Thnx Ik wilde een vreugde dansje doen haha. Echt een pak van mijn hart. Het is als stressvol genoeg zonder suiker he
het zou inderdaad wel vervelend zijn als je dat er ook nog bij had zeker nu in het begin al :O alsof de eerste weekjes doorkomen nog niet vervelend genoeg is en heb je het nog gedaan je vreugdedansje?? ik zou het wel doen
Hoi meiden, Hier al een uitzetlijstje voor de baby gemaakt. Ik was heel benieuwd wat voor spulletjes er allemaal nodig zijn. En vond het wel makkelijk daar een overzichtje van te hebben. Het is nog best veel, haha. En vandaag uitgeslapen tot 10.00u.. tjee HeitjeKarweitje, jeetje meid. Dat is ook niet niks met je rug zeg. Wel heftig hoor! Snap dat je er een rotgevoel over hebt. Hopelijk valt het allemaal een beetje mee straks! Draak, gefeliciteerd met je goede echo! Minnie, de yoga opleiding gisteravond nog overleefd? Daydreamer, al wat meer last van kwaaltjes dus. En een lieve man zo te lezen Ik had gisteren ook enorme buikkrampen na het middageten. Toen naar de wc en toen was het over gelukkig Maar is wel even schrikken vond ik. Teddybeer, welkom en gefeliciteerd! D3b, pff wat schrikken meid! Ontzettend veel sterkte! @ plopjes, hier ok niets eigenlijk. Ludora, fijn weekend! Cullen, alleen kijken niet kopen, haha Fijn dat je suiker goed was!
Dank je wel Viev! Slim om alvast een uitzetlijstje te maken...wil ik ook aan beginnen binnenkort! Heb ook af en toe ineens flinke krampen, maar weet meteen dat het mn darmen zijn dus maak me daar geen zorgen over gelukkig! Jij ook niet doen! Poe ik ga maar eens wat doen, anders roest ik vast op deze bank! Fijne dag allemaal!
Had inderdaad toch wel het idee dat het mijn darmen waren. Want na mijn wc bezoek was het over, haha. Succes met wat doen!
Leeftijdsverschil Hier zit straks ongeveer 27 maanden tussen. Minder had ik ook niet echt gewild.. De afgelopen 20 maanden met Levi vlógen al voorbij! Dit was het goede moment om ervoor te gaan. En gelukkig lijkt het nu allemaal wel meteen goed te gaan. En wat ik regelmatig hoor van moeders met minder dan 2 jaar verschil tussen de kinderen.. Zwaar! Druk! Haha! Maar dat zal ook wel zo zijn als er 2,5 jaar of 3 jaar tussen zit. Maar goed. Dribbel En nu? Hebben jullie nu al (evt) namen? Camadia Jij ook een goed weekend! Marlinde Haha! Fijn hè, die kwaaltjes.. Vanaf 8 á 9 weken werd het hier nog erger. Ludora Leuk! Veel plezier! Ook met het vertellen! BezigBijtje Ik doe ook bijna niks in huis, hoor. Beetje voor het oog.. Hahaha! Cullen Inderdaad, ik geef me er maar gewoon aan over. Las het inderdaad ook, dus wij zitten nu rond de piek. Nou ja, wordt het als het goed is ook weer minder. Manlief accepteert het gelukkig ook, dat ik moe ben en nauwelijks puf heb voor iets. Is ook anders dan de 1e keer, hoor.. Nu heb ik ook een klein mannetje in huis rondlopen. En je suiker is nu goed! Fijn! Waar kan het de vorige keer aan gelegen hebben? Viev Thanks! Jij dus al lekker aan het kijken naar de dingen die er allemaal aangeschaft moeten worden. Zo leuk is dat! Ik heb nu eigenlijk al heel veel in huis. Is ook jammer.... Haha! Moet ik me straks maar richten op een nieuwe babykamer, nieuw behangetje, enzo. HeitjeKarweitje Doe maar eens wat! Geintje! Goed weekend, hè! Kraamzorg Ik ga even wat folders doorlezen. Gok dat we gewoon voor hetzelfde bureau gaan als de 1e keer. Misschien eerst ff de zorgverzekering checken..
