Ik voelde het met ongeveer 20 weken voor het eerst bewegen de eerste keer, ben benieuwd wanneer ik de baby nu ga voelen.
@Pris, gefeliciteerd met de goede echo. @Veldmuisje, jeetje dat is schrikken geweest. Beterschap, hopelijk mag je straks naar huis. @Miekr, ga je niet naar de dokter voor het flauwvallen? Klinkt wel eng hoor.. Beterschap. @ All, hier sinds gister beroerd non-stop misselijk. Heb voor het slapen gaan en vannacht moeten overgeven. Ik voel mij alleen goed als ik doostil zit of lig!
Wow, ik zou het ook al wel willen voelen bewegen. Maar het is mijn 1e dus dat wordt sowieso later had ik al gelezen en je herkent het vaak ook nog niet meteen. Tsja. Komt vanzelf denk ik. Vandaag 10 week
Ik heb het papa pakket binnen gekregen. Ben benieuwd wat manlief ervan vind. Heb niks tegen hem gezegd. Is trouwens wel snel gegaan. Gisteren besteld en nu al in huis. Tot nu toe (even gespiekt) zit er een keykoord in, een mutsje, een zachte kleine voetbal, een mok, dd en nog een tijdschrift, een slabbetje en een brief. Verder misschien nog iets maar weet ik niet meer. Oja, ook nog een gekke speen. Met de missellijkheid gaat het goed. Ben het nu alleen als ik echt een lege maag heb. Ben nog wel steeds wat moe en kouwelijk. Dus ik ga nu weer even een uurtje plat en dan weer aan het werk in huis. S6 allemaal.
Ha, dat herken ik. Eigenlijk al direct vanaf het begin, geloof dat ik het hier al eens heb gemeld. Vroeg aan de VK of het harde buiken waren maar zij dacht bandenpijn. Voel het als ik te druk ben en ondanks de eerste waarschuwing (duizelig) toch doorga. Bijvoorbeeld op werk, waar je niet mag zitten, of winkelen, etc. Krijg krampen/druk op bm en gaan pas weg als ik me volledig ontspan. Ik merk trouwens ook al dat mijn buikspieren niet meer recht kunnen, jullie dan? Dingen tillen of juist uitrekken levert me spierpijn-steekjes op. Hebben jullie dat ook?
Wat fijn dat je het herkent Yupgup...ik vind het zo snel al.Ik heb dat ook,ik ga altijd maar door..tot het echt niet meer gaat.Is ook stom,want ik heb juist de kans om het rustig aan te doen. Die spierpijn steekjes herken ik ook,ik had het vanmorgen juist toen ik bukte om iets van de grond te pakken.Ik hou niet zo van steekjes,wordt er alleen maar onzeker van..
Hallo allemaal, Ik lees al een tijdje mee en wilde me ook aanlsuiten bij de mei 2012 mama's. Zoals het er nu naar uit ziet ben ik 16 mei 2012 uitgerekend. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. We hebben afgelopen vrijdag een echo gehad maar toen klopte het hartje heel langzaam en werden we naar huis gestuurd met het nieuws dat het waarschijnlijk verkeerd zou gaan. Dinsdag terug geweest voor een tweede echo en toen klopte het hartje perfect. Het is ons eerste kindje dus erg spannend. Ook ben ik veel misselijk en overgeven en erg moe. Maar heb al gelezen dat ik niet de enige ben.
Schoonouders waren dus niet zo positief? Wat jammer zeg! Hoop dat je je er niet teveel van aantrekt hoor! En wat een leuke gelegenheid om het tijdens de doop aan je fam te vertellen! Zijn er geen andere manieren om je bloeddruk te verhogen dan dropjes eten? Lijkt me ook dat je dat op een gegeven moment zat bent?
