Holiday jeetje dat is schrikken als je bloed verliest.. hopelijk houdt je kleintje zich toch goed vast! Maar helder bloed verliezen lijkt me geen goed teken.. Sanne wat leuk ook een januari 2010 mama! We lopen zo n beetje gelijk! Ik heb toen ook nog op het aparte forum meegekletst maar ben na verloop van tijd afgehaakt ivm gebrek aan tijd. Ik miste zoveel van de gesprekken; kon het niet bijbenen. Jullie hebben veel geschreven vandaag, net 7 paginas gelezen! Vandaag naar het strand geweest met de hele familie, heerlijke dag gehad maar ik ben wel helemaal uitgeteld. Dus ik hou het hier ff bij. Iedereen welterusten voor straks en tot morgen
Ik duim mee voor je Holiday.. Net vrienden op bezoek gehad, was gezellig. Maar ben nu wel weer moe hoor, dus gauw naar bed. Trusten iedereen
he da's wel heel spannend Holiday, je wil gewoon geen rood zien... Ik hoop dat je baarmoedermond gewoon heel goed doorbloed is en dat het een contactbloeding is. Dat wachten moet nu echt killing zijn, hopelijk is het snel maandag! En ik tel de dagen af naar dinsdag. Ik voel me prima, ben alleen erg moe maar da's alles. Ben zo blij dat ik (nog) niet misselijk ben! Mijn borsten beginnen nu echt pijn te doen en te groeien, ook een fijn teken en een kwaaltje waar ik prima mee kan leven. Ik ben nog niet zenuwachtig voor de echo dinsdag, probeer er eigenlijk zo min mogelijk aan te denken. Een zelfbeschermingsmechanisme dat het tot nu toe prima doet
het valt me wel op dat jullie allemaal al vroeg naar de vk mogen... ik helaas pas op 12 okt. en ik hou het nu al niet meer vol, omdat ik bang ben dat het niet goed zou zitten... weet niet waarom ik daar bang voor ben... morgen komt MvM langs dus heb ik wel weer een test... ook daar ben ik bang voor (dat hij lichter zal zijn dan de mijne) zal wel komen door mijn vmk...
@shirley ik mag ook vrij vroeg maar bij de gyneacoloog omdat ik daar bezig was met onderzoeken enz denk dat als ik naar de vk zou gaan als eerste dat ik ook pas in oktober mocht
Ik weet niet of je mijn bericht gelezen hebt een paar paginas terug maar ik wil het nog eens zeggen.. Wat sommigen zich volgens mij niet beseffen is hoeveel onzekerheid en ellende het brengt als bij die vroege echo het hartje (nog) niet klopt! Je gaat jezelf gek maken met negatieve verwachtingen of juist valse hoop! Wanneer je je echo een paar weekjes later hebt weet je meteen zeker waar je aan toe bent.
Ik zeg dat overigens niet om vervelend te doen hoor, maar die onzekerheid zou ik iedereen willen besparen..
@Holiday: Wat moeilijk! Wat zal dat je veel spanning geven. Toen ik destijds de VK belde voor mijn afspraak, zei ze dat ik altijd naar de spoedlijn mocht bellen, wanneer er iets was wat ik niet kon plaatsen of niet vertrouwde.. Hebben ze dat niet tegen jou gezegd? Je mag dan vaak eerder langskomen ter controle..
@ Holiday, heel veel succes, hopelijk gaat het goed en idd is mij ook verteld dat ik altijd mocht bellen. Gewoon doen dus. Hier nog steeds volop misselijkheid en alle andere klachten. Het vervelends vind ik wel dat ik steeds vroeg wakker ben. Ook mijn buikpijn is niet weg. ga vandaag mijn urine wegbrengen dat kan het namelijk ook veroorzaken. Ook ik doe nog geregeld testen, is toch fijn die bevestiging. Succes allemaal
Hey, ik vloei nu zoals ik menstrueer, alleen als ik plas! Dat vindt ik vreemd er zit bijna niets op het verband! Maar mijn borsten voel ik ook niet meer... En mijn verstand zegt!! Klaar!! Ik ben wel blij met een vroege echo... Je kan maar weten waar je aan toe bent... Bedankt voor jullie lieve reacties ik blijf nog lekker in bed liggen... Ff afwachten.... Xxx
