Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Hoi,
    Ik lees hier ook veel meer dan ik schrijf. Naast mijn dochtertje en mijn werk, heb ik ook niet altijd tijd en de energie om wat te typen. Aankomende dinsdag heb ik een 2e echo. Het is erg spannend.. de 1e echo was wel goed, een kloppend hartje.. maar de echo werd geschat op 6 en halve week.. terwijl ik dacht zo'n 8 en halve week zwanger te zijn (vanuitgaande mijn laatste menstruatie) Vind t wel eng, ook omdat ik in juli een miskraam gehad heb. Nou nog een paar dagen toch wat in onzekerheid en dan maar hopen dat t nu goed zit.
    Wie heeft er de komende dagen nog meer een echo?
    Veel succes alvast!
    Groetjes

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    @germar komt vast goed!! succes :)

hier was ook trouwens zo blij ik loop precies gelijk met mn banner volgens de echo :D

3. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Dank je wel :)
    Is toch een fijner gevoel dat je echo gelijk loopt als je banner ;)

4. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Yupgup: Ik ken de uitdrukking wel maar gebruik em nooit.
    Wat ze hier ook nogal eens zeggen als ze vol zijn van het eten: Ik ben zat. Ik vind dat zo'n rare uitdrukking! Klinkt heel ontevreden. Dus ik zal lang niet alle uitdrukkingen gebruiken haha.

@ Germar: Ik mag over 10 nachtjes een echo haha. Ik begin het nu vreselijk spannend te vinden hoor. Ik denk zelf 3 dagen teruggezet te worden maar meer niet...2 week verschil is wel veel he?
    Hoop dat alles gewoon goed zit!

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Aankomende dinsdag om 11.05 hebben wij ook onze 2e echo.

Hoeveel dagen na je laatste menstruatie heb je dan getest Germar? Kloppend hartje lijkt me al een geruststelling, toch?

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik zet de deur ook altijd los :D
    maar dat zei ik in het westen ook al hoor:)

7. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Dat is ook spannend.. ik heb de echo pas om 18.20 u!
    Na 32 dagen heb ik pas getest.. en de 2e streep was er wel, maar nog niet zo donker. Weet ook niet of dat wat uitmaakt.

8. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Nou, niet nodig lijkt me!
    Iedereen leest hier graag mee. En iedereen schrijft lekker mee over z'n eigen.
    En op iedereen reageren? Dat heb ik ook al gezegd.. Dat is bijna onmogelijk!
    Zoals vandaag ben ik vrij, doe ik niks in huis ;), dusss.. Kijk ik wat vaker op het forum, kan ik ook vaker up to date reageren. Máár.. Als ik een hele dag of 2 dagen niet gekeken heb.. Ja, is het echt niet te doen om op iedereen te reageren.
    Toch, nogmaals, vond ik het niet zo leuk dat ik 2x m'n zorgen had geuit en daar geen reactie (1tje) op kreeg. Toen dacht.. "Ja, kan nou niemand hier wat van zeggen? Ervaring of niet?"
    Maar dat was mijn gevoel hierbij, hè. Hoeft niet voor iedereen te gelden..
    Duss.. Je bent heus geen buitenbeentje!

9. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik heb niets om op te reageren maar ik wil even kwijt dat ik vandaag echt niet vooruit te branden ben.. ik heb gewoon NUL energie en ik heb het zo koud! Net zelfs de verwarming al aangezet.. voel me echt lamlendig. Ik wou dat ik vanmiddag even was gaan slapen, nu is het daar al te laat voor eigenlijk.

[/Einde ego-zeur-bericht ;)]

10. Dana

Dana Niet meer actief

:d:d:d

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihi. Met slaapzakje/deken, filmpje en chocolademelk op de bank?

12. Dana

Dana Niet meer actief

iedereen hoort erbij hier toch? we zijn volwassen met zijn allen en als jij niet de puf of zelfs gewoon geen zin hebt om te reageren dan is dat je goed recht ;)

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    WHHAAA ik stuiter vandaag door het huis (wat ik vast snel moet bestraffen maar oke) het gaat zo goed met me vandaag! Ik kan om de 2uur eten zelfs!!! En ben niet misselijk beetje moe/dizzy doordat ik zo aan het schoonmaken en opruimen ben hahaha...

maar meiden ik denk misschien heeft een van jullie interesse in onze
    maxicosi mura 3 wandelwagen!?

Wij hebben deze zelf aahgeschaft ver voor dat ik zwanger was... Maar ja zoals jullie weten wordt het een 2ling dus heb ik er niks aan:(

Hij is 3-4x gebruikt als buggy voor me neefje verder nog als nieuw!
    Mocht je interesse hebben dan pb me maar!

liefs....

bbtje

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    #4894 miffy, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
    hoeveel wil je er nog voor hebben??
    en wat zit er allemaal bij enz

15. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    @germar.. ik had ook licht streepje... maar maybeh eb je gewoon late innesteling gehad??

aaaaaaaah hier ebeld over die complete babykamer!! voor 100 euro mogen we heb hebben :D *jeeeej* stiekem trots op ons ''koopje''

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    `

500,- en het is een complete set met:
    maxi cosi adapters
    regenhoes
    (rest zoals op de foto)

wij hadden hem voor 750,-
    zie dat hij rond de 700,- is.

xxx

17. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Heitjekarweitje, dank je wel voor het compliment, daar waren we snel uit uit de naam Danique :D

@ Daydreamer, als de beeb een meisje is, hebben we al namen, als het een jongen is, wordt het nog een keer oog om oog, tand om tand :D

@Bezigbijtje, mooie wagen, die heeft mijn zusje ook, die ben je zo kwijt! Qua duowagen kan ik je de easywalker (Duowalker) aanraden, rijdt erg lekker, alleen wel groot opklapbaar (maar denk dat dat met alle dubbele wagens zo is!)

@Daro, zo'n baaldag kan prima, ik had hem ook, maar ben wel mijn bed in gegaan, moest wel :D

@Yupgup, denk dat je het nu verkeerd begrijpt. Ik denk dat niemand zit te wachten op onzin-reacties, maar dat het wel vervelend kan zijn als je een vraag stelt en je krijgt van helemaal niemand antwoord. Daartussen zit nog een heleboel!

@Priscilla4 mooi koopje zo de babykamer!

@Uitzetlijst: navelbandjes hoef je niet aan te schaffen, die worden niet meer gebruikt!

Hier heb ik vandaag een boekje met namen gekregen van mijn zorgverzekering. Erg leuk! (al zal de meisjeskant ws ongebruikt blijven)
    Verder lekker even geslapen vanmiddag, daar was ik echt aan toe.
    Morgen komen vrienden van ons uit het oosten (wij wonen in het westen) en die blijven gezellig een weekend! Ook zij hebben 2 kinderen al, een meisje van 4 en een jongen van 2.

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ooohw dat vind ik nog best prijzig om heel eerlijk te zijn
    ik heb zelf van de week getwijfeld aan een nieuwe voor 450 euro
    wel andere kleur trouwens

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Een mura voor die prijs?? Nou ik heb ze alleen nog maar rond de 670-740 gezien :)

maar maakt niks... komt vast goed;)

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    dat geloof ik wel!!
    zijn mooie kinderwagens
    daarom vroeg ik er ook naar
    maar ik ben stiekem ook verliefd op de rode kleur ;)

Deel Deze Pagina