van de echo in een potje aarde stoppen met een leuke plant erin... tis misschien van de zotte... maar voor mijn eigen idee... vind et fijn dat ze dan de echo ''dichtbij zich heeft''
Hoe te vertellen? Een kaart is inderdaad een leuk idee, zeker als je een kaart zou kunnen vinden met een lachend kindje erop (met dus een melkgebitje), maar da's wel moeilijk denk ik. Kun je op je werk niet aan een blanco patientenkaart of dossier komen? Of een afsprakenkaartje. Daarop schrijven 'baby + je achternaam'. En dan tijdens een gezamenlijke pauze ofzo roepen dat je er een nieuwe patient heeft gemeld en dan het kaartje aan je collega's en baas laten zien? Bij mn eerste zwangerschap gaf ik mn vader en broer allebei een cadeautje. Mn vader kreeg een rol beschuit (ingepakt hé) en mn broer een doosje muisjes. Het kwartje viel meteen! Simpel, maar ook erg effectief.