Holiday: Wat raar joh... Nou, ik had al lang naar de vk of gyn gebeld. Die zeggen dan misschien wel dat je tot maandag moet wachten...maar misschien kunnen ze je ook wel geruststellen. Als ik zo lees dat je enkel bloed bij het plassen...dat vind ik zo vreemd... Aan de ene kant denk ik dan, kan het ook niet iets anders zijn? Bv een blaasontsteking ofzo? Aan de andere kant denk ik...hmmm...bloed is niet goed... Ik zou alleen maar onzekerder worden... Maar iedereen is daar anders in natuurlijk. Ga je nog een testje wagen vandaag? In ieder geval sterkte tijdens deze onzekerheid... dikke knuffel voor jou! Hier: Boobies-alert! Pfew, die doen me vandaag toch pijn! Verder buiten de moeheid helemaal geen klachten hier. Dus daar ben ik wel blij mee Nog een paar dagen tot de 1ste vroege echo. Ow, en Lilalief, ik begrijp je mening over de vroege echo. Maar in sommige gevallen kan het ook een geruststelling zijn om vroeg langs te mogen komen. In mijn geval zeker...mijn vorige kindje zat op de verkeerde plek, dus medisch gezien moet ik wel een vroege echo. Als het wederom verkeerd zit moet ik natuurlijk op de voet gevolgd worden. Vorige keer was het al kantje boord voor mij. Had toen al inwendige bloedingen... Maar elke situatie is anders. Ik begrijp dat sommigen helemaal onzeker worden als ze geen kloppend hartje zien. Ik hou daar nu ook rekening mee. Ik ben nog maar +/- 5w5d op het moment van mn eerste echo. De kans op een kloppend hartje is heeeeeeeeeel klein. Maar we doen dit stapje voor stapje eerst frummel op het juiste plekje...daarna frummels hartje...en zo verder tot we frummel in onze handen hebben
Goede morgen dames, Alles nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd . Sow effe bijgelezen hoor 1 dag gemist en jullie kletsen wat af . Erg gezellig en fijn dat we onze zorgen zo kunnen delen. @holiday: wat klote zeg, ik zou toch even de VK bellen. Ook de mijne heeft gezegd dat ik voor alles kan bellen. Hier gaat alles eigelijk super. Ja ik heb nog wat spanning op mn buik en mn borsten doe kei zeer en ben onwijs moe haha. Misselijkheid heb ik wel maar is altijd vrij op de achtergrond gebleven en niet erg storend. Al ik ongesteld moest worden had ik er ook last van en omdat ik een prikelbaredarm heb wilde het dan ook wel eens voorkomen dat ik misselijk was. Dus al met al niets wat ik niet gewend ben, op die zere borsten na, want dat ging meestal weg als ik ongesteld was geweest haha. Zaterdag eens op jacht naar z'n meegroei BH. Echo: Ik kan me helemaal voorstellen dat jullie zo onzeker zijn. Ook hier gaat er wel eens door mn hoofd als het maar goed blijft gaan. Wat dat betreft ben ik zelf echt erg ongeduldig en zou alles het liefst nog die dag regelen haha. Maar helaas heb je sommige dingen niet in de hand. Ook ben ik het wel een beetje eens met lilalief. Wat als het embryo nog niet zover is en je dus geen hartje te zien krijgt. Dan lijkt mij dat die onzekerheid alleen maar meer word. Maar ik kan me ow zo goed voorstellen dat als je bloed verliest je in paniek raakt. Want dat zou ik dus ook doen. Eten: Eten is voor mij eigelijk altijd al een opstakel geweest. Het is gewoon een haat liefde verhouding voor mij en dat zal ook wel zo blijven. Ik begin nu te merken dan ik zin krijg in bepaalde etenswaar. Zo zat ik gisteren lekker uitgeteld op de bank tv te kijken en daar kwam pizza voorbij. Nou ik kreeg toch zin in pizza haha. Gelukkig kan ik het dan wel van me afzetten, omdat ik mezelf heb beloofd erg goed voor mezelf en ons frummeltje te zorgen dus niet teveel junkfood ( natuurlijk mag je af en toe wel toegeven vind ik dan). Ook heb ik ineens veel zin in rauwkost en salade's en daar geef ik lekker wel aan toe haha.
Hier gisteravond roze/bruin verlies. Slijmerig. Schrok zo! Kwam zo onverwacht! Dacht echt: "Neeee he... Weer die onzekerheid!!". Het was net toen ik nog even ging plassen voor het slapen gaan. Even flink gejankt in man's armen. Pfff... Ik had een goed gevoel! Met in het achterhoofd natuurlijk wel heel erg de missed abortions.. Vannacht moest ik plassen (anders nooit!), toen was het nog heel weinig. Vanmorgen niks op het papiertje. Toen ik het papiertje iets naar binnen veegde (sorry voor teveel info) heel iets licht bruinig slijm. Na een dip gisteravond.. Eigenlijk nu toch weer het goede gevoel terug. Ik wil gewoon niet geloven dat het eventueel een slecht teken is..... Holiday Zie dat jij bloedverlies hebt. Klote hè?! Jij ook met de miskramen in je hoofd natuurlijk... Pffff.. Wat een onzekerheid!
Vk gebeld en zegt precies wat ik al wist! Afwachten en maandag een echo... Ze denkt net als ik dat het niet goed zit! Ik mag altijd bellen! Waarschijnlijk nu begin en dat duurt soms een paar dagen voordat het doorzet !! Ik stop eventjes hier.... En ik laat iets van mij horen. Xxx holiday