Moet deze dan niet gesloten worden nu we http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/307463-mei-2012-mamas-deel-ii.html hebben?
Heb het al gemeld dmv driehoekje, moet ik meer doen om hem gesloten te krijgen? Nee toch? Ben beetje een nitwit, vond het al heel wat dat ik een nieuw topic wist aan te maken hehehe.
PTSS is en posttraumatische stress stoornis. Miffy kan je beter vertellen wat dab inhoudt voor haar.. En wat betreft je keuze over de nekplooimeting: dat is jouw keuze en daar heb je je redenen voor, ook al neemt iedereen je dat kwalijk. Ik vind het juist goed dat je daar voor uitkomt. Beter dan dat je je aanpast aan de massa en straks misschien met een gehandicapt kindje zit waar je niet voor kan/wil zorgen. Ik heb er altijd hetzelfde over gedacht (mijn moeder werkt id gehandicaptenzorg) maar nu ik voor de tweede keer zwanger ben ben ik van gedachten veranderd.
hoe kunnen wij je da nou kwalijk nemen?? is toch je eigen keuze... maar hoe oud ben je al ik vragen mag? heb je er meer kans op of niet?? maakt overigen de dinges geen deel 2 aan dat hoeven wij toch niet te doen??
de operator bedoel ik dus met dinges... trouwens mn zus was hier met dr vriend en zijn kids... zegt mn nichtje zo jij hebt een dikke buik terwijl ze over mn buik wrijft... uhm oeps (6 jaar lekker eerlijk ) ik zeg nou das ook niet lief en hoopte heel hard dat niemand haar gehoord had hahaha