Hoi meiden, Ben op internet alvast aan het rondkijken voor een kinderwagen, babyfoon e.d. Wel leuk hoor We willen sowieso de 12 weken echo afwachten totdat we echt wat kopen, maar vind het wel leuk om alvast te kijken wat me aanspreekt Sam4Hope, blijft idd eng totdat de echo is geweest! Had ik ook hoor! Wel grappig dat ik achteraf (na het vertellen) van mijn moeder hoorde dat zij ook helemaal geen kwaaltjes heeft gehad bij mijn zwangerschap. Als ik dat eerder had geweten, had ik me misschien wat minder druk gemaakt Veldmuisje, wat vervelend zeg! Beterschap! En lekker naar de Veluwe, leuk! Priscilla, vandaag echo, veel succes!! Gefeliciteerd met je goede echo!! Child, alweer 10 weken zwanger! Pat78, flink geshopt dus! Dribbel, wel gaaf dat je de baby voelt! Lijkt me echt bijzonder Tienus, welkom en gefeliciteerd! Wat fijn dat het hartje dinsdag wel goed klopte!
Hier een beetje een rotgevoel... Kom net bij de fysio vandaan..was daarheen om te praten over begeleiding tijdens mijn zwangerschap in combinatie met mijn rugproblemen. Ik heb alles uitgelegd van mijn rugoperaties, hernia's en dat mijn hele rug eigenlijk heel zwak is (in mijn wervels overal deuken en scheurtjes..echt een B-keus rug dus..). Toen zei ze meteen: nou ik zal er niet omheen draaien...normaal gesproken is een zwangerschap al zwaar..maar voor jou gaat het écht heeeel zwaar worden...maar jij hebt ervoor gekozen... Ze wil me wel begeleiden maar kan in principe niet heel veel voor me doen. De verwachting is dat ik sowieso vanaf 6 maanden bedrust moet houden, omdat mijn wervels het gewicht anders niet meer kunnen dragen. Daarnaast kan ik geen natuurlijke bevalling aan, het wordt dus sowieso een keizersnede (dit wist ik allemaal al, alleen is het weer ff hard om het zo uit de mond van iemand anders weer te horen....). Ze verwacht niet dat ik in een rolstoel beland na de bevalling, maar wel dat ik helemaal terugga naar de basis en veel minder kan straks...ik ga dus ook echt hulp nodig hebben! Vriend is nog altijd in de ontkenningsfase en zegt: ja dat weet ik wel..maar ik moet gewoon werken blablabla. Ze maken je bang en dat moet niet! Maarja, ik weet wel dat het gewoon de realiteit is... Pfff voel me wel ff down nu..
Ach heitje het is idd erg naar om het te horen, sterkte in inder geval. enne euh naam?? Fijn van die mooie echo, geniet ervan meid
heitje dat komt indd ff flink rot aan.... maar hopelijk komen jullie tot een fijne oplossing... jullie hebben gelukkig nog wel even tijd.. ik ga me klaar maken voor het werk na net uurtje gelegen te hebben. Phoe ben brak hahaha... xxx
volgens mij ben jij echt wel een doorzetter, je bent zo ziek (geweest) en nu alweer werken! heitje dat is echt niet leuk! kan me voorstellen dat je dat even moet verwerken
Minnie Bedankt voor je reactie! Ik was even zooo blij dat ik het hartje al vond met de Angelsounds! Buikkrampen en ineens pijnlijke onderrug kunnen je dan gelijk zo onzekerheid maken. Vreselijk. Vandaag gaat het wel weer, geen pijnlijke darmen meer. Priscilla Lees dat de echo goed was. Fijn! Gefeliciteerd! Tienus Welkom! En gefeliciteerd! 1e keer voelen Dacht vandaag ook: "Ik voel belletjes! Precies daar bij m'n schaambot!" Maarrrr.. Is wel heeeeel snel, hoor. Ga er maar vanuit dat het nog gewoon de darmen zijn. Hihi! Levi voel ik met precies 16 weken en toen een week niks. Vanaf precies 17 weken voelde ik 'm dagelijks! HeitjeKarweitje Hè bah, niet leuk om te horen! Ook al weet je het zelf al. Misschien dat zij dat gewoon nog even duidelijk (en nuchter) wilde zeggen. Dit zijn de feiten. Maar hopelijk gaat het allemaal meevallen. Dat zou fijn zijn!