Hoi meiden, kwam net trouwens nog een handige link tegen op hema: uitzetlijst - HEMA Heb je meteen je hele uitzetlijst bij elkaar en je kunt er zelf afhalen wat je niet wilt... X
@D3b; heel veel sterkte. @Cullen; Ja kan gelukkig wel eten, al is het maar in kleine porties. Ik heb echt een fobie voor overgeven dus hoop niet dat het zover komt Goed om t ehoren dat je suiker goed was!! @ daydreamer; jij maakt mij niet gelukkig met jouw reactie whahah. Zolang ik maar niet hoef over te geven @camadia handig ga straks eens even bekijken
Er moet me toch wat van het hart. Voel me namelijk 'afgeschrikt' door het berichtje van daydreamer. Ik vond het leuk om over jullie te lezen, jullie te volgen en soms zelf van me te laten horen, ervan uitgaande dat de rest er ook zo over denkt en we gewoon gezellig wat over onszelf en onze levens posten. Maar voel me nu haast verplicht om op iedereen te gaan reageren, terwijl ik daar helemaal geen zin in heb. Zie ook de meerwaarde niet van het zeggen 'nee dat ken ik niet' (ik reageer dan liever niet, want daar heeft die persoon ook niks aan) en de zoveelste 'succes hoor' heb ik ook een beetje genoeg van. Vind het jammer. Op vragen reageer ik graag mits ik er wat vanaf weet, en zo niet, dan reageer ik niet. Maar nou 'moet' ik dus op iedereen persoonlijk reageren, ook al kan ik er niks mee en heeft die persoon er niks aan? Vind het zo vervuiling van het forum. Ik heb echt de 'onzinnige' reacties niet nodig, als ik een vraag heb dan stel ik 'em en als er niet op wordt gereageerd weet gewoon niemand het antwoord. Ging ervan uit dat dat ook voor jullie gold... Maar schijnbaar niet, en nu voel ik me buitenstaander. = nieleuk. Snif. Hormonen.
@yupgup.. denk niet dat je het zo moet zien meis!! we hebben toch allemaal wel een dag erbij zitten dat we de fut niet hebben om erop te reageren!!!
@Yupgup, maak je niet te veel zorgen. Iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelt. Ik reageer ook niet altijd meer niet dan wel eigenlijk....
meiden heb echt geen zin om terug te lezen!! slecht geslapen en reanimatie crusus gehad dus ben gesloopt!! ga even lekker mn ogen dicht doen!! heb net even een mailtje gestuurd via marktplaats ben er vroeg bij maarja buitenkansje heh! complete babykamer voor 100 euro.. mn schoonvader wou dat ik mailde of hij er nog was want we krijgen hem dan van hun... dus meteen maar even gedaan net haha nou ik ga even ogen sluiten truste
@ Yupgup: Gewoon de hormonen hoor (ik schuif daar gewoon alles op nu hahaha) Niet verplicht voelen hoor om overal op te reageren. Ik ben ook een meelezer en probeer wel te reageren maar het gaat hier soms ook zo hard met de pagina's... Vind het al mooi als iedereen gewoon verteld hoe het gaat met een mooie echo erbij als bonus... haha. Meiden, het is bijna half 3 en Sam heeft nog niet gepost? Ik hoop dat alles goed is met de echo!!!! De bevallingslijst zoals ie er nu staat moet ook zo blijven hoor! @baby-uitzetlijst HEMA, ff doorgekeken en is ook best handig. Maar je bent LANG niet alles nodig dus ik zou het wel goed doorspitten. Maar het is wel handig als je nog niet precies weet wat je allemaal nodig hebt. Hier vannacht last van mn buik gehad (banden) Gisteravond koopavond stad in geweest en beetje veel gelopen, dat voelde al niet zo lekker. En dat heb ik vannacht gemerkt. Ik heb ook vreselijk druk gedroomd. Ik kreeg een echo (gewoon thuis, VK met eoa mobiel apparaatje ofzo) Ik was alleen, man was boven ofzo. Na 20 min. zoeken zei ze: Ja mooi, kind heeft 10 tenen en 10 vingers. Ik euhm ja: klopt het hartje ook? O ja, die klopte wel maar niet zo hard (33 slagen per minuut ipv 150 ofzo) Pff, werd gewoon verdrietig wakker.... (wat een details weet je dan nog he haha) Nou verder gaat hier alles goed. Alleen vreselijk moe!!!!!
