Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Wow... wat heftig Miffy!!:$
    Heeft het ook een reden dat je vriend ptts heeft? of is hij gewoon zo?
    Moeilijk zeg...! Maar jullie relatie is niet altijd zo toch? ;)
    Anders lijkt dat me best moeilijk..!

Lijkt misschien op sommige momenten moeilijk maar toch positief blijvn meid! Misschien draait hij wel 180graden wanneer die jullie beebje ziet/vasthoudt!! Toch?
    Of misschien kan hij hulp zoeken? Of willie dat niet?
    Moeilijk meis... maar koppie omhoog!!
    *knuf*

2. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje miffy, dat is niet niks.
    Ik ken jou verder niet en weet niet hoe je het gebracht hebt, maar ik weet van mezelf dat ik echt een heks kan zijn als ik zwanger ben. Gelukkig is het mijn derde en weet mijn vriend hoe het werkt.
    Onthou gewoon dat ook hij moet wennen aan jouw hormoonuitspattingen en alles wat er in jouw lijf gebeurt, net zo goed als dat jij dat moet!
    Er is een reden waarom jullie samen voor een kindje zijn gegaan, toch?

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    over de screening heb ik weinig te melden. Wij doen het niet omdat ik vaak zie dat het niks zegt. Kans is er daarna nog steeds. En het zegt niks. Wat je zegt als je al 1 of 2 kids hebt en ze "eventueel" voor wilt bereiden dan kan ik dat wel snappen.

Meiden we hebben vandaag de babykamer in orde gemaakt... (nouja moet nog wel veel gebeuren maar het idee is dr) En heb veel opgeruimd, ik ben DOOD op nu dus zo slapen. Maar wat ben ik blij met deze super dag!!!:D:D:D Ik hoefde maar om de 2 uur te eten(!) en ik heb actief gedaan in de hut. Vriendje vond het ook fijn zo.

Hopelijk morgen niet als straf een rot dag.... Morgen gaan we naar een andere auto kijken want mijn puntotje zal een 2ling niet aankunnen hahaha....:(

vandaag voel ik me ook echt zwanger/goed. Iedereen kijkt meteen naar me buik ook, hahaha best grappig!:cool:

slaap lekker lieverds en tot morgen!!

xxx

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @beertje
    hij heeft ptss doordat hij als militair zijnde 2x op uitzending is geweest, nu die ex-militair heeft heeft die er opeens last van

Gelukkig is hij niet altijd zo, maar soms is het zo vervelend
    ik accepteer voor mijn gevoel al zoveel, laat hem lekker zijn gang gaan....
    maar het is toch niet raar dat ik op vrijdag avond de hele avond achter de laptop wil zitten en moet luisteren naar zijn programma's die hij kijkt waarvan ik niks zie
    ik weet van mezelf dat ik op het moment ook echt wel eens een secreet ben dan noemt me vriend me ook altijd hormoontje
    maar nu was ik gewoon rustig :S

hij krijgt trouwens ook wel hulp hoor van het ggz speciaal voor ex militairen

5. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    En als hij nou een koptelefoon op doet?? Dan heb jij er geen last van en kan hij ongestoord kijken?

Sam wat geweldig dat er een hartaktie te zien was, lekker ervan genieten meis.

Mijn buik gaat ook idd meer omhoog staan:( meer een pens gekregen, hopelijk gaat het snel strak staan met een echte zwbuik haha

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @pat
    ja dat zou de oplossing zijn
    maar die heeft die dus stukgegooid :S
    maarja ik lig nu boven op bed, en hij zit beneden
    kunnen we beiden even afkoelen

7. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Tsja na je vakantie zullen vroege diensten wel helemaal wennen zijn :)

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    He getsie, dat valt tegen!! Ja, wat moet je met zo een vraag he... Vind dat je goed gereageerd heb. Snap dat het niet meevalt en die twijfel zul je wel blijven houden, hoe reageerd hij?? Kunnen jullie goed praten samen? Want dat zou ik echt blijven doen. Misschien naar iemand toe om jullie voor te bereiden op de komst van jullie kindje? Veel blijven praten hoor meid!!! Heel veel sterkte!

9. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Zo alles teruggelezen en hoop alles te onthouden:

@Bloem, ook ik krijg mijn echo pas rond 12 week (ok, ik mocht de maandag terecht in 12e week dus ben dan 11+4) De VK zegt dat ik wel eerder mag maar dat de verzekering er maar 1 vergoed dus als je met 8 week een echo wil, mag dat best maar met 12 week zie je gewoon veel meer.
    En wat Pat zegt: degene die em zo vroeg krijgen, hebben vaak geen leuke reden

@ Sam: een goede echo! Jeujj! Mooi zeg.

@ Miffy, wat zwaar zeg. Gelukkig geen ervaring mee maar ik denk nu de combinatie zwangerschapshormonen en PTSS een hele nieuwe situatie opleveren waar jullie beide aan moeten wennen. Net als jullie je kindje straks krijgen. Misschien dat het dan wel losloopt? Zijn er geen forums voor lotgenoten (of hoe dat ook heet) van mensen met PTSS waarbij een kopje Zwangerschap en kinderen te vinden is? Misschien dat je daar tips kunt krijgen.