Kwaaltjes Zoooo... Sinds een week is het wel heftiger geworden, hoor! Was al wel moe en met vlagen misselijk, maar nu kan ik wel de hele dag slapen! En ben vaker (sneller) misselijk, avondeten krijg ik nu helemaal niet meer weg. Gister kwam het er ook gewoon weer uit. En ik heb echt NERGENS PUF VOOR. Pffffff... Haha! Voel me wel schuldig naar m'n man. Afgelopen dagen bijna niks in huis gedaan en koken doet hij steeds. Hihi!
Hee meiden, Sorry heb me even niet laten zien.. was druk.. afgelopen week veel afspraken staan en met t werk lukt het niet altijd om te reageren.. dan ben ik online op de tijden dat jullie slapen En jullie kletsen zoveeeel mijn laatste berichte staat op pagina 378 dus sorry wordt even een ego berichtje en hoop dan weer mee te kunnen doen Hier gaat alles goed.. wel misselijk en loop steeds tegen het gevoel aan dat ik over moet geven maar dit is gelukkig nog maar 3x gebeurd.. Afgelopen maandag echo gehad.. het hartje klopte!! Dus was helemaal blij! Hoe gaat het hier? Allemaal mooie echo's gehad met kloppende hartjes? Las dat Bb zwanger is van een tweeling! Super leuk meid!! Gefeliciteerd.. Kan het daardoor komen dat je zo beroerd bent? En heitje, wat vervelend je gesprek vanmiddag met de fysio.. Tuurlijk kies je hier voor.. maar vind wel dat ze dat anders kan brengen.. Alsof je nu iets doet wat niet zou mogen! Meid probeer wel te genieten van je zwangerschap en de nu fijne momenten! Het is balen het vooruitzicht maar probeer er niet teveel bij stil te staan.. (wanneer t moet okee maar probeer ook tegenieten) mn mond valt echt een beetje open.. verbazing van je fysio en van het feit dat je al weet wat je te wachten staat en geen leuk vooruitzicht is.. Dikke knuffel vooor jou meid! Adere meiden, sorryy ik heb wel beetjes bij gelezen maar er is echt niks blijven hangen.. Dus hoop dat allesgoed gaat verder met iedereen.. En zal nu braaf weer meelezen en typen! Liefss
He Heitje, dat is altijd weer naar om te horen! Maar soms zitten ze er ook wel eens naast hoor, en kan je lichaam meer aan dan je denkt. Positief blijven en op tijd je rust nemen! @ Priscilla: fijn dat je echo goed was!! Zien graag een foto! @ Veldmuisje: fijn dat je toch lekker op vakantie kan! En hopen dat je waardes snel weer beter zijn! Verder weet ik het even niet meer.. Vanochtend werd ik om 6u wakker. *terwijl ik gisteren tot 23u heb gewerkt* en ik barstte van de honger! Nou, er maar uit gegaan en boterham met kaas en glas melk genomen. Man stond raar te kijken toen hij beneden kwam hahaa Nu lekker lang geslapen, zo met de hond lopen, zorgen voor eten en dan lekker rustig aan vanavond. Ik moet ook op tijd mijn rust pakken, krijg dan krampen in me buik. En dat Papakket heb ik ook al binnen, heel snel he?! Mijn man weet ook van niks hahaaa Weet iemand hoe dat zit met dat pakket van Prenatal? Die heb ik besteld, maar moet je ophalen las ik. Krijg je daar een mail voor of hoe zit dat??
Ongeveer in je 7e maand krijg je een mailtje dat je het pakket kan ophalen. Ben benieuwd wat er deze keer inzit. Heb je je ook al bij Etos aangemeld voor een pakket/ bij babydump? en bij de kruidvat kan je op de site aanmelden voor een babypakket en kan je een bon krijgen voor een gratis pak kruidvat luiers. Daarbij hebben sommige supermarkten ook babypakketen die je kan bestellen.