Oh sorry Child, kan het niet laten: 'Je BENT niet alles nodig'? Noorderling zeker Heerlijk hihi. Heb ik gelijk? Bedankt voor de reacties... zal me me niet meer zo aanstellen (mijn eigen woorden) hoor. Vind het gewoon erg leuk om over jullie te lezen en zag al zo'n dicussie aankomen van 'wie niet reageert, hoort hier niet'. Tsja... dan nog even over mezelf... de hormonen slaan hier toe. Ben ergens tussen de 9 en 9+4 wk en de laatste dagen ben ik erg emotioneel. Niet chagrijnig, wel gevoelig. Hebben gisteren de kasten in de babykamer uitgezocht en stond met de tranen in de ogen. Dat daar zo'n hummeltje komt te liggen.... (in een ledikantje dan he, niet in de kast )
Ik kwam even kijken of sam al nieuws had.. Ze zal haar nachtdienst er wel uit aan t slapen zijn... Yupgup, gooi t er lekker uit hoor. Het enige dát we een beetje aan elkaar verplicht zijn is respect voor elkaar. Maar je moet lekker zelf weten of je mee leest schrijft of reageerd. We zijn niets aan elkaar verplicht toch. Doen waar je je jezelf goed bij voelt...
haha yupgup.. nee leggen jullie m niet in de kast ik kan ook echt overal om janken.. zat w=moet je me niet wat vragen te kijken en continu tranen in mn ogen of over mn wangen.. pfff ben normaal best hard maar nu hoef ik maar over zwanger te lezen en ik jank..
@yupgup iedereen moet gewoon blijven kletsen zoals ze dit al deden natuurlijk is het vervelend als je vragen niet beantwoord worden maar dat gebeurt nou eenmaal we zijn wel allemaal kleine hormoonbommetjes he?? gewoon gezellig blijven kletsen hoor!!!! smeren voor de dames die bio oil vinden stinken of te duur vinden bij de action hebben ze skin repair oil, is hetzelfde spul alleen met een camille geurtje eraan heerlijk spul!!! en kost maar 2,29
Ja inderdaad een noorderling hahaha. Ik kom uit het mooie Drenthe. En ik praatte eigenlijk altijd best netjes maar mijn man is echt Drenths, dus je BENT iets nodig (of niet) heb ik van hem aangeleerd. Als de kinderen er zijn, ga ik ze echt nederlands proberen op te voeden haha. Dus je HEBT iets nodig. (en ik weet het eigenlijk donders goed hoor hoe het hoort haha) Dat van het bedje en dromen dat je kindje erin zal liggen: Ik had dit met babysokjes. Ik heb een paar gekocht voor mijn man toen ik net getest had en ik stond ermee in handen en weg te dromen dat ons kindje dit straks om zijn/haar minivoetjes had. zo lief
Ahw voetjes! (traan) Ha, Drenthe. Dan ken jij 'de deur staat los' vast ook wel Heb me daar zo over verbaasd haha. Vriendlief komt uit een dorpje nabij Assen, en ik als Arnhemse kon daar echt niet bij. Hoezo, wil ik de deur even los zetten?! He??