@ Screening: Wij gaan het niet doen. Buiten het feit dat mijn man en ik vrij jong zijn, zou ik ook niks met de uitslag doen. Zelf ben ik christelijk en geloof ik dat God op mijn pad brengt wat ik aankan en dat ik niet zomaar het recht in eigen hand mag nemen. (dit is mijn zienswijze en ik wil hier ook absoluut geen discussie uitlokken over religie of iets anders;))

Nou pff. Volgens mij heb ik op alles gereageerd dat ik wou.
    Oja, BB: Wat een mooi buikje zeg!!!!
    Mijn buik begint nu echt uit te staan, heel wonderlijk. (had dit niet verwacht, ben te zwaar. Ik zeg nog tegen mijn man: Zo gek he, ik ben niks aangekomen en krijg toch een dikkere buik haha. gekke gewaarwording hoor:D:D:D)

Nou ik ga zo naar bed denk ik.

10. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Ik ben van mening dat al dan niet een vergoeding door de verzekering wel het laatste is dat je in je overwegingen mee moet nemen. Je maakt letterlijk een keuze voor het leven. Belangrijker vind ik om te bedenken; wat als blijkt dat een KANS bestaat op een afwijking. Laat ik dan verder onderzoeken? En wat als blijkt dat een kindje idd een afwijking heeft? Wil je de zwangerschap dan doorzetten? En bij wat voor afwijkingen trek je die grens? Ik neem aan dat als je ervoor kiest zwanger te raken, je hier ook financieel rekening mee houdt, en dat dat laatste is waar je je druk over hoeft te maken.

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Waarom zou je daar een discussie over krijgen? Iedereen is vrij erin te staan hoe hij zelf wilt. Vind ik dan he. Snap beide kanten heel goed. Vind het voor jou heel fijn dat je zoveel uit je geloof kan halen. Lijkt me heel fijn.

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @child
    ik heb nooit zo een forum gevonden
    dus daar kom ik helaas niet verder mee

@sam
    we blijven ook wel praten
    athans vaak praat of vraag ik en doet hij mee

13. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Nou ik zit nu 6 week ofzo op dit forum (nog niet eens denk ik) en ik weet nog niet hoe iedereen reageert op bepaalde onderwerpen.
    Zit (zat, nu ik zwanger ben, ben ik vooral hier te vinden:D) ook regelmatig op ander forum en is er bijna een complete ruzie ontstaan omdat er een aantal christenen hun mening over het topic-onderwerp (glaasje draaien) gaven, en dat anderen hier heel boos over werden. Nou ja, compleet ander onderwerp natuurlijk maar ik vind dit zo'n gezellig topic haha.

En inderdaad, iedereen is vrij om keuzes te maken! Ik kan inderdaad zeggen dat ik heel veel steun uit mijn geloof kan halen. Het geeft mij meer vertrouwen in het leven, ook al gaat het leven lang niet altijd zoals ik wil!

14. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
  15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    oooohw wat lief van je!!!

16. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Child, dat ben ik helemaal met je eens dat je krijgt wat je aankunt. Hier is het ook puur om de andere kinderen eventueel voor te bereiden.

@85Eva, ik vind je nu erg kort door de bocht! Een keuze voor het leven maak je veel vaker en niet alleen maar door dit. Ik vind je erg aanvallend overkomen en daar ben ik eerlijk gezegd niet zo van gediend! (en dan zeg ik het netjes!)

17. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik meld me trouwens aan voor aankomend weekend, we krijgen het weekend logés, dus ik ben er niet!

Misschien dat ik af en toe via de tel wat kan lezen, maar anders zijn jullie iig op de hoogte.

18. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Tnx voor de tip!

19. Kayde

Kayde Lid

30 aug 2011
    81
    0
    0
    Zo wat gaan jullie weer hard! :D

Degenen die het vroegen (daydreamer en nog iemand) ik woon inderdaad in de VS, Californie om precies te zijn! Sommige dingen gaan hier dus heel anders als bij jullie, maarja, het eindresultaat is hetzelfde ;)

Wow 700,- voor een kinderwagen??? Jeutje da's een maand hypotheek voor ons.... Ik ga geen kinderwagen kopen, alleen een autozitje. Heb 'm al uitgezocht, hij is verstelbaar van netgeboren tot 6 jaar! Verder koop ik een draagdoek om met mn kindje te gaan wandelen, veel fijner zo lekker dichtbij je :) En kan later altijd nog zo'n opklapbare buggy van 20,- kopen. Haha nu snap ik wel beter dat je je zorgen maakte om de financien met 2 kindjes!

Nachtdiensten doe ik hier ook, inderdaad best slopend! Ik werk elke nacht bijna, ben een polysomnographie tech.

Typ dit vanaf mn telefoon, dus ga het niet te lang maken, zal vanavond wat uitgebdreider reageren!

20. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Seaband zijn gewoon bij de etos te koop. Drukken met een nopje in je pols op een bepaald drukpunt. Ik weet het... Klikt vaag, maar werkt bij mij wel!

Deel Deze Pagina