Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    :( wat vervelend dat je geen reacties daarop kreeg....dat kan niet expres gegaan zijn!

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jeetje Saar en Dribbel,jullie zijn gewoon alweer 10 weken ver!!!

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @daydreamer
    ik snap je gevoel hoor!!
    ik heb ook vaak het gevoel dat ik overgeslagen word
    maar vind het soms lekker om het van me af te tikken en negeer het maar

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Tis niet altijd makkelijk alles bij te houden..

Maar dames, ik ga afsluiten en me klaarmaken om te gaan werken!
    En ondertussen mezelf zenuwachtig maken voor de echo morgen ochtend.. *nu ga ik voor mezelf duimen!*

Weltrusten voor jullie en tot morgen!

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Truste sam!!
    en veel plezier morgen!!

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Sam heeeeeel veel succes met de echo morgen! Gelukkig mag je lekker vroeg! En werk ze!

Ik probeer altijd om de ene keer op de een te reageren, en de andere keer weer op de ander. Het helpt ook om vragen te stellen misschien als je wat meer respons wilt? En het speelt ook mee ja om welk onderwerp t gaat. Als iemand bijv iets over bruinverlies vraagt, kan ik daar niet over meepraten maar hoop dan dat anderen reageren die er wel wat mee kunnen....

7. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Succes vanacht en morgen met je echo Sam!!!!!!!!!

Daydreamer, ik moet je eerlijk zeggen dat ik er overheen gelezen heb. Ik vindt het contact onderling ook leuk, maar ik vindt het ook vooral fijn om van me af te schrijven en te lezen of iemand t zelfde meemaakt, meestal reageer ik daar dan wel op.

Ik denk dat het dadelijk wel iets rustiger wordt als iedereen eindelijk de eerste echo gehad heeft, en je wat zekerheid hebt...

MvM doe ik niet op mijn werk overigens. Daar weten ze nog van niets. En ik denk dat het sjouwen met de bus en kan wel opvalt :) En inderdaad mijn ochtend, of eigenlijk nacht, plas is absoluut de grootste!! Daarmee vul ik bijna de halve melkbus!! haha

8. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    #4828 Dribbel32, 6 okt 2011
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
    @ Heitjekarweitje, ik speel een beetje vals, ben 4 dagen terug gezet, maar heb mijn banner nog niet veranderd, dus ben nu 9 weken en (bijna:)) 5 dagen.

@Sam werk ze en ik duim voor je morgen!

MvM, alleen bij mijn eerste heb ik op mijn werk mee gedaan, dat was een klein kdv met zicht op de wc, dus dat vond ik wel prettig ;)
    Bij de tweede werkte ik in de kraam en om het nou allemaal mee te slepen naar gezinnen ;)
    Nu werk ik weer in een kdv, maar een groter kdv met de wc op de gang en ik vind het ook wel lekker die 2 dagen gewoon op de wc plassen ;)

Verder duik ik zo mijn bed in, vannacht een spugend en spokend kind gehad dat niet naar school is gegaan, maar daar eigenlijk wel weer aan toe was. Net werd ze weer wakker van de regen, maar ze ligt weer én in haar eigen bed (tip, laat je kids nooit in je bed slapen, je komt er nooit meer vanaf ;)) De tweede heeft veel minder in mijn bed geslapen, de eerste 3 weken van zijn leven en daarna nog maar 2 keer (en hij wordt bijna 3)

9. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Sam4hope Okee, fijn dat het herkenbaar is! :D
    En jij hebt dus morgen je 1e echo? Spannend zeg! Wel mooi op tijd, 8.00u, bijna geen tijd om zenuwachtig te zijn. Hihi!

Teddybeer Welkom en van harte gefeliciteerd! Spannend allemaal..

Pat Heb je ook wel gelijk in, hoor! Maar ja, soms wel jammer.. Dan hoop je juist op reactie.

Priscilla Duidelijke echo! Geniet er maar van!

D3b Ooooh... Sterkte!!!!!!! Van enorme blijheid naar verdriet...

BezigBijtje Had er al weer eventjes op gereageerd.. Snap heel goed dat niet iedereen op elkaar kan reageren. Dat is ook wel logisch! Maar dat er niét wordt gereageerd of maar door 1 persoon.. Toch best jammer! Of niet?
    Je schrijft en leest hier mee, omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten.

Vervelend dat je de ziektewet in moet, maar.. Is niet anders! Misschien wel lekker dat je dan thuis wat rustiger aan kan doen?

Ludora Klopt, snap ik ook, hoor. Maar nogmaals, we zijn met zoveel meiden.. Dan mag je toch wel wát reacties verwachten. Toch? Bedoel het trouwens niet verwijtend, hoor! Haha! Maar viel me wel op..

Rose en Kayde en Daro Haha! Nu blíjf ik erop reageren.. Wat een berichtjes! Hihi!
    Fijn dat het herkenbaar is!
    Ik blijf gewoon zelf maar m'n best doen te reageren. En dat zal de ene keer op meer meiden zijn dan de andere keer. Maar ja, inderdaad.. Misschien als we allemaal weer wat rustiger zijn.. Haha!
    Waar woon je, Kayde? Dat heb ik dan weer even gemist...
    En Daro, over dat voelen van je kindje.. Ik dacht het vandaag ook even! Dat gefladder, zeg maar.. Meteen daarna verklaarde ik mezelf voor gek! Dat kán toch nog helemaal niet! :D

Dana Maakt niks uit, joh. Genieten komt vanzelf!

Draak Haha! Zie al dat je wat tips gekregen hebt. Ik doe het deze zwangerschap niet, vanwege de onzekerheid door miskramen en een vakantie tussendoor, maareh.. Ik deed het de vorige keren niet op m'n werk, hoor. Hoeft ook niet.

10. daydreamer

Ik heb even zoveel mogelijk teruggelezen, maar ALLES...?? Dat lukt inderdaad niet. Hihi!
    Zie dat ik na m'n laatste bericht weer leuke en lieve reacties heb gehad. Doe me goed, hoor! :D

11. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hé, en nu negeer je mij :D
    (dit is een grapje!!!!!)

12. daydreamer

Ik negeerde het eigenlijk ook, totdat ik dacht.. Tsja, dat kan ik natuurlijk ook gewoon typen. ;)

13. daydreamer

Neeee, ik moet de laatste pagina nog!! :D

14. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh, dus ik praat voor mijn beurt!

Dan heb ik niks gezegd :D

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    soms lucht het ook gewoon op om het even van je hart kwijt te zijn toch??

16. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Altijd uitspreken! Dan weten wij wat er aan de hand is en zit je er zelf niet zo mee!

het is altijd moeilijk om op iedereen te reageren, dat lukt gewoon niet, je kiest automatisch de dingen uit die in jouw 'straatje' passen. Daar kun je niks aan doen.

17. daydreamer

Ik snap het! ;)
    Dat van dat bruinverlies was overigens rond de 6 weken. Daarna kwamen er nog een paar meiden die er last van kregen, dus.. Heb dat wel extra gevolgd.
    En dinsdag en gister gepost over m'n rug. Heb sowieso soms ineens een zeurende onderrug, maar vk zei al.. Groei van de baarmoeder.
    Van de week kreeg ik echt buikpijn, krámpen en daarbij ineens wel een hele zere rug. 2 dagen gehad en nu over.. Denk dat het weg kwam bij m'n darmen.

Hoe is het met jou??? :p

18. daydreamer

Ooooh... En jullie kletsen al zo weer verder.. Lekker langs elkaar heen! Haha!

Ludora Heb jouw berichtje ook gelezen!

Miffy Inderdaad! :)

En Dribbel Nog even op jou.. Hoop dat je een goede nachtrust krijgt! Hoe oud zijn je kinderen?

Nu hou ik op... Normaal (laatste weken) lig ik echt al om 22.00u (of eerder) te slapen!

Welterusten!!!!

19. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahahaha :D
    Met mij alles goed (en dat is ook het suffe, ik heb voor de derde keer een zwangerschap zonder klagen) Tot nu dan, hoe het hier verder gaat, weet ik niet.
    Ik weet wel dat ik maandag en dinsdag niet zoveel online ben geweest, dan werk ik nl ;)

Ik weet niet of jij van de kuiltjes in je rug hebt? Maar dat is ws de plek waar je last van hebt. Daar komen nl alle banden waar je baarmoeder aan hangt samen! (toch handig zo'n kraamopleiding ;))

20. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik lig normaal ook om 22.00 uur plat!
    Danique is nu ruim 4,5 en Finn wordt eind december 3.
    Gelukkig tussen Finn en de beeb iets meer leeftijdsverschil dan 22 maanden, dat was best pittig!

Deel Deze Pagina